Reviews

Ο Νίκος Δασκαλοθανάσης στο βιβλίο «Μοντέρνα τέχνη 1850-1940» μυεί τον αναγνώστη σε έναν κόσμο συναρπαστικό

Κινήματα και καλλιτέχνες που διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στα καλλιτεχνικά δρώμενα πρωταγωνιστούν μέσα από ένα...

Κριτική Θεάτρου | «Λεωφορείο ο Πόθος», στο Θέατρο Προσκήνιο

Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση του έργου «Λεωφορείο ο Πόθος» του...

Κριτική Θεάτρου | «Ο Χορός των εραστών», στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση του έργου «Ο Χορός των εραστών»...

Ατοπήματα: Ένας φανταστικός αφηγηματικός κόσμος, από τον Απόστολο Γιανναρά

Μια νέα λογοτεχνική φωνή αναδύεται από τα βάθη ενός κόσμου φανταστικού στο πρώτο έργο...

Ο «Θάνατος στη Ρώμη» του Βολφγκανγκ Κέπεν έρχεται να μας θυμίσει τον όλεθρο του Β’ Παγκοσμίου πολέμου

Με εφαλτήριο μια παρέα φιλοναζιστών, ο Κέπεν ξαναστήνει ένα χρονικό σε μια από τις...

Κριτική Θεάτρου | «Η Πύλη της Κόλασης» του Γιάννη Καλαβριανού, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου

Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση του έργου «Η Πύλη της Κόλασης»...

Το «Μανιφέστο Απατεώνων» του Κόλσον Γουάιτχεντ είναι ένα χρονικό βίας και παραβατικότητας στο Χάρλεμ

Στο δεύτερο μέρος της Τριλογίας του Χάρλεμ, ο Colson Whitehead (Κόλσον Γουάιτχεντ) διεισδύει στον...

Αιχμηρός σαν Μαχαίρι ο Σαλμάν Ρούσντι

Δύο χρόνια μετά τη δολοφονική επίθεση εναντίον του ο Σαλμάν Ρούσντι γράφει για την...

Για τον μεγάλο Gabo: Όταν Έλληνες λογοτέχνες τιμούν τον Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες

Μια φιλόδοξη και πρωτοποριακή ανθολόγηση κειμένων, αποτέλεσμα της ανοιχτής πρόσκλησης του PEN Greece για...

Μαθήματα πιντερικής αρτιότητας στο “Dumb Waiter” στο θέατρο «Σημείο» | Κριτική Θεάτρου

Η Δανάη Σπηλιώτη σκηνοθέτησε με εξαιρετική ικανότητα ένα από τα πρώτα και λιγότερο παιγμένα...

Κριτική Θεάτρου | “Linda” στο Θέατρο επί Κολωνώ

Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση του έργου «Linda» της Penelope Skinner,...

Η Δεσποινίς Κοκότα και οι άλλες ιστορίες του Γκυ ντε Μωπασάν μιλούν για την αθωότητα και την τρυφερότητα των ζώων

Με ευαισθησία και συμπόνια αλλά και με κριτική διάθεση για την βαρβαρότητα του ανθρώπου,...

Η «Λυγερή» του Καρκαβίτσα στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου | Κριτική Θεάτρου

Ένα κείμενο του Ανδρέα Καρκαβίτσα, το οποίο ανεβαίνει στην Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών του...

Κριτική Θεάτρου | «Η Λυσσασμένη Γάτα», στο Θέατρο Αθηνά

Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση του έργου «Η Λυσσασμένη Γάτα» του...

Το Βράδυ στον παράδεισο και οι άλλες ιστορίες της Λουσία Μπερλίν αποκαλύπτουν μια ταξιδιάρα ψυχή φτιαγμένη από λέξεις

Ο κόσμος της Λουσία Μπερλίν απαρτίζεται από κάθε λογής ανθρώπινες στιγμές μέσα από πρόσωπα...

Κριτική Θεάτρου | Γυάλινος Κόσμος, στο Θέατρο Τέχνης (Φρυνίχου)

Κριτική από τον Γιώργο Παπαγιαννάκη για την παράσταση του έργου «Γυάλινος Κόσμος» του Τενεσί...