Μέσα από αυτό το έργο για τέσσερις χορευτές, ο νεαρός χορογράφος και χορευτής Αντρέα Ράμα, που είναι απόφοιτος της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης και ζει μεταξύ Βερολίνου και Λουξεμβούργου, εξερευνά τη γραμμικότητα στη φύση και στον άνθρωπο και εμπνέεται τον τίτλο της χορογραφίας του από το εμβληματικό άλμπουμ του Τζον Κολτρέιν A Love Supreme (1965). Μαζί του επί σκηνής οι περφόρμερ Δήμητρα Χαραλάμπους, Ναταλί Μάνδηλα και Altin Huta. Η δραματουργία είναι της Ξένης Αλεξάνδρου (Porson’s Khashoggi). Τη μουσική, η οποία είναι ο πέμπτος ερμηνευτής της παράστασης, συνέθεσε ο Γιώργος Λαλιώτης. Τους φωτισμούς σχεδίασε η Μαρία Δερμιτζάκη και τα κοστούμια η Charlotte Paréja.

«A Line Supreme»

Τέσσερις χορευτές κινούνται γραμμικά κρατώντας μεγάλες επαγγελματικές σκούπες, οι οποίες υπαγορεύουν τις κινήσεις τους και παράλληλα αλληλεπιδρούν με το ηχητικό περιβάλλον της παράστασης δημιουργώντας διαφορετικούς ρυθμούς και εντάσεις. Ο σχεδιασμός των φωτισμών διαμορφώνει το αφηγηματικό πλαίσιο της χορογραφίας και τονίζει την αίσθηση της διαστολής και συστολής του χρόνου και του χώρου. Μέσα από το A Line Supreme, ο Αντρέα Ράμα, που θεωρεί τον χρόνο θεμελιώδες στοιχείο της κίνησης και αναδείχθηκε ως ταλέντο το 2016 στο Λουξεμβούργο μέσα από την πλατφόρμα-εργαστήριο TalentLAB#17, πειραματίζεται με οικείες γραμμικές κινήσεις της καθημερινής ζωής –εύκολα αναγνωρίσιμες από το κοινό. Στόχος του είναι να εξερευνήσει πώς επηρεάζονται τα συναισθήματα και τα αισθήματά μας όταν, μέσα από την κίνηση, οι γραμμές επιμηκύνονται σε μια περιοχή ενώ, την ίδια στιγμή, συρρικνώνονται σε κάποια άλλη.

Συντελεστές

Σύλληψη και χορογραφία: Andrea Rama (Porson’s Khashoggi)
Δραματουργία: Ξένη Αλεξάνδρου (Porson’s Khashoggi)
Σχεδιασμός ήχου: Γιώργος Λαλιώτης
Σχεδιασμός φωτισμών: Μαρία Δερμιτζάκη
Κοστούμια: Charlotte Paréja

Περφόρμερ: Δήμητρα Χαραλάμπους, Ναταλί Μάνδηλα, Altin Huta, Andrea Rama