Στην νέα ενότητα έργων του, όπως σημειώνει και η Έλλη Αντωνίου στο κείμενο της έκθεσης: «Ο Γιώργος Αυγέρος διερευνά την δορυφορική τεχνολογική εικόνα καθώς και τα προγράμματα ψηφιακής επεξεργασίας με οξυδέρκεια. Ενσωματώνει στη δουλειά του κάθε μικροατέλεια ή λάθος του προγράμματος, καθώς αυτά του επιτρέπουν να δημιουργήσει νέες οπτικές εικόνες. Διασχίζοντας με αυτό τον τρόπο τις τέσσερις διαστάσεις του χωροχρόνου, ο καλλιτέχνης προσκαλεί τον θεατή σε ένα ταξίδι γύρω από τον κόσμο. Εστιάζει σε επίκαιρα κοινωνικοπολιτικά και οικολογικά ζητήματα που αφορούν συγκεκριμένες τοποθεσίες, όπως η Ελλάδα και η Ιαπωνία, μέχρι και τον κόσμο ολόκληρο. Η έκθεση «Νοητικές Περιπλανήσεις» πραγματεύεται το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο του παγκοσμιοποιημένου ανθρώπινου κόσμου.

Η έκθεση είναι οργανωμένη γύρω από τέσσερις ανεξάρτητες θεματικές ενότητες που αναδύονται από τις πηγές των ενδιαφερόντων και τα καθημερινά ερεθίσματα του καλλιτέχνη: Η Ελληνική εκλεκτική μνήμη, το Ελληνικό “Φαντασιακό” σε σχέση με επιλεγμένες περιοχές. Κριτική της Παγκόσμιας κοινωνικοπολιτικής και οικολογικής θεώρησης. Χωροχρονική αναπόληση καλλιτεχνών. Ανώνυμα πορτραίτα. […] Δουλεύοντας με προσήλωση στη λεπτομέρεια, ο καλλιτέχνης συνδυάζει στο χαρτί το σχέδιο με κάρβουνο και τον χρωματισμό με σκόνες ζωγραφικής στεγνές. […]

Μέσω των νοητικών του περιπλανήσεων, ο Γιώργος Αυγέρος ωθεί τον θεατή να επανεξετάσει την πολυεπίπεδη έννοια της παγκοσμιοποίησης».

Γιώργος Αυγέρος

Ο Γιώργος Αυγέρος γεννήθηκε στα Χανιά το 1953. Τις πρώτες του γνώσεις στη ζωγραφική τις απέκτησε στη Σχολή Σχεδιαστών Γ.Μαρκουλάκη, με δασκάλους τους ζωγράφους Β.Κελαϊδή και Α. Πετρουλάκη. Η δεκαετία του ’70 τον βρίσκει στην Αθήνα, στα εργαστήρια των Γ.Βογιατζή και Β.Κορκόβελου. Το 1981 πηγαίνει για σπουδές στο Παρίσι, ενώ το 82 το εγκαταλείπει και εγκαθίσταται μόνιμα στα Χανιά όπου για μεγάλο διάστημα δουλεύει γλυπτά και κατασκευές. Τα τελευταία χρόνια η ζωγραφική είναι αυτή που κυριαρχεί στη δουλειά του σε συνδυασμό όμως πολλές φορές με το ανάγλυφο στοιχείο ή την κατασκευή.