Το έργο της Δανής χορεύτριας και χορογράφου Mette Ingvartsen (Μέτε Ίνγκβαρτσεν) διερευνά το ζήτημα της σεξουαλικότητας, την αλληλεπίδραση μεταξύ φυσικού και τεχνητού, και τα όρια μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού χώρου.

Στο 69 Positions, η Ίνγκβαρτσεν οδηγεί εξήντα πέντε επισκέπτες σε έναν χώρο με διάφορες περφόρμανς, ταινίες, βιβλία, κείμενα και εικόνες, τα οποία ζωντανεύουν μέσω της κίνησης και του λόγου προκειμένου το κοινό να βιώσει τη σύνδεση μεταξύ ιδιωτικής και δημόσιας σφαίρας. Η ξενάγηση σε αυτό το αρχείο γύρω από τη σεξουαλικότητα επιτρέπει στην καλλιτέχνιδα να εξερευνήσει άλυτα ζητήματα που αφορούν στις σύγχρονες σεξουαλικές πρακτικές.

Τοποθετώντας τη γυμνή ανθρώπινη μορφή στο μέσον του κοινού και ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή του, η Ίνγκβαρτσεν παραπέμπει στις ερωτικά και πολιτικά φορτισμένες περφόρμανς της δεκαετίας του ’60. To εν λόγω σόλο εγκαινιάζει έναν νέο κύκλο στο έργο της Δανής ερμηνεύτριας, με έμφαση στη σεξουαλικότητα και στη σχέση ανάμεσα στις πολιτικές του σώματος και στις κοινωνικές δομές.

Photo: Virginie Mira

Συντελεστές:

Σύλληψη – Χορογραφία – Ερμηνεία: Μέτε Ίνγκβαρτσεν
Φωτισμοί: Nadja Räikkä
Σκηνικά: Virginie Mira
Σχεδιασμός ήχου: Peter Lenaerts
Μουσική: Will Guthrie (Breaking Bones)
Δραματουργία: Bojana Cvejic
Τεχνική διεύθυνση: Nadja Räikkä / Joachim Hupfer
Ηχοληψία: Adrien Gentizon
Διαχείριση: Kerstin Schroth
Παραγωγή: Mette Ingvartsen / Great Investment

Συμπαραγωγή: apap / szene (Salzburg), Musée de la Danse/Centre Chorégraphique National de Rennes et de Bretagne, Kaaitheater (Brussels), PACT Zollverein (Essen), Les Spectacles vivants – Centre Pompidou (Paris), Kunstencentrum BUDA (Kortrijk), BIT Teatergarasjen (Bergen)

Με την υποστήριξη των Théatre National de Bretagne (Rennes), Festival d’Automne à Paris, DOCH – University of dance and circus (Stockholm)

Συγχρηματοδότηση: The Flemish Authorities & The Danish Arts Council (η χρηματοδότηση του προγράμματος έγινε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής)

Ακατάλληλο για ανηλίκους

Το κοινό βρίσκεται επί σκηνής μαζί με την καλλιτέχνιδα και μετακινείται κατά βούληση. Κατά διαστήματα μπορούν να κάθονται στο πάτωμα. Δεν υπάρχουν καρέκλες. Η παράσταση είναι στα αγγλικά χωρίς υπέρτιτλους.

Φωτογραφία θέματος: © Fernanda Tafner


Διαβάστε επίσης:

Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2017: Το πρόγραμμα