Κιούκα, Πριν το Τέλος του Καλοκαιριού

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Κωστής Χαραμουντάνης

Ένας πατέρας με τα δίδυμα ενήλικα παιδιά του ταξιδεύουν στον Πόρο για τις καλοκαιρινές τους διακοπές με το οικογενειακό ιστιοφόρο. Χωρίς να το γνωρίζουν, τα αδέλφια συναντούν τη βιολογική τους μητέρα η οποία τα εγκατέλειψε όταν ήταν μωρά. Αυτή η συνάντηση θα καταλήξει σε μια γλυκόπικρη ιστορία ενηλικίωσης για όλους τους εμπλεκόμενους.

Λαμπυρίσματα

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Πιλάρ Παλομέρο

Η ζωή της Iζαμπέλ παίρνει μια απροσδόκητη τροπή όταν η φοιτήτρια κόρη της Mανταλέν, που ζει σε άλλη πόλη, της ζητά να επισκέπτεται τακτικά τον Ραμόν, τον πρώην σύζυγό της, ο οποίος είναι άρρωστος. Μετά από δεκαπέντε χρόνια χωρισμού και αποξένωσης,  η Ιζαμπέλ, που έχει ξαναφτιάξει τη ζωή της, βλέπει στο πρόσωπο του πρώην της έναν άγνωστο και αρχίζει να ξαναζεί και πάλι στο μυαλό της όλες τις πικρίες και τις μνησικακίες που νόμιζε ότι είχε ξεπεράσει. Ωστόσο, στην πορεία, η συναναστροφή με τον Ραμόν στην πιο ευάλωτη στιγμή του, θα της επιτρέψει να δει την αποτυχία τους με άλλα μάτια και να επικεντρωθεί στο παρόν της ζωής της.

Η Απόφαση

Σκηνοθεσία: Ζιλ Μπουρντός

Ο Ζοζέφ Κρος είναι συμπαγής, δυνατός και αξιόπιστος, όπως το σκυρόδεμα που γεμίζει τα θεμέλια των πύργων που χτίζει,. Όποιο κι αν είναι το πρόβλημα, προσωπικό ή επαγγελματικό, έχει τη λύση. Ένα βράδυ, μετά από ένα μυστηριώδες τηλεφώνημα, μπαίνει στο αυτοκίνητό του και φεύγει από το εργοτάξιο του πιο διάσημου κατασκευαστικού έργου της καριέρας του. Στην είσοδο, πρέπει να αποφασίσει ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσει. Αριστερά ή δεξιά, ένα νέο πεπρωμένο τον περιμένει. Καθώς τα θεμέλια της ζωής του – έρωτας, οικογένεια, καριέρα – καταρρέουν, ο Ζοζέφ βγαίνει στο δρόμο παρέα μόνο με τους δαίμονές του και το κινητό του τηλέφωνο…

Hurry Up Tomorrow

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Τρέι Έντουαρντ Σουλτς

Ένας μουσικός που υποφέρει από αϋπνίες, συναντά μία μυστηριώδη άγνωστη που τον οδηγεί σε ένα ταξίδι, το οποίο προκαλεί όλα όσα ξέρει για τον εαυτό του.

Guns Up

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Έντουαρντ Ντρέικ

Όταν στραβώσει μια δουλειά, ένας πρώην αστυνομικός που δουλεύει τις νύχτες ως μπράβος, έχει μόλις ένα βράδυ στη διάθεσή του για να απομακρύνει την οικογένειά του από την πόλη.

Βλέπω το Θάνατό σου 6: Δεσμοί Αίματος

Σκηνοθεσία: Άνταμ Στάιν & Ζακ Λιπόβσκι

Το νέο κεφάλαιο της αιματοβαμμένης και επιτυχημένης σειράς από τη New Line Cinema μεταφέρει το κοινό πίσω στις ρίζες του διεστραμμένου αισθήματος δικαίου του Θανάτου με το «Βλέπω τον θάνατο σου 6 – Δεσμοί αίματος». Βασανισμένη από έναν βίαιο εφιάλτη που όλο επανέρχεται, η φοιτήτρια Stefanie αναζητά το μοναδικό άτομο που μπορεί να σπάσει τον φαύλο κύκλο και να σώσει την οικογένεια της από την αναπόδραστη, φρικτή μοίρα.

Πειθαρχική Μεραρχία 999

Σκηνοθεσία:  Κώστας Σταματόπουλος

Χωρίς να παραβλέπουμε ότι μεγάλα τμήματα του γερμανικού λαού υποστήριξαν τον ναζισμό, δεν έλειψαν οι φωνές αντίστασης. Εκείνοι που ανέπτυξαν αντιφασιστική δράση κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες. Ανατρέποντας τη διαδεδομένη εικόνα του γερμανικού στρατού ως ενιαίου και τυφλά πιστού οργάνου του ναζιστικού καθεστώτος, το ντοκιμαντέρ «Πειθαρχική Μεραρχία 999» φέρνει στο φως μια άγνωστη και συγκλονιστική πτυχή του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου: την οργανωμένη αντίσταση Γερμανών και Αυστριακών στρατιωτών στην κατεχόμενη Ελλάδα. Μέσα από πλούσιο αρχειακό υλικό, ανέκδοτες μαρτυρίες επιζώντων και απογόνων, καθώς και επιστημονικά τεκμηριωμένη ιστορική έρευνα, η ταινία καταγράφει για πρώτη φορά τον ρόλο των «Πειθαρχικών Ταγμάτων 999» – μονάδων τιμωρίας που ιδρύθηκαν από το Γ΄ Ράιχ για να μετατρέψουν σε στρατιώτες, όσους είχαν κριθεί παλαιότερα «ανάξιοι να υπηρετήσουν», δηλαδή πολιτικούς κρατούμενους, αντιφρονούντες και όσους θεωρούνταν «ανεπιθύμητοι» για το καθεστώς. Το 1942, περίπου 28.000 άνδρες οδηγήθηκαν σε αυτές τις μονάδες, χωρίς ουσιαστική εκπαίδευση, με ελλιπή εξοπλισμό σε αποστολές υψηλού κινδύνου. Από το 1943, πολλοί από αυτούς στάλθηκαν στην κατεχόμενη Ελλάδα (Πελοπόννησος, Θεσσαλία, νησιά Ανατολικού Αιγαίου), όπου, όντας υπό διαρκή δυσπιστία από τη ναζιστική στρατιωτική διοίκηση, χρησιμοποιήθηκαν κυρίως για τη φύλαξη ακτών και «εκκαθαρισμένων» περιοχών. Η άμεση επαφή τους με τον ελληνικό πληθυσμό και τους αντάρτες του ΕΛΑΣ αποτέλεσε τον καταλύτη για μαζικές λιποταξίες.