Η διαφορετικότητα και η συμπερίληψη βρίσκονται πλέον στο επίκεντρο της συζήτησης, καταδεικνύοντας την ανάγκη για δράσεις που θα απαντούν στις απαιτήσεις μιας κοινωνίας που συνεχώς αλλάζει και ζητάει όλο και πιο έντονα την ουσιαστική ισότητα, χωρίς να αποκλείεται κανείς.

Ο Mythos έφερε στο επίκεντρό της επικοινωνίας του την ανάγκη για εκπροσώπηση μεγαλύτερου μέρους της κοινωνίας, χωρίς αποκλεισμούς, και για τον λόγο αυτό προχώρησε στην επέκταση της περσινής επικοινωνίας του «Παντού υπάρχει ένα “είμαι δίπλα σου”», συμπεριλαμβάνοντας ΟΛΟΥΣ τους συνανθρώπους μας, ανεξάρτητα από φύλο, αναπηρία, ή background.

Κάπως έτσι, φέτος, ο Mythos παρουσίασε μία ολιστική καμπάνια, με πρωταγωνιστές ανθρώπους που έχουν ξεχωρίσει για το έργο και την προσωπικότητά τους, σπάζοντας στερεότυπα και λειτουργώντας ως φωτεινά παραδείγματα για το πώς όταν βρισκόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλο, όλα είναι δυνατά!

Με οδηγό τον Μύθο, συναντάμε τους:
Κατερίνα Βρανά, την πρώτη “sitting down” stand-up comedian
Cool Crips, τον Γρηγόρη και τον Σπύρο, που προσεγγίζουν το θέμα της αναπηρίας με έναν fun και αισιόδοξο τρόπο
Electric Mama, την πρώτη Αθηναία που σπάει το αντρικό άβατο του τατουάζ
Αλεξία Κούβελα, το μοντέλο που ίδρυσε το πρώτο plus size πρακτορείο μοντέλων
WLG Female Stars, την πρώτη γυναικεία ομάδα gaming
Same84, ο artist που δημιουργεί graffiti που αλλάζουν τον κόσμο
Νεκτάριο Παπαζαχαρία, τον μπαμπά της τεράστιας οικογένειας του Athens Happy House, όπου φιλοξενούνται ταλαιπωρημένα ζώα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, περιθάλπονται και δίδονται προς υιοθεσία.

Ο κάθε ένας παρουσιάζει την ιστορία του, ενώ όλοι τους μιλούν για το πώς κατάφεραν να ξεχωρίσουν στον κλάδο τους, και μας καλούν να ακολουθήσουμε το παράδειγμά τους, να κάνουμε και εμείς οι ίδιοι τη διαφορά στην καθημερινότητα των συνανθρώπων μας, αλλά και σε εμάς τους ίδιους!

Σημαντική παράμετρος σε όλο το φάσμα της φετινής καμπάνιας είναι ότι πριν την υλοποίησή της, τόσο η ομάδα του Μύθου, όσο και οι στρατηγικοί συνεργάτες του στην επικοινωνία, δούλεψαν από κοινού με ειδικούς, με στόχο να διασφαλιστεί ότι όλες οι σχετικές δράσεις είναι πλήρως προσβάσιμες, χωρίς να αποκλείουν καμία κοινωνική ομάδα.

Για τον λόγο αυτό, ο Mythos συνεργάστηκε με τον Σ.Κ.Ε.Π. (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους), και την Black Light, προκειμένου να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν όλοι οι εμπλεκόμενοι, σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας και τα εργαλεία που θα έπρεπε να αξιοποιηθούν, ώστε να διασφαλιστεί ο συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, σε όλες τις εκφάνσεις της.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της προσπάθειας είναι η τηλεοπτική καμπάνια, όπου χρησιμοποιήθηκαν τόσο υπότιτλοι, όσο και ακουστική περιγραφή, έτσι ώστε να μπορούν όλοι να την παρακολουθήσουν.

Απολαύστε τη εδώ:

Και αυτή είναι μόνο η αρχή, μείνετε συντονισμένοι στο site του Μύθου εδώ: https://mythosbeer.gr/eimaidiplasou/, για τις επόμενες δράσεις «είμαι δίπλα σου»!