Η γκαλερί Loraini Alimantiri Gazonrouge παρουσιάζει τη δεύτερη ατομική έκθεση του ζωγράφου Νίκου Καναρέλη, The Public gets what the public wants.
Σε αυτή την έκθεση, ο Καναρέλης συνεχίζει να εξερευνά τις προοπτικές της ιστορίας της τέχνης τεχνικά, ιστορικά και κυρίως κοινωνιολογικά. Μέσα από αυτή τη διαδικασία όχι μόνο τοποθετεί τον εαυτό του στην εξέλιξη της ιστορικότητας της τέχνης, αλλά και σχολιάζει τη διαχρονικά παρούσα αλλά συνεχώς μεταλλασσόμενη σύγχρονη τέχνη αρχικά με κυνισμό και τελικά με αποδοχή. Ο Καναρέλης φτάνει να παραδεχτεί πως ακόμα και αυτή η σχεδόν μοιρολατρική αποδοχή έχει ξαναειπωθεί από προγενέστερους συναδέλφους του.
Για αυτό το σχολιασμό, ο Καναρέλης αντλεί τη τεχνική της ζωγραφικής του, την εικονογραφία των θεμάτων του ακόμα και τους τίτλους των έργων του από αναγνωρίσιμες αναφορές τέχνης. Χρησιμοποιώντας σα βασικό του εργαλείο το pastiche αναφορών του μεταμοντερνισμού, μοντάρει τα τοπία του Λύτρα με τη λευκή και κόκκινη ταινία αποκλεισμού της αστυνομίας, τα συνθήματα γραμμένα με σπρέι στους τοίχους των Εξαρχείων (σαν Αθηναική έκφανση της τέχνης του graffiti) με την πειθαρχημένη ακρίβεια των έργων του Mondrian και του διεθνούς πια, De Stijl. Η επαναφορά στα ίδια θέματα που έχουν απασχολήσει προηγούμενους ζωγράφους καθρεφτίζει παράλληλα το φαύλο κύκλο της σημερινής κατανάλωσης του πολιτισμού.