Το πρόγραμμα ξεκινά με ένα διαμάντι της ρομαντικής περιόδου, την ‘Εισαγωγή Μάνφρεντ’, το πρώτο από τα δεκαπέντε κομμάτια σκηνικής μουσικής που έγραψε ο Σούμαν εμπνεόμενος από τον σκοτεινό Κόμη Μάνφρεντ του Λόρδου Βύρωνα.

Ο Αθηναίος συνθέτης, μαέστρος και μουσικοπαιδαγωγός Θεόδωρος Αντωνίου, έγραψε μία σειρά συνθέσεων με τον τίτλο Κομμός, το θρηνητικό τραγούδι που άδουν ο χορός και οι πρωταγωνιστές στην Αρχαία Τραγωδία. Ο Κομμός Β’ γράφτηκε το 1996, με αφορμή το θάνατο του Αμερικανού συνθέτη, μαέστρου και πιανίστα Morton Gould. Το ‘Κοντσέρτο για πιάνο’ του Σούμαν γράφτηκε αρχικά ως ‘Φαντασία’ για την αγαπημένη του σύζυγο Κλάρα, σε μία από τις σπάνιες περιόδους ευτυχίας του τραγικού συνθέτη.

Αργότερα εξελίχθηκε σε ένα υπέροχο κοντσέρτο που πραγματεύεται ένα πλήθος συναισθημάτων πριν καταλήξει σε μία πραγματική έκρηξη χαράς.

Σε συνεργασία με τον Ο.Μ.Μ.Θ.

Πρόγραμμα:

Ρόμπερτ Σούμαν (1810-1856): Εισαγωγή ‘Μάνφρεντ’, έργο 115
Θεόδωρος Αντωνίου (1935-2018): Κομμός B’, για ορχήστρα (‘Θρήνος για τον Μόρτον’)
Ρόμπερτ Σούμαν (1810-1856): Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα σε λα ελάσσονα, έργο 54

Διεύθυνση ορχήστρας: Ζωή Τσόκανου
Πιάνο: Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου