Στο κείμενο του επιμελητή της έκθεσης Miguel Fernández Belmonte, διαβάζουμε: «…Στα έργα της το κενό γίνεται αντιληπτό ως χώρος ο οποίος δεν δηλώνει μόνο την απουσία, αλλά έχει μια δομική σημασία στην ισορροπία του με το προσεγμένο σχέδιο με μολύβι. Σε κάποια από τα έργα το κενό κόβει της φιγούρες, εισβάλλει στο περίγραμμα και δημιουργεί, χωρίς να υπάρχουν, γεωμετρικά σχήματα. Είναι μια ιδιαίτερη αντίληψη που μπορεί να παραλληλιστεί με τη σημασία του κενού στα τοπία της παραδοσιακής κινέζικης και ιαπωνικής ζωγραφικής….»

«…Περισσότερο από τα βλέμματα, η εκφραστικότητα αυτών των μορφών προκύπτει από τη θέση των σωμάτων τους και των χεριών τους. Είναι μορφές σιωπηλές, τις περισσότερες φορές εσωστρεφείς, οι οποίες δεν προσδιορίζονται από τα ενδύματα τους ή από αντικείμενα, αλλά έχουν φτάσει στην ουσία τους. Δεν είναι σκιές ή αναμνήσεις, αλλά λειτουργούν σαν μια διαδικασία απόσταξης, συλλέγουν στον πάτο αυτό που έχει μείνει από την παρουσία μας, από τον εαυτό μας.»

Σόφη Σενόγλου

Η Σόφη Σενόγλου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, το 1967. Σπούδασε γραφικές τέχνες και αποφοίτησε από Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με δασκάλους τον Δημήτρη Κοντό και τον Βαγγέλη Δημητρέα. Έχει πραγματοποιήσει ατομικές εκθέσεις και έχει συμμετάσχει σε ομαδικές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε δημόσιους και ιδιωτικούς πολιτιστικούς φορείς, και μεταξύ άλλων το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, το Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών, το Μορφωτικό Ίδρυμα της Εθνικής Τράπεζας, η γκαλερί TinT, η γκαλερί a.antonopoulou.art, η γκαλερί Cheapart και η Kounstlerhaus. Έχει συνεργαστεί σε εικονογραφήσεις βιβλίων και περιοδικών.