Ο τίτλος της έκθεσης Six impossible things before breakfast παραπέμπει στην εν-τω-μεταξύ στιγμών χρονικότητα, όταν η κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε αναταράζεται από την επισφαλή συνθήκη αιώρησης μεταξύ ύπνου και ξύπνιου – πριν τη ρήξη που επέρχεται με την καθιερωμένη ρουτίνα του πρωινού.

Η έκθεση παρουσιάζει έργα που προκύπτουν από την επίμονη εξερεύνηση πτυχών των καθημερινών εμπειριών μέσα από διαφορετικές προσεγγίσεις στη δημιουργική διαδικασία. Γίνεται έτσι εφικτή η σύζευξη διακλαδούμενων δημιουργικών χειρονομιών, έχοντας επίγνωση της αμοιβαιότητας που τις χαρακτηρίζει. Το WE ARE BUD γίνεται η πλατφόρμα πάνω στην οποία συντελείται ένα πείραμα •  μετατρέπεται σε ένα εργαστήριο παραγωγής αδύνατων πραγμάτων που μας καλούν να εισέλθουμε σε κόσμους όπου η Αλίκη ταξιδεύει ταυτόχρονα προς όλες τις κατευθύνσεις και όπου η σκέψη της ύπαρξης παραμένει εν τω γίγνεσθαι.

Μέσα από τη δημιουργία (αν)εφικτών κόσμων, οι 6 καλλιτέχνιδες θέτουν τους όρους για εναλλακτικές οικονομίες του νοήματος, όπου παιχνίδια κλίμακας και οικειοποίησης ταυτοτήτων διαπραγματεύονται μια ανυπόφορη σκέψη: θα φάμε τις λέξεις ή οι λέξεις εμάς.

Συμμετέχουν:

Ραΐσσα Αγγελή, Ναταλί Γιαξή, Μαρίνα Ξενοφώντος, Μαρία Τουμάζου, Στέλλα Ν. Χρίστου, Nurtane Karagil

Επιμέλεια:

Ευαγόρας Βανέζης & Δήμητρα Ιγνατίου

Βιογραφικά καλλιτέχνιδων

Η Ραΐσσα Αγγελή (γεν. 1986) ζει και εργάζεται στη Λευκωσία. Αποφοίτησε από την Ακαδημία Καλών Τεχνών της Πράγας (AVU) το 2011 και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη γλυπτική. Το 2015 διοργάνωσε και επιμελήθηκε την δράση Mountain,  στο Άλατου, Λευκωσία ενώ το 2017 παρουσιάστηκε ατομική της έκθεση, με τίτλο Cosmicomics, Θκιο Ππαλιές, Λευκωσία.  Πρόσφατες συμμετοχές σε εκθέσεις περιλαμβάνουν No Future in Dreaming, Θκιό Ππαλιές, 2017, Λευκωσία και Rooms to Contemplate, Πολιτιστικό Ίδρυμα Τράπεζας Κύπρου, 2017, Λευκωσία.

Η Ναταλί Γιαξή (γεν. 1980) ζει και εργάζεται στην Λευκωσία. Πρόσφατες  εκθέσεις της περιλαμβάνουν: Ο Κήπος Βλέπει, 2017, Μέγαρο Μουσικής, Αθήνα· *bang!, 2017, Daily Lazy Project Space, Αθήνα·  Solid Plans,(ατομική έκθεση), 2016, Θκιο Ππαλιές, Λευκωσία·  The Equilibrists, 2016,  Μουσείο Μπενάκη, Αθήνα·  Βραβείο ΔΕΣΤΕ, 2015, Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, Αθήνα. Το 2013 συν-εκπροσώπησε την  Κύπρο στην 55η Μπιενάλε Βενετίας.

Η Μαρίνα Ξενοφώντος (γεν. 1988, Λεμεσός, Κύπρος) σπούδασε στο Goldsmiths, Λονδίνο και στο Bard College, Milton Avery Graduate School of the Arts, Νέα Υόρκη. Από τον Ιανουάριο 2018 θα συμμετέχει στο πρόγραμμα φιλοξενίας του Rijksakademie van Βeeldende Κunsten στο Άμστερνταμ. Το 2016 εξέδωσε το αρχείο του Χριστόφορου Κυριακίδη με τίτλο We are not alone – We are a fly in the Milk of Ιnfinity. Είναι ιδρυτικό μέλος της κολεκτίβας Νεοτερισμοί Τουμάζου (Neotoum) η οποία επιμελείται μια σειρά μόδας, βιβλία καλλιτεχνών και εκθέσεις. Πρόσφατες συμμετοχές σε εκθέσεις περιλαμβάνουν: The Future of Color, The Cyprus Pavilion at Biennale Arte 2017, Βενετία· Τerra Mediterranea: In Action, 2017, Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λευκωσίας(NiMAC)·  Πλάνητες (στο πλαίσιο της διοργάνωσης Πάφος 2017, Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης)·  So close yet so far away, Petach Tikva Museum of Art, 2017, Τελ-Αβίβ.

