Από τις 20 Φεβρουαρίου ως τις 12 Μαρτίου 2017, το INNOVATHENS, ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, διοργανώνει τα καθιερωμένα INNOVATHENSWinterLabs, εντατικά bootcamps που σου δίνουν την ευκαιρία να έρθεις σε επαφή με σύγχρονα εργαλεία και να αποκτήσεις νέες δεξιότητες που θα κάνουν το βιογραφικό σου ενημερωμένο και ανταγωνιστικό.

 

Το πρόγραμμα για τα φετινά Winter Labs περιλαμβάνει E-business DiplomaJoomlaBuild your website και Social media marketing.

 

Are you ready?

 

*Δήλωσε τώρα συμμετοχή! Earlybird μέχρι την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου.

 

Δες αναλυτικά τα εργαστήρια:

  • E-business Diploma | 20, 21 & 23 Φεβρουαρίου


Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος


Ποια η συμβολή των νέων τεχνολογιών στη χρηστή διοίκηση; Ποια τα οφέλη του ηλεκτρονικού επιχειρείν; Πώς μετασχηματίζεται η συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών;

 

Ο κύκλος σεμιναρίων E-businessDiploma, συνολικής διάρκειας 9 ωρών, απευθύνεται σε όσους θέλουν να εξειδικευτούν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, να μάθουν να αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες ανάπτυξης μιας επιχείρησης στη νέα ψηφιακή οικονομία, βελτιώνοντας παράλληλα τις δραστηριότητές της.

 

Αναλυτικά το πρόγραμμα:


Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου

Χτίσιμο μιας online επιχείρησης | Ηλεκτρονικές αγορές (e-marketplaces) | Ηλεκτρονικές προμήθειες (e-procurement) | Ηλεκτρονικό εμπορικό κέντρο (e-mall) | Ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop)


Τρίτη 21 Φεβρουαρίου

Ηλεκτρονικά μέσα διαφήμισης στην ψηφιακή επιχείρηση | Μέτρηση αποτελεσματικότητας προώθησης στο διαδίκτυο | Το κινητό εμπόριο (m-commerce) | Πλεονεκτήματα ebusiness


Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου

Πρακτικές σε Β2Β αγορές μέσω LinkedIn | MarketingthroughGoogle | Digitalanalytics | Navigatingeshop


*Οι συμμετέχοντες μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου λαμβάνουν E-business Diploma. Οι παρουσιάσεις και οι σημειώσεις δίνονται σε ηλεκτρονική μορφή.


Ημερομηνίες: 20, 21 και 23 Φεβρουαρίου

Ώρες: 18.00-21.00
Κόστος Συμμετοχής: 70 ευρώ (earlybird), 90 ευρώ (booking)

Δήλωση συμμετοχήςεδώ.

 

  • Joomla: Build your website | 1, 2 & 7 Μαρτίου


Εισηγητής: Κωνσταντίνος Τσίκλος, Γιώργος Μανιάς

 

Γεμάτο δυνατότητες αλλά και ταυτόχρονα εξαιρετικά ευέλικτο και φιλικό, το Joomla είναι η εφαρμογή που χρειάζεσαι για να δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο μια ιστοσελίδα αλλά και έναν ολόκληρο εταιρικό δικτυακό τόπο. Έλα να το ανακαλύψουμε!

 

Δείτε αναλυτικά τις θεματικές:


ContentManagementSystems (CMS) και Εισαγωγή στο Joomla

Τι είναι τα CMS | Περιγραφή του Joomla CMS | Ιστορική αναδρομή και χαρακτηριστικά | Στατικές και δυναμικές ιστοσελίδες | Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου | Εγκατάσταση Joomla


Βασική Διαχείριση-Administration

Τα μενού, ιστότοπος και εργαλεία | Πίνακας ελέγχου | Διαχείριση χρηστών | Διαχείριση πολυμέσων και γενικές ρυθμίσεις | Γενικές ρυθμίσεις | Διαγραφή αρχείων προσωρινής αποθήκευσης | Εκκαθάριση παρωχημένων προσωρινής αποθήκευσης | Configuration.php | .htaccess


Users, Δικαιώματα, Ρυθμίσεις Ασφαλείας, FrontendBackEnd 

Το περιβάλλον Joomla | Εμφάνιση ιστοσελίδας (Front End) | Περιοχή διαχείρισης (Back End) | Ρυθμίσεις γλώσσας | Γραμμή User μενού


