Tην Παρασκευή 16 Οκτώβρη εγκαινιάζεται η νέα ατομική έκθεση της καλλιτέχνιδας Ευρυδίκης Καλλιμάχου, στην Αίθουσα Τέχνης «ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ- δεξαμενή», με τίτλο “The aim of waking is to dream”.

Η νέα αυτή δουλειά της καλλιτέχνιδας είναι επηρεασμένη απ’ το παρακάτω ποίημα:

την εποχή των ασφοδέλων (που γνωρίζουν
ότι σκοπός του να ζεις είναι ν ΄ ανθίζεις)
ξεχνώντας το γιατί, θυμήσου το πώς

την εποχή των πασχαλιών που διαλαλούν
ότι ο λόγος που ξυπνάς είναι να ονειρεύεσαι,
θυμήσου το ώστε (ξεχνώντας το σαν)

την εποχή των ρόδων (που εκπλήσσουν
το εδώ και τώρα μας με παράδεισο)
ξεχνώντας το αν, θυμήσου το ναι

την εποχή όλων των γλυκών πραγμάτων πέρα
απ’ όσα το μυαλό μπορεί να κατανοήσει,
θυμήσου το ψάξε (ξεχνώντας το βρες)

και στο μυστήριο που μέλλει να συμβε
(όταν ο χρόνος απ’ τον χρόνο θα μας λυτρώσει)
ξεχνώντας με, θυμήσου με

Ε.Ε.Cummings (33x3x33 Ποιήματα-Δοκίμια-Θραύσματα, μτφ. Χάρης Βλαβιανός, εκδ. Νεφέλη).

Ορμώμενη απ’ τον φυσικό κόσμο και την ορατή πραγματικότητα αλλά καταλήγοντας μέσω της ιδιαίτερης οράσεως της καλλιτεχνικής της φύσης, καθώς και της αγάπης της για την Αφαίρεση που ακολουθεί πιστά χρόνια τώρα, σε διατυπώσεις πρωτότυπες, ιδιαίτερες που κινούνται μεταξύ του ονειρικού και του φαντασιακού χώρου.

Η ίδια αναφέρει για τη νέα της αυτή δουλειά:

Η φύση είναι ο χώρος των άπειρων και απειροελάχιστων λεπτομερειών οι οποίες παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή και την στάση μας απέναντι στον κόσμο. Απ’ την άλλη ο χώρος της Τέχνης μου δίνει την δυνατότητα να ανοιχτώ σε χώρους ελευθερίας.

Είναι μυστήριος ο τρόπος που μου εντυπώθηκε η εμμονή στην ιδέα του δέντρου.. Αυτό που μπορώ να πω όμως είναι ό, τι όσο δουλεύω την συγκεκριμένη ενότητα τόσο πιο έντονα έχω την αίσθηση ότι δημιουργώ μια εγκατάσταση που η ατμόσφαιρά της θυμίζει παραμύθι ή όνειρο.”

Σε άμεση συνάφεια με τις προηγούμενες ενότητες δουλειάς της (τις εκθέσεις: «Τόπος-Εαυτός» και «Μια κίνηση απ’ το όνειρο») η καλλιτέχνης συνεχίζει τις εικαστικές της αναζητήσεις τόσο σε επίπεδο ζωγραφικής τεχνοτροπίας, όσο και με την ένταξη πλέον κάποιων μινιμαλιστικά αποδοσμένων και μεταποιημένων αναπαραστατικών στοιχείων στα νέα της έργα, καθώς και με την προέκταση πλέον του έργου στην 3η διάσταση, στο χώρο.