Το Interview γράφτηκε εν μέσω της επονομαζόμενης οικονομικής κρίσης, με τη διαδικασία της μεθόδου του θεάτρου της επινόησης (devised theater). Σε μια περίοδο όπου δεν ενείχε κανένα ρίσκο το να αφοσιωθεί ένας καλλιτέχνης ολοκληρωτικά σε ένα εγχείρημα που να μην προσφέρει εξ’ αρχής το παραμικρό εχέγγυο μιας κάποιας επιτυχίας, σε μια περίοδο όπου κανένας και καμιά μας δεν είχε να χάσει τίποτα, με τη θεατρική ομάδα Εμείς είχαμε την τύχη να κερδίσουμε πολλά μέσα από το Interview.

Λειτουργώντας οριζόντια αναλάβαμε τα πάντα από κοινού, συμπεριλαμβανομένης και της συγγραφής του κειμένου που αργότερα θα αποτελούσε το έργο της επικείμενης παράστασης. Ένα έργο που αγαπήθηκε πολύ από μεγάλη μερίδα των θεατών που παρακολούθησαν την τότε παράστασή μας αλλά και μετέπειτα ανεβάσματα από διάφορες επαγγελματικές ή μη ομάδες.

Σήμερα, σε μία εξίσου – αν όχι και περισσότερο – δυστοπική περίοδο, μια φρέσκια ομάδα, η ομάδα B.A.N.C., έρχεται με ορμή να παρουσιάσει το Interview από τη δική της οπτική, φέροντας κοινές, με τις τότε, αγωνίες και αναζητήσεις, αλλά από το δικό της σύγχρονο πρίσμα και πάντα με άρνηση σε καθετί σκοτεινό.

Είναι εντυπωσιακό να παρακολουθώ μια/έναν ταλαντούχα/χο ηθοποιό να προσεγγίζει με τον δικό της/του τρόπο μια φράση του έργου την οποία εγώ γνωρίζω από τη γέννησή της. Προσπαθώ λοιπόν να αντιμετωπίσω κάτι που είναι απολύτως  οικείο σε μένα ως κάτι ξένο. Προσπαθώ να γνωρίσω το Interview απ’ την αρχή μέσα από τις φωνές της Βασιλικής, του Δημήτρη, της Κατερίνας, της Ναταλίας και του Νάσου. Και αυτή ομολογώ πως είναι μία ιδιαιτέρως συγκινητική διαδικασία για μένα.

Photo Credit: Patroklos Skafidas

Διαβάστε επίσης:

Interview, από την ομάδα B.A.N.C. σε σκηνοθεσία Χρήστου Θάνου στο θέατρο Αλκμήνη