Διαχείριση περιεχομένου

Διαχείριση ενοτήτων, κατηγοριών, άρθρων | Το περιβάλλον του επεξεργαστή κειμένου | Δουλεύοντας με πίνακες και συνδέσμους | Εισαγωγή HTML | Εντολή περισσότερα, αλλαγή σελίδας, αλλαγή επεξεργαστή | Εμφάνιση πρόσθετων κουμπιών | Εγκατάσταση προτύπου | Μεταμόρφωση εικόνων | Δημιουργία κατηγοριών, άρθρου και μενού | Ταξινόμηση για αλλαγή εμφάνισης | Δημιουργία στοιχείου μενού για την ενότητα | Εμφάνιση του μενού στην ιστοσελίδα και κατηγοριών χωρίς περιεχόμενο | Εμφάνιση του ενθέματος Φόρμα εισόδου | Εμφάνιση του ενθέματος Αναζήτηση και Οδηγός Πλοήγησης | Δημιουργία στοιχείων μενού Αρχικής σελίδας | Αλλαγή ταξινόμησης εμφάνισης | Ρυθμίσεις SEO της ιστοσελίδας


Δημιουργία Μενού και Εργαλείων Πλοήγησης

Διαχείριση Μενού και στοιχείων Μενού | Περιοχές Άρθρα, Επαφές, Ροές ειδήσεων, Αναζήτηση, Χρήστης, Σύνδεσμοι, Περίβλημα, Εξωτερικός Σύνδεσμος, Διαχειριστής, Ψευδώνυμο | MainMenuUserMenuTopMenuFooterMenu | Δημιουργία μενού επικοινωνίας | Δημιουργία πολυγλωσσικότητας | Extension και modules | Διαφήμιση, επαφές, ροές ειδήσεων, αναζήτηση, δικτυακοί σύνδεσμοι | Εγκατάσταση και απεγκατάσταση επεκτάσεων | Διαχείριση ενθεμάτων, πρόσθετων, προτύπων | Περισσότερα για τις επεκτάσεις (loadposition) | Διαχείριση AcymailingJSNUniformK2 | JCHOptimise | Μεταφορά Joomla site


Ημερομηνίες: 1, 2 και 7 Μαρτίου

Ώρες: 18.00-21.00
Κόστος Συμμετοχής: 70 ευρώ (early bird), 90 ευρώ (booking)

Δήλωση συμμετοχήςεδώ.

 

  • Social media marketing | 4,5, 1112 Μαρτίου


Εισηγήτρια: Νάγια Λουκρέζη


Σε τι ρυθμό κελαηδάει το πουλάκι; Πόσες λέξεις είναι μια εικόνα; Είναι τελικά επαγγελματικό το επαγγελματικό σου προφίλ;

 

Στο σεμινάριο Socialmediamarketing, συνολικής διάρκειας 12 ωρών, κάνουμε μια βόλτα στα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα, το Facebook, το Instagram, το Twitter και όχι μόνο, ενώ μαθαίνουμε τρόπους αλλά και μικρά… μυστικά που θα μας κάνουν να ξεχωρίζουμε!

 

Αναλυτικά το πρόγραμμα:


Σάββατο 4 Μαρτίου

Social Intro | 2017 – Είναι το Social για όλους;
Social Media Overview – Συνοπτική παρουσίαση του lab και ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία.

Facebook 101 | Εύκολο! Αποδοτικό; 
Εισαγωγή στο Facebook. Πώς να ξεκινήσετε δημιουργώντας μια επαγγελματική σελίδα.


Κυριακή 5 Μαρτίου

Facebook a Closer Look | Level up! 
Ξεχωρίστε! Τα βήματα για να ξεχωρίσει η σελίδα σας και να χρησιμοποιηθεί σαν μέσο προβολής σας.

Facebook Ads | Αποδοτική διαφήμιση = Κέρδος 
Χρειάζεται τελικά η διαφήμιση; Χρήσιμες συμβουλές για να ξεκινήσετε με αποδοτικό τρόπο.

LinkedIn | Πόσο επαγγελματικό είναι το επαγγελματικό προφίλ σας; 
Εκμεταλλευτείτε το LinkedIn για να προσθέσετε εγκυρότητα στην επιχείρηση σας.


