Χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικές εικόνες που υφαίνονται με τη ζωγραφική και τη γλυπτική, ο Chris Hawtin διερευνά τη σχέση μεταξύ οργανικών και κυβερνητικών δομών καθώς και την επίδραση της τεχνολογικής επιτάχυνσης σε σχέση με τον γεωγραφικό χώρο. Το έργο του Hawtin στρέφεται προς τα έξω, προς άλλες διαστάσεις για να προσφέρει μια ματιά σε μια εναλλακτική ύπαρξη υβριδικής ταυτότητας, ενώ παράλληλα αναφέρεται τόσο στην υψηλή τέχνη, στον ποπ πολιτισμό και την υποκουλτούρα. Φαινομενικά τεχνολογικές αλλοδαπές μορφές επιπλέουν μέσα σε ατμοσφαιρικά τοπία ή αρχιτεκτονικούς χώρους. Αυτές οι μηχανικές οντότητες εμπλουτίζουν το περιβάλλον τους με μια αποκαλυπτική αίσθηση ανησυχίας, σαν τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας ή τα μετα-αποκαλυπτικά βιντεοπαιχνίδια.

Chris Hawtin

Γεννημένος στο Ely του Cambridgeshire στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1974, ο Chris Hawtin έκανε σπουδές στο κολλέγιο του Northbrook, στο Worthing και το Chelsea College of Art and Design. Έχει εκθέσει ευρέως, συμπεριλαμβανομένων ατομικών εκθέσεων στο Bearspace, C & C και No Galleries στο Λονδίνο, Malgras / Naudet στο Μάντσεστερ και στο Artlounge Gallery στη Λισαβόνα, καθώς και μια διατομική έκθεση με τον Φίλιππο Τσιτσόπουλο στη γκαλερί Ελευθερία Τσέλιου στην Αθήνα.

Το έργο του παρουσιάστηκε στο The Immediacy of Paint: Surface Symposium στο πανεπιστήμιο του Suffolk, στο οποίο ήταν βασικός ομιλητής. Ο Hawtin έχει επίσης συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις, πιο πρόσφατα στο The Gone Out του The Sky στο Arthouse 1 του Λονδίνου, και στην έκθεση Life is Elsewhere, στη γκαλερί We Need Books στην Αθήνα. ‘Έργα του βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές σε όλο τον κόσμο όπως η συλλογή Saatchi στο Λονδίνο.