Ο Γεράσιμος Χοϊδάς και η Elke Robersscheuten, καθηγητές του Ωδείου Kodály, δίνουν ένα ρεσιτάλ πιάνου και τσέμπαλου βασισμένοι σε παρτιτούρες του Αυστριακού συνθέτη W. A. Mozart, αποκαλύπτοντας άγνωστες πτυχές των έργων του.

Ο W. A. Mozart είναι μια φιγούρα-κλειδί για τη μετάβαση από το τσέμπαλο στο πιάνο. Παρόλο που σήμερα είναι γνωστός ως ο συνθέτης του πιάνου, κατά το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του έπαιζε και συνέθετε στο τσέμπαλο και το κλάβικορντ. Το πρόγραμμα αυτού του ρεσιτάλ είναι μια μοναδική ευκαιρία να ακουστούν έργα από διαφορετικές περιόδους της ζωής του, έχοντας 2 όργανα επί σκηνής: το τσέμπαλο, και το πιάνο. Οι  Χοϊδάς και Robersscheuten, ενήμεροι μελετητές αλλά και λάτρεις του Αυστριακού συνθέτη, δίνουν  μια ιστορικά και υφολογικά τεκμηριωμένη προσέγγιση, κάτι που μέχρι στιγμής λείπει από την ελληνική μουσική σκηνή.

Το πρόγραμμα είναι δομημένο σε δύο μέρη. Στο α’ μέρος ο Γεράσιμος Χοϊδάς και η Elke Robersscheuten ερμηνεύουν έργα για 4 χέρια αλλά και σόλο από την εποχή που ο Μότσαρτ είχε περιορισμένη ή και μηδενική επαφή με το φορτεπιάνο. τα χρόνια του Salzburg όπου ως γνωστόν δεν υπήρχε ούτε ένα πιάνο στην πόλη, παρά μόνον τσέμπαλα, και γενικότερα τα χρόνια πριν την εγκατάσταση του συνθέτη στη Βιέννη, όπου η επαφή του με το πιάνο ήταν σποραδική. Στο β’ μέρος ο Γ. Χοϊδάς ερμηνεύει στο πιάνο συνθέσεις που γράφτηκαν για το νέο όργανο (το φορτεπιάνο) και παρουσιάζουν έντονο πιανιστικό ιδίωμα.