Πώς επικοινωνώ την ιδέα μου / την παράστασή μου;
Πώς οργανώνω την παραγωγή μου;
Πώς περνάω από την ιδέα στην πράξη;
Πώς πετυχαίνω την «από στόμα σε στόμα» διάδοση αυτού που κάνω;

Δύο τομείς άκρως απαραίτητοι για κάθε καλλιτέχνη, κάθε ομάδα και εν γένει κάθε άνθρωπο που επιθυμεί να κάνει την ιδέα του πράξη. Βασικοί άξονες του σεμιναρίου είναι ο σχεδιασμός και προγραμματισμός της ιδέας από το μηδέν, η σημασία της δημιουργίας ομάδας καθώς και ο ρόλος του οράματος από την αρχή της διαδικασίας μέχρι την υλοποίηση.

Μέσα από πρακτικά παραδείγματα της πορείας της sold-out παράστασης Lemon από το 2018 μέχρι σήμερα, θα επικεντρωθούμε στα χρήσιμα εργαλεία που είναι απαραίτητα για την επικοινωνία και την οργάνωση παραγωγής προσαρμόζοντάς τα στις ανάγκες των συμμετεχόντων και τις δικές τους ιδέες και επιθυμίες.

Σε ποιους απευθύνεται

-Σε καλλιτεχνικές ομάδες
-Σε ηθοποιούς, σκηνοθέτες, σκηνογράφους, φωτογράφους και σε οποιονδήποτε συντελεστή ενός πολιτιστικού γεγονότος
-Σε θεατρολόγους
-Σε θεατρικούς παραγωγούς
-Σε υπεύθυνους επικοινωνίας & δημοσιογράφους που θέλουν να εμπλουτίσουν την εμπειρία τους
μ’ ένα διαφορετικό τρόπο
-Σε φοιτητές και αποφοίτους τμημάτων ΜΜΕ, Επικοινωνίας, Marketing, Δημοσίων Σχέσεων, Πολιτιστικής Διαχείρισης, Θεατρικών Σπουδών
-Σε όλους όσοι εργάζονται στον τομέα του Πολιτισμού
-Σε κάθε άνθρωπο που επιθυμεί να κάνει την ιδέα του πράξη.

Το πολυσυλλεκτικό αυτό σεμινάριο και η διαδραστική μέθοδος διδασκαλίας συνδυάζει με ευφάνταστο τρόπο, στοιχεία από το θέατρο, τη μουσική και τις επιστήμες της επικοινωνίας αλλά και της πολιτιστικής διαχείρισης.

Χρήσιμες πληροφορίες

-Yποβολή συμμετοχών: https://forms.gle/z1WzuSFtZ6wftSa86
-Προθεσμία: Πέμπτη 15 Οκτωβρίου
-Για όσους διαμένουν εκτός Αθηνών θα υπάρχει η δυνατότητα εξ αποστάσεως παρακολούθησης κατόπιν συνεννόησης