Ανατομία μιας Πτώσης

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Ζιστίν Τριέ

Τον τελευταίο χρόνο, η Σάντρα, μια Γερμανίδα συγγραφέας, ο Γάλλος σύζυγός της Σάμουελ και ο εντεκάχρονος γιος τους Ντάνιελ ζουν σε μια απομακρυσμένη πόλη στις γαλλικές Άλπεις. Όταν ο Σάμουελ βρίσκεται νεκρός στο χιόνι, έξω από το σαλέ τους, η αστυνομία αναρωτιέται αν αυτοκτόνησε ή σκοτώθηκε. Η αιτία θανάτου μένει αδιευκρίνιστη και η Σάντρα θεωρείται η κύρια ύποπτη. Σιγά σιγά η δίκη ξεπερνάει τη διερεύνηση των συνθηκών του θανάτου του Σάμουελ, και μετατρέπεται σε ένα ψυχολογικό ταξίδι στα βάθη της συγκρουσιακής σχέσης του ζευγαριού.

Το Χέρι που Σκοτώνει (Επανέκδοση)

Σκηνοθεσία: Άλφρεντ Χίτσκοκ

Mια νεαρή γυναίκα, η Τσάρλι, ζει στη Σάντα Ρόζα, μια σχεδόν ειδυλλιακή μα πληκτική μικρή πόλη στην Καλιφόρνια. Ενθουσιάζεται όταν ένας γοητευτικός και εκλεπτυσμένος θείος έρχεται να επισκεφθεί την οικογένειά της -ωστόσο, η Τσάρλι σύντομα γίνεται καχύποπτη με τη συμπεριφορά του θείου της και υποψιάζεται ότι μπορεί να είναι ένας κατά συρροή δολοφόνος που τρομοκρατεί τη χώρα.

Το Βλέμμα του Οδυσσέα (Επανέκδοση)

Σκηνοθεσία: Θόδωρος Αγγελόπουλος

Ένας ελληνοαμερικανός σκηνοθέτης, που στο σενάριο αναφέρεται ως A. έρχεται στην Ελλάδα αναζητώντας τρεις μπομπίνες ανεμφάνιστου φιλμ των αδελφών Μανάκη, των πρωτοπόρων κινηματογραφιστών που έφεραν τον κινηματογράφο στα Βαλκάνια στις αρχές του 20-ού αιώνα. Η αναζήτηση των φιλμ μεταφορικά απεικονίζει την αναζήτηση μιας κοινής ιστορίας των Βαλκανικών χωρών.

Weekend (Επανέκδοση)

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Ζαν-Λικ Γκοντάρ

Μέσα από το εφιαλτικό σαββατοκύριακο που περνά ένα ζευγάρι πλήρως αλλοτριωμένων αστών, κατά το ταξίδι του από το Παρίσι στους αιματοβαμμένους δρόμους της γαλλικής επαρχίας, ο Γκοντάρ απλώνει τη συντριβή και την κατάρρευση του δυτικού πολιτισμού.

Η ταινία εξελίσσεται μέσα σε ένα πολιτικά φορτισμένο, δηλητηριωδώς αστείο και αποκαλυπτικό πανόραμα χάους και τρόμου, το οποίο παίζει αλλεπάλληλα με τις συμβάσεις του κινηματογραφικού μέσου, με τις ανοχές του κοινού, αλλά και με τον ίδιο του τον εαυτό.

Ο Δράκος (Επανέκδοση)

Σκηνοθεσία: Νίκος Κούνδουρος

Eνας ασήμαντος τραπεζικός υπάλληλος ετοιμάζεται να περάσει μόνος τις διακοπές της Πρωτοχρονιάς όταν τρομοκρατημένος συνειδητοποιεί ότι μοιάζει με έναν κακοποιό που οι εφημερίδες αποκαλούν «Ο Δράκος». Λόγω της παρεξήγησης, η αστυνομία τον καταδιώκει και αυτός βρίσκει καταφύγιο σ’ ένα καμπαρέ.

The Equalizer 3

Σκηνοθεσία: Αντουάν Φουκουά

Ο Robert McCall (Ντένζελ Γουάσινγκτον), μετά την απόσυρση του ως πληρωμένος κυβερνητικός δολοφόνος, παλεύει σκληρά προκειμένου να συμφιλιωθεί με τα φρικτά εγκλήματα που διέπραξε στο παρελθόν, βρίσκοντας παρηγοριά στο να αποδίδει δικαιοσύνη στο όνομα των αδύναμων σε ανάγκη. Μετακομίζει στη Νότια Ιταλία την οποία και νιώθει απροσδόκητα κοντά του όταν ανακαλύπτει ότι οι νέοι φίλοι του βρίσκονται υπό τον έλεγχο κάποιων τοπικών εγκληματιών. Καθώς τα γεγονότα παίρνουν θανατηφόρα τροπή, ο McCall ξέρει πως πρέπει να τα βάλει με τη μαφία για να προστατέψει τους φίλους του.

Λέιντι Μπαγκ & Κατ Νουάρ

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Ζερεμί Ζαγκ

Όταν η ντροπαλή Μαρινέτ σώζει τη ζωή του μυστηριώδους Μάστερ Φου, εκείνος τη μεταμορφώνει στη σούπερ ηρωίδα Λέιντι Μπαγκ. Εντωμεταξύ, η Μαρινέτ είναι ερωτευμένη με τον Άντριεν, που και εκείνος έχει μεταμορφωθεί στον σούπερ ήρωα Κατ Νουάρ χάρη στα μάγια του Μάστερ Φου. Παρόλο που κανένας από τους δύο δεν ξέρει το άλτερ έγκο του άλλου, το δίδυμο συνεργάζεται για να αντιμετωπίσει τον νοσηρό Χοκ Μοθ, που δεν είναι άλλος από τον πατέρα του Άντριεν. Θα μπορέσουν οι δυο τους να σώσουν τον κόσμο από τα μοχθηρά σχέδια του Χοκ Μοθ, αλλά και να βρουν την αληθινή αγάπη πίσω από τις μάσκες τους;

Χελωνονιντζάκια: Μεταλλαγμένος Χαμός

Σκηνοθεσία: Τζεφ Ρόου

Μετά από χρόνια απομόνωσης από τον κόσμο των ανθρώπων, τα Χελωνονιντζάκια βγαίνουν στην επιφάνεια για να κερδίσουν, μέσα από τις ηρωικές τους πράξεις, τις καρδιές των Νεοϋορκέζων και να καταφέρουν να γίνουν αποδεκτοί ως κανονικοί έφηβοι. Με τη βοήθεια της νέας τους φίλης, April O’Neil, θα κληθούν να αντιμετωπίσουν ένα μυστηριώδες συνδικάτο εγκλήματος, που αποτελείται από στρατό μεταλλαγμένων.