Στο μεταίχμιο μεταξύ Ιουλίου και Αυγούστου η κινηματογραφική εβδομάδα 25/7 – 31/7 διαθέτει δράματα, θρίλερ, αλλά και επανεκδόσεις κλασικών ταινιών. Το έργο «Η Ληστεία της Μαφίας» αποτελεί μία συναρπαστική περιπέτεια, βασισμένη σε πραγματικά περιστατικά, που διαδραματίστηκαν στο βουτηγμένο στο έγκλημα Ρόουτν Άιλαντ της δεκαετίας του ’70. Το θρίλερ «Polaroid» αποδεικνύει πως μία φωτογραφία… μπορεί και να σκοτώσει, ενώ η επανέκδοση της ταινίας «Η Γνωριμία της Σάρκας» διεισδύει στη σεξουαλική και την αισθηματική ζωή δυο συμφοιτητών (Τζακ Νίκολσον – Αρτ Γκαρφάνκελ), από το κολέγιο του Άμχερστ από τη δεκαετία του ’50 μέχρι και τις μέρες του Πολέμου του Βιετνάμ κατά τα τέλη της δεκαετίας του ’60. Τέλος, την μοναδική Ζιλιέτ Μπινός συναντάμε στο καλοκουρδισμένο θρίλερ «Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι» που θέλει να αφηγηθεί μια επίκαιρη ιστορία για τον χρόνο που περνά, τις σχέσεις και την ερωτική επιθυμία, στην εποχή όπου βασιλιάς είναι ένας: το Διαδίκτυο.


Η Ληστεία της Μαφίας

Σκηνοθεσία: Τομ ΝτεΝούτσι

1975. Μία συμμορία από μικροεγκληματίες αποπειράται να κάνει τη μεγαλύτερη ληστεία στην ιστορία της Αμερικής, κλέβοντας πάνω από 30 εκατομμύρια δολάρια από τη μαφία στην πιο μικρή πολιτεία των ΗΠΑ, το Ρόουντ Άιλαντ.

Sex & Ψυχανάλυση

Σκηνοθεσία: Τζαστίν Τριετ

Η Σιμπίλ είναι μια ψυχοθεραπεύτρια που έχει κουραστεί να κάνει αυτή τη δουλειά και αποφασίζει να τα παρατήσει και να επιστρέψει σε αυτό που την παθιάζει όσο τίποτα, την συγγραφή. Όμως η τελευταία της ασθενής, η Μαργκό, μια μπερδεμένη ανερχόμενη ηθοποιός αποδεικνύεται ότι αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα πηγή έμπνευσης για το βιβλίο της. Ενθουσιασμένη σε βαθμό εμμονής, η Σιμπίλ εμπλέκεται όλο και περισσότερο στην θυελλώδη ζωή της Μαργκό.

Ποια Νομίζεις Ότι Είμα

Σκηνοθεσία: Safy Nebbou

Για να παρακολουθήσει τον εραστή της Ludo, η πενηντάχρονη Claire Millaud δημιουργεί ψεύτικο προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα ως Clara, μια πανέμορφη εικοσιτετράχρονη κοπέλα. Ο Alex, φίλος του Ludo, σαγηνεύεται αμέσως. Η Claire, παγιδευμένη στο αβατάρ της, τον ερωτεύεται παράφορα. Μπορεί να είναι όλα εικονική πραγματικότητα, τα συναισθήματα όμως είναι αληθινά. Μια συγκλονιστική ιστορία όπου ψέμα και αλήθεια συγχέονται.

