Πιο αναλυτικά, ο μήνας ξεκινά με το 3ήμερο πρόγραμμα Digital Marketing Workshop που θα πραγματοποιηθεί 1-3 Φεβρουαρίου για να εξετάσει όλα τα ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να επιλέγουν στοχευμένο περιεχόμενο για τις ιστοσελίδες και να εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimization) αλλά και πώς να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media, δηλαδή το Facebook και το Instagram, ως εργαλεία διαφήμισης, ενώ θα διδαχθούν πώς να σχεδιάζουν και να υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό ή την επιχείρηση που εργάζονται. Στο τέλος του προγράμματος, θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης και σημειώσεις από τα εργαστήρια.

Το επόμενο πρόγραμμα είναι 6ήμερο και αποτελείται από τρία 2ήμερα Digital Marketing Workshops. Συγκεκριμένα, το πρώτο εργαστήριο με τίτλο Digital Marketing & SEO έρχεται στις 15-16 Φεβρουαρίου για να διδάξει στους συμμετέχοντες πώς να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή παρουσία μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης, ενώ το επόμενο με θέμα τα Social Media θα πραγματοποιηθεί 17-18 Φεβρουαρίου, αναλύοντας τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να στηθεί μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια μέσα από τα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube.

Τo τρίτο μέρος του προγράμματος θα γίνει στις 22-23 Φεβρουαρίου και θα εξετάσει το Content Marketing, προσκαλώντας τους ενδιαφερόμενους να εντρυφήσουν στη δημιουργία περιεχομένου. Οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν τα μυστικά του storytelling με στόχο την ενίσχυση ενός brand, ενώ στο τέλος του course θα παρουσιάσουν το δικό τους storytelling case.

Μην αργείς! Κλείσε τώρα τη θέση σου και γίνε ειδικός/ή στο ψηφιακό μάρκετινγκ!

Αναλυτικές πληροφορίες για τη θεματολογία των εργαστηρίων θα βρεις στην επίσημη ιστοσελίδα του INNOVATHENS.