Η Μαρία Τουμάζου (γεν. 1989) ζει και εργάζεται στη Λευκωσία. Είναι κάτοχος πτυχίου Καλλιτεχνικής Πρακτικής από το Goldsmiths College (2011) και μεταπτυχιακού τίτλου στις Καλές Τέχνες από Glasgow School of Art (2014). Το 2013 συν-ίδρυσε στη Λευκωσία, τους Νεοτερισμούς Τουμάζου (Neotoum), μία κολλεκτίβα-χώρο φιλοξενίας καλλιτεχνικών πρότζεκτ. Είναι επίσης συν-ιδρύτρια των ανεξάρτητων εκδόσεων MARIA†. editions με έδρα τη Λευκωσία και τη Νέα Υόρκη. Το 2016 εξέδωσε την πρώτη ποιητική της συλλογή με τίτλο Gee. Πρόσφατες συμμετοχές σε εκθέσεις περιλαμβάνουν: Athens and Its Periphery in Regards to Contemporary Painting, 2017, The Breeder Gallery, Αθήνα· Chill-out Reading room, Independent projects booths, 2017, Art Athina· The Future of Color, The Cyprus Pavilion at Biennale Arte 2017, Βενετία· Terra Mediterranea: In Action, 2017, Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λευκωσίας (NiMAC).

Η Στέλλα Ν. Χρίστου οργανώνει ήχους και λέξεις. Γεννήθηκε το 1979 στο χωριό Ασκάς, Λευκωσία. Μεγάλωσε στην Αθήνα. Μελέτησε πιάνο, κιθάρα, σχέδιο, κλασικό τραγούδι, αμπελοκαλλιέργειες, ανώτερα θεωρητικά της μουσικής, θεολογία, μαθηματικά, φλάουτο, ποίηση και φιλοσοφία. Ηχητικές καταγραφές στο πεδίο, φωνές ανθρώπων και ήχοι αντικειμένων/ καταστάσεων/ δράσεων, στήνουν το πολυετές ηλεκτροακουστικό της αρχείο. Σχεδιάζει, γράφει και επιτελεί μουσική για θέατρο, για χορό, για ταινίες, για εικαστικές δράσεις, για όσους αγαπά. Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδος OuterStella η οποία το 2016 κυκλοφόρησε το άλμπουμ ΝΙ•ΚΟ με 14 δικές της συνθέσεις.

Η Nurtane Karagil (γεν. 1989, Λονδίνο) σπούδασε Καλές Τέχνες στο Πανεπιστήμιο του Hacettepe στην Άγκυρα και απέκτησε το μεταπτυχιακό της από το Πανεπιστήμιο του Brighton. Διδάσκει στο Eastern Mediterranean University στην Αμμόχωστο. Πρόσφατες συμμετοχές σε εκθέσεις περιλαμβάνουν: Τerra Mediterranea: In Action, Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λευκωσίας(NiMAC), 2017·  Πλάνητες (στο πλαίσιο της διοργάνωσης Πάφος 2017, Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης),  Bank of No, 2015, Leventis Gallery – Point Centre of Contemporary Art, Λευκωσία;  SKT,  Efruz, 2015, Λευκωσία· Stepping over the borders, ΕΜΑΑ, 2015, Λευκωσία· How should a war be remembered?, Cer Modern Hub Art Space, 2015 Άγκυρα.

Βιογραφικά Επιμελητών:

Ο Ευαγόρας Βανέζης (γεν. 1988, Λευκωσία) είναι arts writer και επιμελητής εκθέσεων. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Θεωρία της Τέχνης από το Central Saint Martins. Συν-ίδρυσε την πλατφόρμα Scale Appropriate, που δραστηριοποιείτε  στον τομέα της διοργάνωσης εκθέσεων και το digital curation. Δοκίμια του έχουν συμπεριληφθεί σε εκθέσεις, καταλόγους και άλλες καλλιτεχνικές εκδόσεις. Πρόσφατα δοκίμια: Bussiness Plan (για τον Πήτερ Εραμίαν), Exhaustion (για τον Φάνο Κυριάκου), A Land Rover Approached the Village (για τους Νεοτερισμούς Τουμάζου). Πρόσφατες εκθέσεις: Ecstatic Textures, για το πρόγραμμα Modus Operandi 2017: Νέοι καλλιτέχνες από την Κύπρο του Συνδέσμου Εικαστικών Κύπρου και Vanity: How to Enjoy Burning Bridges You Havent Built (Scale Appropriate, 2017).

Η Δήμητρα Ιγνατίου (Αθήνα, 1988) είναι κάτοχος πτυχίου Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Κύπρου και Μεταπτυχιακού τίτλου Τέχνη και Πολιτιστική Κληρονομιά: Πολιτική, Διαχείριση και Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο του Μάαστριχτ, Ολλανδία. Τα τελευταία 6 χρόνια δραστηριοποιείται στο πεδίο της σύγχρονης πολιτιστικής παραγωγής. Το 2017 εργάστηκε για τη documenta 14 ενώ προηγουμένως εργαζόταν στο Point Centre for Contemporary Art στη Λευκωσία ως Βοηθός Διευθύντρια του κέντρου.  Από το 2016 μοιράζει το χρόνο της μεταξύ Αθήνας και Λευκωσίας. (συν)Διοργανώνει και (συν)επιμελείται εκθέσεις, πολιτιστικές δράσεις και εκδόσες ενώ παράλληλα σχεδιάζει και πραγματοποιεί ξεναγήσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα σε μουσεία, εκθέσεις και χώρους πολιτισμού.