Στο νέο της έργο, η αντισυμβατική χορογράφος Marlene Monteiro Freitas (Αργυρός Λέοντας για τον Χορό, Μπιεννάλε της Βενετίας, 2018), που είχε ξεσηκώσει το κοινό του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου στο παρελθόν με τις παραστάσεις Βάκχες και of ivory and flesh – statues also suffer, επιστρέφει με ακόμα ένα έργο, όπου κυριαρχούν το δαιμονικό στοιχείο, η μεταμόρφωση, ο σουρεαλισμός, αλλά και το άφθονο χιούμορ. Τοποθετημένη σε μια εξέδρα, ως χορωδία, η ομάδα χορευτών/τριών της εξερευνά το Κακό ως θεϊκή μέθη, όπως υποδηλώνει ο τίτλος του έργου, αλλά και ως συνθήκη έκστασης, καλλιτεχνικής δημιουργίας και κοινωνικής ανατροπής, με τη σκηνή του θεάτρου να γίνεται ο κατεξοχήν χώρος αποκάλυψής του.

Στην παράσταση γίνεται χρήση στροβοσκοπικών φωτισμών.

30 Ιουνίου: Ακολουθεί συζήτηση με τη Marlene Monteiro Freitas. Συντονίζει η Stefanie Carp, με τον Κωνσταντίνο Τζήκα.

© Peter Hönnemann

Συντελεστές

Χορογραφία Marlene Monteiro Freitas
Βοηθός χορογραφίας Lander Patrick de Andrade
Ερμηνεύουν Francisco Rolo, Henri “Cookie” Lesguillier, Hsin-Yi Hsiang, Joãozinho da Costa, Kyle Scheurich, Mariana Tembe, Marlene Monteiro Freitas, Miguel Filipe, Tomás Moital
Φωτισμοί Yannick Fouassier
Σκηνικός χώρος Marlene Monteiro Freitas, Yannick Fouassier, Miguel Figueira
Δραματουργία Marlene Monteiro Freitas, Martin Valdés-Stauber
Ήχος Rui Dâmaso, Rui Antunes
Χειρισμός φωτισμών – Διεύθυνση σκηνής João Chicó
Σκηνικά αντικείμενα Marlene Monteiro Freitas, Flávio Martins
Κοστούμια Marlene Monteiro Freitas, Marisa Escaleira
Έρευνα Marlene Monteiro Freitas, João Francisco Figueira

Διάρκεια: 1 ώρα 45 λεπτά

Photo Credit: © Peter Hönnemann

Διαβάστε επίσης:

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: Το Καλλιτεχνικό Πρόγραμμα για το 2022