Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016

Γιώργος Κοντραφούρης: 10 χρόνια συνεργασία με την Puzzlemusik

Γιώργος Κοντραφούρης: 10 χρόνια συνεργασία με την Puzzlemusik

Η Puzzlemusik είναι για μένα η αποτύπωση της τιμιότητας της, πολυσυλλεκτικότητας και μουσικής δεοντολογίας του Χρήστου Αλεξόπουλου, εμπνευστή και ιδρυτή της.

Αισθάνομαι απόλυτα ελεύθερος να κάνω ότι με εκφράζει στην διάρκεια της μουσικής μου ζωής και να μπορώ να το βγάζω έξω από μένα και να το  μοιράζομαι ξέροντας ότι ο Χρήστος θα είναι εκεί για να το αγκαλιάσει , υποστηρίξει και να το βγάλει προς τα έξω με το πιο καθαρό τρόπο.

Πέρασαν δέκα χρόνια και μέσα από την Puzzlemusik κυκλοφόρησε ο τελευταίος δίσκος που έπαιξα πιάνο για εκείνη την εποχή σαν η δεύτερη κυκλοφορία της εταιρείας. Tο Τhe Storyteller. Ένα άλμπουμ που το είχα στο συρτάρι για έξι χρόνια μη μπορώντας να βρω το κατάλληλο σπίτι για αυτό, και μέσα από μια συγκυρία που υπαίτιος για αυτήν ήταν ο Δημήτρης Βασιλάκης γνώρισα τον Χρήστο και έτσι έγινε η δεύτερη κυκλοφορία της Puzzlemusik.

Αισθάνομαι μεγάλη τιμή που έχω συμβάλει στα πρώτα κομμάτια ενός υπέροχου ,πολύχρωμου και πολυφωνικού παζλ που όλο συνεχίζει να μεγαλώνει. Εκεί ανδρώνεται και κάθε έκδοση του αγαπημένου μου Baby Trio και εκεί θα επιστρέψω στο πιάνο βγάζοντας το καινούργιο μου cd.

Εύχομαι στον Χρήστο να είναι ο οραματιστής και δημιουργός αυτού του πολυσυλλεκτικού και πολύχρωμου παζλ για πολλά χρόνια ακόμα.

Διαβάστε επίσης:

Η Puzzlemusik γιορτάζει 10 χρόνια με εορταστικά lives στο Ίλιον Plus

Σχετικές ειδήσεις
Vinyl Suicide: Homeward Bound· πού;
31.08.2016 11:53
Για όσους κινούνται μέσα στα χρόνια, ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουν, η επιστροφή στα μέρη που μας καθόρισαν δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση· δεν είναι όμως και το τέλος του κόσμου. Συχνά είναι η καύσιμη ύλη για τη συνέχεια της πορείας και έμπνευση για το μέλλον.
George Gaudy: Heroes - Ένα αφιέρωμα στον David Bowie
09.05.2016 16:49
Όταν μου είπε ο Γιώργος (Μπίλιος) την ιδέα για τo tribute στο David Bowie, η πρώτη μου, ενστικτώδης, αντίδραση ήταν να του πώ όχι. To μέγεθος της προσωπικότητας και η ιδιοφυής γραφή αλλά και η αντικειμενική δυσκολία των τραγουδιών με τρομοκράτησε - πως θα μπορούσα να τραγουδήσω πχ το Space Oddity? Πως θα γίνει το πνεύμα των διαφορετικών εποχών του Bowie να αποδοθεί, ποιά θα είναι η συγκινησιακή διάσταση αυτών των τραγουδιών;
Αρης Γραικούσης: Στην δίνη της μουσικής με τους «Μουσικούς Συσχετισμούς»
05.05.2016 11:39
Στη μουσική μου πορεία, «συναντήθηκα» με όλους τους μεγάλους δασκάλους της μουσικής. Τρέχοντας με τα δάχτυλά μου στα πλήκτρα του πιάνου, συνομίλησα με όλους αυτούς τους εμπνευσμένους δημιουργούς, από τους Bach, Mozart και Beethoven, μέχρι τους Chopin, Ravel, Prokofiev. Οι «συναντήσεις» μου όμως με τους δημιουργούς συνεχίστηκαν και με τους νεότερους. Οι «Μουσικοί συσχετισμοί» απορρέουν μέσα απ’ αυτές τις συναντήσεις.
Βαγγέλης Στεφανόπουλος: Πρώτα το μαθαίνεις και ύστερα το ξεχνάς
11.03.2016 16:55
Από όλα τα είδη μουσικής η τζαζ ίσως είναι το πιο ελεύθερο και αφηρημένο. Ο ερμηνευτής ή συνθέτης μπορεί να παίξει ή να γράψει ό, τι θέλει την στιγμή της έμπνευσης του χωρίς να δεσμεύεται από αυστηρούς κανόνες όπως στην κλασσική μουσική ή την ποπ (πολλοί δεν γνωρίζουν ότι και η ποπ μουσική έχει κανόνες και ίσως τους πιο αυστηρούς).
Cayetano (Γιώργος Μπρατάνης): Γράμμα από την Ανατολή
05.01.2016 13:59
Αγναντεύεις από το μπαλκόνι σου το Hong Kong. Χαμηλώνεις τα μάτια σου για να αντικρίσεις την κίνηση στην λεωφόρο. Σαν να άφησες ένα τσούρμο παιδάκια να οδηγούν, δημιουργούν μποτιλιαρίσματα για το τίποτα.