Το θέατρο στον τόπο μας έχει ευρεία άνθιση ακόμα και στα χρόνια της κρίσης. Πάνω από 1.000 παραστάσεις ανεβαίνουν κάθε χρόνο.

Πώς όµως επικοινωνούνται στο κοινό αυτές οι παραστάσεις; Είναι η επικοινωνία και η προβολή τους μια εύκολη υπόθεση;

Έναν μικρό κύκλο σεμιναρίων θεατρικής επικοινωνίας, θα δώσει η σύμβουλος επικοινωνίας Σάσα Παπαχριστοπούλου, που μετρά 39 χρόνια αδιάλειπτης δουλειάς στο χώρο της τέχνης και τα 21 από αυτά στο χώρο του θεάτρου

Τα σεμινάρια αποτελούμενα από δύο κύκλους

α. γενικές αρχές για την επικοινωνία στο θέατρο
β. εξειδίκευση σε σύγχρονους τρόπους προβολής

θα πραγματοποιηθούν από 21 έως και 25 Οκτωβρίου 2019 (α’ κύκλος) & από 4 έως και 8 Νοεμβρίου 2019 ( β’κύκλος)

Τα σεμινάρια θα προσφερθούν σε 20 ενδιαφερόμενους αποφοίτους σχολών ΜΜΕ και επικοινωνίας ή θεατρολογίας, ανά group ( 5 ατόμων) σε αίθουσα της εταιρείας επικοινωνίας Perception of Art, Ζήρειας 5 στο Μαρούσι και η συµµετοχή σε αυτά θα είναι εντελώς δωρεάν.

Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.

Αποστολή βιογραφικών στα: [email protected]&[email protected]

Σάσα Παπαχριστοπούλου

Η Σάσα Παπαχριστοπούλου γεννήθηκε το 1958 στη Θεσσαλονίκη, αλλά από 10 χρόνων ζει στην Αθήνα, όπου σπούδασε Επικοινωνία & ∆ημόσιες Σχέσεις στα St.George και Sarasota Colleges, marketing στο Deree College, ενώ πήρε μετεκ- παιδευτικά σεμινάρια στο Chartered Institute of Marketing στο Βerkshire του Ηνω- μένου Βασιλείου. Κάποιοι στο χώρο του πολιτισμού την ονομάζουν “γκουρού” της επικοινωνίας, τίτ- λο που η ίδια αρνείται κατηγορηματικά, καθώς θεωρεί πως οι νέες γενιές στελεχών επικοινωνίας έχουν φωτεινότερα έργα να επιδείξουν.

Ξεκίνησε την επαγγελματική της πορεία εν μέσω των σπουδών της το 1980 στο γραφείο τύπου της ΕΜΙ-COLUMBIA, στη συνέχεια στην POLYGRAM (μετέπειτα Universal) ως Υπεύθυνη επικοινωνίας κι αργότερα στη SONY MUSIC όπου εργά- στηκε επί σειρά ετών ως Yπεύθυνη Marketing ελληνικού ρεπερτορίου και ως Υπεύ- θυνη Special Marketing.

To 1999 την κάλεσε ο Νίκος Κούρκουλος να συνεργαστούν στο ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑ- ΤΡΟ, όπου και ανέλαβε τη θέση της Υπεύθυνης του Τομέα Προβολής και Επικοινω- νίας έως και το τέλος του 2013, τομέα που αναδιοργάνωσε εκ βάθρων. Το 2005 βραβεύτηκε για τη δουλειά της στο Εθνικό Θέατρο μετο βραβείο Super Brand. Mε δική της απόφαση αποχώρησε από τη θέση ευθύνης που κατείχε στην Πρώτη Κρατική Σκηνή της χώρας το 2014 και ασχολήθηκε με την προβολή του ∆ημοτικού θεάτρου Πειραιά, που μόλις είχε ανοίξει ξανά τις σκηνές του στο κοινό, αλλά και την προβολή πολλών άλλων ιδιωτικών θεάτρων.

Στα χρόνια της θητείας της στο ΕΘ και συγκεκριμένα το 2004 κατά την προετοι- μασία και διάρκεια της Ολυμπιάδας, συνεργάστηκε ως Υπεύθυνη Επικοινωνίας των Ολυμπιακών-Πολιτιστικών δράσεων του ∆ήμου Αθηναίων.

Παράλληλα με την ενα- σχόλησή της με το Εθνικό θέατρο, την τελευταία δεκαετία αποτελεί βασική συνερ- γάτιδα του θεάτρου Πορεία. Όταν το Μάιο του 2015 ανέλαβετην Καλλιτεχνική ∆ιεύθυνση του Εθνικού Θεάτρου ο σκηνοθέτης Στάθης Λιβαθινός, την κάλεσε, εκ νέου, να υπηρετήσει στο Εθνικό Θέατρο ως Σύμβουλος Επικοινωνίας και να συμβάλλει στην αναμόρφωσή του, θέση που κατέχει έως και σήμερα υπό την Καλλιτεχνική ∆ιεύθυνση του ∆ημήτρη Λιγνάδη.