Σάββατο 11 Μαρτίου

Blogging | Περιεχόμενο, πώς;
Δημιουργία περιεχομένου σε απλά βήματα.

Twitter | Σε τι ρυθμό κελαηδάει το πουλάκι; 
Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί το Twitter να σας φανεί χρήσιμο και με ποιον τρόπο.

Youtube | Being a YouTuber? 
Στην εποχή του video, είναι το video κατάλληλο για την προβολή σας; Πώς;


Κυριακή 12 Μαρτίου

Instagram, Snapchat, Pinterest | Οπτικά Social Media – Τελικά πόσες λέξεις είναι μια εικόνα;
Livevideostoriessnaps και φίλτρα! Ο πιο απλός τρόπος για να γίνουν από άγνωστες λέξεις εργαλείο δουλειάς.

Sum Up | 2017 – Είναι το Social για όλους; 
Συμπεράσματα, ερωτήσεις, προτάσεις για «μελέτη».


Ημερομηνίες: 4, 5, 11 και 12 Μαρτίου

Ώρες συνολικά: 12.00-15.00
Κόστος Συμμετοχής: 80 ευρώ (early bird), 100 ευρώ (booking)

Δήλωση συμμετοχής εδώ.


Λίγα λόγια για τους εισηγητές των INNOVATHENSWinterLabs:


Γεράσιμος Τζαμαρέλος

Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου σπουδών στο μάρκετινγκ-μάνατζμεντ και πτυχιούχος στην επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Είναι έμπειρος και εγκεκριμένος  καθηγητής  επιχειρηματικών σεμιναρίων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και δημόσιων οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα μάρκετινγκ και επιχειρηματικότητας.


Κωνσταντίνος Τσίκλος

Ο Κωνσταντίνος γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε μηχανικός Πληροφορικής με μεταπτυχιακές σπουδές στα Συστήματα Επικοινωνιών Δεδομένων στο Brunel University του Λονδίνου. Επενδύοντας στο Network Engineering αποφοίτησε από την ελληνοαμερικανική ένωση με πιστοποιήσεις από τον μεγαλύτερο οργανισμό δικτύων παγκοσμίως. Από το 2007, εργάζεται ως ΙΤ Manager στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων. Σχεδίασε και υποστηρίζει όλη την πληροφοριακή υποδομή της Τεχνόπολης και του INNOVATHENS, του Κόμβου Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης. To 2014 άνοιξε το “Southlab”, το πρώτο Εργαστήρι Τεχνολογίας Πληροφορικής στη Γλυφάδα που λειτουργεί μέχρι σήμερα. Νιώθοντας όμως ότι αδικεί την αγάπη του για τον προγραμματισμό, δημιούργησε την Epsilon Innovations υλοποιώντας μια σειρά από projects και websites.


Γιώργος Μανιάς

Ο Γιώργος σπούδασε μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής στην αντίστοιχη Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών. Ήδη από τα πρώτα του χρόνια ως φοιτητής ο προγραμματισμός και οι εφαρμογές άρχισαν να τον ελκύουν. Το software και ειδικά το Internet και οι τεχνολογίες του ήταν τελικά αυτά που τον κέρδισαν. Από το 2011, εργάζεται ως web designer και developer ως freelancer και σε εταιρίες. Πλέον εργάζεται στο Τμήμα IT της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων καθώς και ως web developer στην εταιρία Epsilon Innovations.


Νάγια Λουκρέζη

Η Νάγια Λουκρέζη είναι marketeer, με master στο International Marketing («Διεθνές Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες») του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει παρουσιάσει σεμινάρια για το Online Marketing (SEA & Analytics) στο Business College of Athens (BCA) και βασικός άξονας της πορείας της είναι η αξιοποίηση του Online Marketing και των Social Media για την αποτελεσματική προβολή και προώθηση εταιριών. Έχειεργαστείως Marketing Manager Assistant καιστησυνέχεια Marketing Executive/Head of Social Media στην Protocol Digital Marketing (Digital Agency). Τα τελευταία 2 χρόνια έχει αναλάβει το Marketing της LeasePlan Hellas, αρχικά με focus στο online και στη συνέχεια συνδυάζοντας online και offline ενέργειες. Παράλληλα, βοηθά μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τη δυναμική των Social Media και του Online Marketing για να εξελιχθούν και να πετύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους.