«Τι είδους αγάπη να’ ναι αυτή που αποχτηνώνει που αφήνει πίσω της ορφάνια κι ουρλιαχτό;»

Εξευρενώντας τον δρόμο που εγκαινίασαν με τους δύο επιτυχημένους κύκλους της Υγρασίας και της Υγρασίας+, Ο κύριος και η κυρία Μπάνγκο εργάζονται επάνω στον διάλογο μουσικής και λόγου, δημιουργώντας ένα βαλκανικό γουέστερν.

Το Λουγκάτ αφηγείται τη μετά θάνατον ζωή του Θανάση Βάγια, ενός μυστικού σύμβουλου του Αλή Πασά που, σύμφωνα με τον θρύλο, βρικολάκιασε, υπό το βάρος των κριμάτων του. Μυθοπλασία και ιστορικά στοιχεία συνδυάζονται σε ένα κείμενο που συχνά αντλεί υφολογικά από την παράδοση του Ρομαντισμού. Η μουσική κινείται στους δρόμους ενός πολύ προσωπικού και ιδιότυπου ιδιώματος, αμιγώς ηλεκτρικού.

Το Λουγκάτ είναι ένα σκοτεινό σύγχρονο παραμύθι για τα όρια, την τιμωρία, τον έρωτα και τους δαίμονες που μας κατοικούν.

Συντελεστές Λουγκάτ:

Σύλληψη: Ο κύριος και η κυρία Μπάνγκο
Κείμενο: Μαρίνα Αντωνοπούλου
Μουσική: Γιώργος Χούχος
Στίχοι: Μαρίνα Αντωνοπούλου, Γιώργος Χούχος
Σκηνοθεσία: Θωμάς Βελισσάρης
Σκηνικά: Planb art
Κοστούμια: Ο κύριος και η κυρία Μπάνγκο
Παραγωγή: Ο κύριος και η κυρία Μπάνγκο
Επί σκηνής: Μαρίνα Αντωνοπούλου, Γιώργος Χούχος, Πρόδρομος Μυστακίδης

Το κείμενο και η μουσική της παράστασης κυκλοφορούν απο τις εκδόσεις Σαιξπηρικόν

Μαρίνα Αντωνοπούλου

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Αρχαιολογία στο ΑΠΘ, έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Μουσειολογία στο πανεπιστήμιο του Leicester, διδακτορικές σπουδές στο πανεπιστήμιο του Durham και στη συνέχεια σπούδασε Υποκριτική στο Σύγχρονο Θέατρο Βασίλης Διαμαντόπουλος και μαθήτευσε στην Τέχνη της Αφήγησης. Κοινός παρονομαστής όλων των παραπάνω, το ενδιαφέρον για την πορεία του Ανθρώπου μέσα στον χρόνο και για τις Ιστορίες του. Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας αφήγησης Lupus in Fabula και του μουσικοθεατρικού σχήματος Ο κύριος και η κυρία Μπάνγκο.

Γιώργος Χούχος

Γεννήθηκε το 1973 στην Αλεξανδρούπολη και ζει στη Θεσσαλονίκη από το 1988. Σπούδασε Μαθηματικά στο αντίστοιχο τμήμα της Σχολής Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ, Μονωδία και Αρμονία της jazz στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης, Ανώτερα Θεωρητικά με τον Μιλτιάδη Τσιβδάρη και jazz πιάνο με το Γρηγόρη Σημαδόπουλο. Έχει συνθέσει τη μουσική για παραστάσεις από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, την Πειραματική Σκηνή της «Τέχνης», το Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης και για ανεξάρτητες παραγωγές και έχει εργαστεί ως καθηγητής μουσικής σε δραματικές σχολές και θεατρικά εργαστήρια.