Polaroid

Σκηνοθεσία: Λαρς Κλέβμπεργκ

Η μοναχική έφηβη Μπερντ Φίτσερ δεν έχει ιδέα για τα κρυφά μυστικά που τυλίγουν τη vintage Polaroid φωτογραφική μηχανή που βρήκε τυχαία. Σύντομα θα ανακαλύψει ότι όλοι όσοι φωτογραφίζει βρίσκουν τραγικό θάνατο. O εφιάλτης μόλις ξεκίνησε. Από τον παραγωγό των επιτυχημένων σειρών ταινιών τρόμου «Σήμα Κινδύνου» και «Η Κατάρα»

Η Γνωριμία της Σάρκας

Σκηνοθεσία: Μάικ Νίκολς

Η ταινία διεισδύει στη σεξουαλική και την αισθηματική ζωή δυο συμφοιτητών από το κολέγιο του Άμχερστ από τη δεκαετία του ’50 μέχρι και τις μέρες του Πολέμου του Βιετνάμ κατά τα τέλη της δεκαετίας του ’60. Οι άνδρες είναι ο Τζόναθαν (Τζακ Νίκολσον), ένας επιτυχημένος δικηγόρος και ο Σάντι (Αρτ Γκαρφάνκελ), ένας γιατρός, που όσον αφορά τις προσωπικότητές τους βρίσκονται ο ένας στον αντίποδα του άλλου. Ο Τζόναθαν έχει την εντύπωση ότι το σεξ είναι ισοδύναμο της αγάπης και περνά τη ζωή του έχοντας ως σκοπό να έχει όσο το δυνατό περισσότερες σεξουαλικές κατακτήσεις, ενώ ο Σάντι ψάχνει την τέλεια γυναίκα.

Ο πρώτος έρωτας του Σάντι, η Σούζαν, αρνείται να έχει σεξουαλική επαφή με εκείνον, ενώ δίνεται σεξουαλικά στον Τζόναθαν. Αργότερα όμως η Σούζαν προτιμά να παντρευτεί το Σάντι και να αποκτήσει μαζί του παιδιά. Ο Τζόναθαν χρόνια αργότερα συνάπτει σχέση με τη χυμώδη Μπόμπι (Ανν Μάργκρετ), μια γυναίκα της οποίας οι μαζοχιστικές τάσεις κολακεύουν την αισθηματική του αστάθεια. Ο Τζόναθαν δεν επιτρέπει στη Μπόμπι να δουλέψει, αλλά εκνευρίζεται επίσης με το γεγονός ότι περνά τις μέρες της στο κρεβάτι βλέποντας τηλεόραση. Οι σχέσεις των δυο φίλων είναι καταδικασμένες να αποτύχουν.

Cuba Libre

Σκηνοθεσία: Jorge Luis Sanchez

Στην ταινία, δύο παιδιά με τα βιβλικά ονόματα, ο Συμεών (Alejandro Guerrero) και ο Σαμουήλ (Christian Sánchez), δύο παιδιά Αφροκουβανικής καταγωγης, καθαροί «σπίθες» και οι πιο έξυπνοι στην τάξη τους, γίνονται οι βασικοί αφηγητές και οι ανθρώπινες πηγές όλων των δραματικών γεγονότων εκείνης της εποχής.

Η διαμόρφωση του χαρακτήρα των δύο παιδιών αντιπροσωπεύει ένα από τα σημαντικότερα σημεία της ταινίας. Είναι μικροί μέσα στην στροβιλώδη κατάσταση του έθνους, στόχοι μιας κατάστασης που τους ξεπερνά και που δεν καταλαβαίνουν πλήρως. Υπάρχει φόβος, πόνος, απογοήτευση, αλλά επίσης υπάρχει η αξέχαστη παιδική χαρά, η ειλικρίνεια της αθωότητας που τείνει να εξατμιστεί, αλλά εξακολουθεί να είναι ζωντανή και ο αναγκαστικός ρεαλισμός που τους βοηθά να επιβιώσουν μέσα στο κοινωνικό πλαίσιο. Είναι η αντανάκλαση ενός λαού που έτρεξε, κοροϊδεύτηκε για τους σκοπούς του, χωρίς να έχει καμία σανίδα σωτηρίας.