Η πρακτική του Χάρη Βλάχου περιλαμβάνει πίνακες και εγκαταστάσεις μεγάλης κλίμακας που αποτυπώνουν συλλογικές εμπειρίες. Το έργο του απεικονίζει το θέμα στην κορυφή της έντασής του. Αντλεί έμπνευση από τις εικόνες του διαδικτύου και το προσωπικό του αρχείο το οποίο ακολουθεί την πορεία της ενηλικίωσής του. Οργανώνει διαφορετικές πραγματικότητες σε έναν ιστό ενώ «κλέβει» από τη γλώσσα της διαφήμισης. Αυτό είναι εμφανές από το χαοτικό στοιχείο που απαντάται σε όλο το έργο του, καθώς και την τάση του για επανάληψη, η οποία είναι συνήθης στη μεθοδολογία του. Ένα αποδομημένο παιδικό δωμάτιο και ακρωτηριασμένα οικεία αντικείμενα προκαλούν ένα ενοχλητικό συναίσθημα στο κοινό.

Σε δεύτερο επίπεδο, διερευνά τις έννοιες της μετάβασης, της δυαδικότητας, της ενσωμάτωσης, της εμπειρίας, και του παιχνιδιού. Διχασμένος ανάμεσα στο στέρεο οικιακό περιβάλλον και τον άυλο κυβερνοχώρο, ο Χάρης Βλάχος δημιουργεί πραγματικές τρύπες στα έργα του. Μια τρύπα – αν και άυλη – εξαρτάται πάντα από κάτι υλικό. Λειτουργεί ως σύμβολο καταφυγίου, διέλευσης και ασάφειας. Το κενό που δημιουργείται από την τρύπα είναι το αντίθετο της πληρότητας, το οποίο εξυπηρετεί τον κύριο στόχο του: την αποδόμηση.

Ο Χάρης Βλάχος (γ. 2000) ζει και εργάζεται στην Αθήνα, όπου σπουδάζει στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Η δεύτερη ατομική του έκθεση “Come in, Get out” είναι μέρος μιας τριλογίας που λειτουργεί και ως συνέχεια του 7 μέτρων μήκους πίνακα που παρουσιάστηκε στο “zebRAWr” (πρώτη έκθεση) και ως τρέιλερ του τρίτου μέρους – μια κινηματογραφική διάλεξη – όπου οι πίνακές του θα έρθουν στη ζωή.