Μια ριζικά νέα εννοιολόγηση της κοινωνικής τάξης που δείχνει την αμείωτη ισχύ και σημασία της στον σύγχρονο κόσμο.

Οι τάξεις, υποστηρίζει ο Στάνλεϋ Αρόνοβιτς, χρειάζεται να κατανοηθούν με όρους όχι μόνο κοινωνικής διαστρωμάτωσης και υλικής παραγωγής, αλλά και εξουσίας των κοινωνικών ομάδων που επιδιώκουν να ορίσουν την ίδια τους τη ζωή και να αλλάξουν το ρου της ιστορίας. Τα εργατικά κινήματα, οι φεμινίστριες ή οι οικολόγοι ακτιβιστές, όπως και τα αναδυόμενα κινήματα παγκόσμιας δικαιοσύνης, εμπλέκονται σε ταξικούς αγώνες καθώς οι διεκδικήσεις εξουσίας τους αμφισβητούν και αναδιαμορφώνουν την κρατούσα τάξη πραγμάτων.


Ο Stanley Aronowitz (γ. το 1933) είναι καθηγητής κοινωνιολογίας, πολιτισμικών σπουδών και αστεακής παιδείας στο City University of New York και διευθυντής του Center for the Study of Culture, Technology, and Work. Είναι επίσης βετεράνος πολιτικός ακτιβιστής και κριτικός του πολιτισμού, υπέρμαχος του εργατικού συνδικαλισμού και μέλος της προσωρινής συμβουλευτικής επιτροπής της Διεθνούς Οργάνωσης για μια Συμμετοχική Κοινωνία. Το 2012 τιμήθηκε με το Βραβείο Δια Βίου Επιτεύξεων του Κέντρου για τη Μελέτη της Ζωής της Εργατικής Τάξης στο Πανεπιστήμιο Stony Brook. Έργα του είναι: Honor America: The Nature of Fascism, Historic Struggles Against It and a Strategy for Today (1970), False Promises: The Shaping of American Working Class Consciousness (1974), The Crisis in Historical Materialism: Class, Politics, and Culture in Marxist Theory (1981), Education Under Siege (Critical Studies in Education and Culture) (μαζί με τον Henry A. Giroux, 1985), Science As Power: Discourse and Ideology in Modern Society (1988), Roll over Beethoven: The Return of Cultural Strife (1993), The Jobless Future: Sci-Tech and the Dogma of Work (μαζί με τον William Difazio, 1993), The Death and Rebirth of American Radicalism (1996), The Last Good Job in America (2001), The Knowledge Factory : Dismantling the Corporate University and Creating True Higher Learning (2001), How Class Works: Power and Social Movement (2004), Just Around The Corner: The ParadoxOf The Jobless Recovery (2005), Left Turn: Forging a New Political Future (2006), Against Schooling: For an Education That Matters (The Radical Imagination) (2008), Taking It Big: C. Wright Mills and the Making of Political Intellectuals (2012).