Αυτή τη φορά, το δυναμικό δίδυμο των Τζορτζ Κλούνεϊ και Ζαν Ντιζαρντέν, συνοδεύεται από την επί οθόνης φίλη του Ζαν Ντιζαρντέν, την ιδιαίτερα ταλαντούχα Camille Cottin – που κάνει το ντεμπούτο της στη Nespresso. Σε αυτή την εξαιρετικά διασκεδαστική και κωμική ταινία, οι σούπερ σταρς συγκεντρώνονται για να δείξουν στον κόσμο ότι οι γεύσεις του καφέ Nespresso είναι τόσο ακαταμάχητες που θα έκαναν τα πάντα για να τις έχουν, θέτοντας το ερώτημα στα χείλη όλων – πόσο μακριά θα φτάνατε για την αξέχαστη γεύση ενός Nespresso καφέ;

Κάνοντας ντεμπούτο από τις 15 Νοεμβρίου στην Ελλάδα και σε περισσότερες από 20 ευρωπαϊκές χώρες, η νέα καμπάνια αποτελεί την εξέλιξη της αρχικής διαφήμισης του 2014, αλλά αυτή τη φορά βλέπουμε τον Τζορτζ Κλούνεϊ να προσφέρεται να φτιάξει στον Ζαν Ντιζαρντέν έναν καφέ Nespresso μόνο για να συνειδητοποιήσει ακαριαία ότι έχει μόνο μία κάψουλα καφέ. Έπειτα από έναν άψογο κωμικά συγχρονισμό, ο Τζορτζ Κλούνεϊ τραβάει το χαλί κάτω από τον Ζαν Ντιζαρντέν για να πιάσει για λίγο στα χέρια του την τελευταία κάψουλα, προτού αυτή πετάξει από το παράθυρο και προσγειωθεί στο μπαλκόνι της Camille Cottin. Το δίδυμο πρέπει να ενώσει τις δυνάμεις του για να διεκδικήσει ξανά την κάψουλα – με τον Ζαν Ντιζαρντέν να κατεβάζει από το μπαλκόνι τονΤζορτζ Κλούνεϊ σε μια ψάθινη καρέκλα στο διαμέρισμα της Camille Cottin. Σε μια ανατροπή, όλα αλλάζουν, καθώς η Camille Cottin ζητά τον Nespresso καφέ της, που έκλεψε αναιδώς ο Τζορτζ Κλούνεϊ . Πώς θα τελειώσει;

Spoiler alert – η Camille Cottin υπενθυμίζει στον Τζορτζ Κλούνεϊ να ανακυκλώσει την αλουμινένια κάψουλα του, μιας και η Nespresso δεσμεύεται να προσφέρει με υπεύθυνο τρόπο καφέ εξαιρετικής ποιότητας και γεύσης.

Μιλώντας για τη νέα ταινία του, ο Τζορτζ Κλούνεϊ λέει: «Περάσαμε υπέροχα στα γυρίσματα αυτού του σίκουελ – είναι πάντα ευχάριστο όταν ξαναβρίσκομαι με τον Jean, αλλά αυτή τη φορά έχοντας μαζί τη λαμπρή Camille με την κομψότητά της στο σετ, διαμορφώθηκε η τέλεια δυναμική. Με τη γεύση του καφέ και τη βιωσιμότητα να βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της διαφήμισης, ήταν φυσικό για εμένα να είμαι μέρος αυτής της καμπάνιας με την Nespresso οικογένειά μου».

Ο Ζαν Ντιζαρντέν πρόσθεσε: «Ήταν υπέροχο που βρεθήκαμε ξανά με τον George στα γυρίσματα και συνεχίσαμε τη φιλική μας αντιπαλότητα στην οθόνη, αλλά αυτή τη φορά είχαμε μαζί την υπέροχη Camille να μας κρατά υπό έλεγχο. Το γύρισμα ήταν πολύ έντονο με πολλές κωμικές στιγμές τόσο εντός όσο και εκτός οθόνης. Όλα αυτά απογειώθηκαν, απολαμβάνοντας άφθονο εξαιρετικό καφέ με φίλους, τι άλλο θα μπορούσε να ζητήσει κανείς;»

Σχολιάζοντας το ντεμπούτο της στη Nespresso, η Camille Cottin είπε: «Ως Γαλλίδα που αγαπά τον καφέ, είμαι φυσικά μεγάλη θαυμάστρια της μάρκας Nespresso. Ήταν μεγάλη τιμή να συμμετέχω μαζί με τους σπουδαίους Τζορτζ Κλούνεϊ και Jean Dujardin στα γυρίσματα ως μέρος αυτής της εμβληματικής διαφήμισης Nespresso – ειδικά καθώς τους βάζω τα γυαλιά σε αυτό το σενάριο, ενώ υπενθυμίζω στους ανθρώπους να κάνουν το καλύτερο δυνατό για τον πλανήτη».

Καφές με εξαιρετική γεύση και ανακύκλωση που γίνεται εύκολα

Από τους κορυφαίας ποιότητας κόκκους καφέ και τεχνικές καβουρδίσματος μέχρι τις καινοτόμες μηχανές και κάψουλες αλουμινίου που διατηρούν τη φρεσκάδα του καφέ, η Nespresso προσφέρει εξαιρετική γεύση καφέ σε κάθε φλιτζάνι.

Η Nespresso συνεχίζει να προσφέρει καινοτόμους τρόπους για να κάνει την ανακύκλωση των καψουλών όσο το δυνατόν πιο απλή για τους πελάτες της. Κάθε κάψουλα Nespresso είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο, το οποίο προστατεύει τη φρεσκάδα και τα αρώματα της υψηλής ποιότητας καφέ με την πάροδο του χρόνου. Επιπλέον, το αλουμίνιο είναι αέναα ανακυκλώσιμο και είναι ένα από τα καλύτερα ανακυκλωμένα υλικά όταν ταξινομείται.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε ξανά το δυναμικό δίδυμο του George Clooney και του Jean Dujardin μαζί με την πολύ ταλαντούχα Camille Cottin, για αυτήν την καμπάνια που ασχολείται με θέματα που αποτελούν μέρος των βασικών μας αξιών, την εξαιρετική γεύση στον καφέ και τη βιωσιμότητα». είπε η Melanie Brinbaum, Chief Brand Officer στη Nespresso. «Ο καφές Nespresso είναι μια δύναμη για το καλό, προσφέροντας αξέχαστη γεύση με υπεύθυνο τρόπο και θέλουμε η συνεχής δέσμευσή μας προς τους πελάτες μας να είναι αληθινή σε αυτήν τη διαφήμιση. Οι πρωταγωνιστές μας επίσης, ενστερνίζονται απόλυτα το όραμά μας και αυτό πραγματικά αναδεικνύεται σε όλη την καμπάνια».

Η νέα καμπάνια Unforgettable Taste της Nespresso με τους Τζορτζ Κλούνεϊ, Ζαν Ντιζαρντέν και Camille Cottin θα κάνει το ντεμπούτο της στις 15 Νοεμβρίου στις χώρες: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Τσεχία, Κροατία, Κύπρος, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβακία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο.