Το Εισαγωγικό Σεμινάριο Σύνθεσης Ήχου και Ηλεκτρονικής Μουσικής του Κέντρου Σύγχρονης Μουσικής Έρευνας επιμελήθηκε

και παρουσίασε ο Μαρίνος Κουτσομιχάλης και διήρκεσε από τον Νοέμβριου του 2011 έως και τον Μάρτιο του 2012. Σε 18 συνολικά συναντήσεις συζητήθηκαν θέματα όπως ψηφιακή σύνθεση ήχου, προγραμματισμός Η/Υ και μικρο-επεξεργαστών, ψυχοακουστική, τεχνικές ηχογράφησης πεδίου, διάδραση με αισθητήρες, αλγοριθμική μουσική και γραφικά, κ.α. τόσο σε τεχνικό αλλά και σε αισθητικό επίπεδο. Στην συναυλία θα παρουσιαστούν έργα που συνέθεσαν οι συμμετέχοντες μετά το πέρας του κύκλου. 

Συμμετέχουν οι: Π. Βασιλέλλης, Γ. Γεωργίου, Γ. Καραπαναγιωτίδης, Μ. Κουτσομιχάλης, Α. Λυκούρας, Θ. Πουλιάσης.

Π. Βασιλέλλης

Σπούδασε Ανώτερα Θεωρητικά, Πιάνο και Σύνθεση με τον Γιάννη Ιωαννίδη από όπου αποφοίτησε με Άριστα παμψηφεί και Α’ βραβείο. Δίδαξε Ανώτερα Θεωρητικά σε Ωδεία των Αθηνών και τις δύο τελευταίες δεκαετίες διδάσκει το μάθημα της Μουσικής στη Β/βαθμια εκπαίδευση. Ασχολήθηκε επί μακρόν με τη Γλώσσα της Τέχνης σε γλωσσολογικό και φιλοσοφικό επίπεδο, καθώς επίσης με τη Δημιουργική Σκέψη και τις έννοιες πρωτοτυπία, επίτευγμα, καινοτομία, μιμητισμός… σε επίπεδο φιλοσοφίας και γνωσιακής ψυχολογίας. 


Γ. Γεωργίου (Computer Suspects)

Οι Computer Suspects είναι ένα οπτικοακουστικό project που δημιουργήθηκε το 2006. Συνθέτουν ηλεκτρονικές ηχητικές φόρμες με μινιμαλιστικό χαρακτήρα. Πρόθεση τους είναι ο,τιδήποτε βιώνεται μέσα από τον ήχο, να προσεγγιστεί από οπτικά μέσα με αποτέλεσμα να συντονίζονται όλες οι αισθήσεις του ακροατή/ θεατή. Από το 2009 είναι μέλη του Ελληνικού Συνδέσμου Συνθετών Ηλεκτροακουστικής Μουσικής & από το  2011 συνεργάζονται με το Ινστιτούτο Έρευνας Μουσικής & Ακουστικής. Έχουν λάβει μέρος σε διάφορα μουσικά φεστιβάλ και εκδηλώσεις παρουσιάζοντας έργα για live electronics & οπτικές εφαρμογές  ενω παράλληλα συνεργάζονται με την χοροθεατρική ομάδα της Άντας Χρηστίδου.

Γ. Καραπαναγιωτίδης

Ερευνά την εικόνα, τον ήχο και την αλληλεπίδρασή τους με τον χώρο, τον χρόνο και την αντίληψη. Πρόθεσή του είναι η δημιουργία απαλλαγμένη τόσο από άγχος επίδοσης όσο και από διαθέσεις έκφρασης, συμβολισμού και στόχου.


Μ. Κουτσομιχάλης

Δραστήριος διεθνώς τόσο σε ακαδημαϊκούς όσο και σε μη ακαδημαϊκούς κύκλους, ο Μαρίνος Κουτσομιχάλης εργάζεται ως καλλιτέχνης από τα μέσα της δεκαετίας του 2000 χρησιμοποιώντας διάφορα μέσα. Τον ενδιαφέρει πρωτίστως ο ήχος. Έχει πολλάκις παρουσιάσει έργα του σε φεστιβάλ, γκαλερί, ακαδημίες, ανεξάρτητους χώρους, εκκλησίες, κλπ αλλά και μέσω διαφόρων ετικετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.  Έχει διδάξει στο Κέντρο Σύγχρονης Μουσικής Έρευνας και το ΤΕΙ Κρήτης, έχει δώσει ομιλίες σε διάφορα πανεπιστήμια και συνέδρια και έχει ηγηθεί σε πληθώρα εργαστηρίων και σεμιναρίων διεθνώς. ΄Είναι διδακτορικός ερευνητής στο πανεπιστήμιο του Γιόρκ. www.marinoskoutsomichalis.com

 

Α. Λυκούρας

Ο Αλέξανδρος Λύκουρας είναι φοιτητής του τμήματος μουσικών σπουδών της Αθήνας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σύγχρονης μουσικής, Κeyboard Ηarmony, Ενορχήστρωσης με τον Αλέξανδρο Καλογερά, μαθήματα σύνθεσης με τον Αντρέα Παπαρούσσο, σύνθεσης και αισθητικής ήχου με τον Μαρίνο Κουτσομιχάλη.

 

Θ. Πουλιάσης

Ο Θωμάς Πουλιάσης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1982 και σπούδασε αρχιτεκτονικό σχεδιασμό (BA Hons, Master of Arts in design) στη σχολή Άκτο, ενώ ασχολήθηκε με τη μουσική απο μικρή ηλικία. Σπούδασε κλασσικό πιάνο και αρμονία, και από το 2005 άρχισε να πειραματίζεται με την ηλεκτροακουστική – ακουσματική σύνθεση. Στα πρώτα του χρόνια ως σπουδαστής στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, μελέτησε την επίδραση του χρώματος, σχήματος και γενικά του χώρου, στις διαδικασίες της μουσικοθεραπείας και ηχοθεραπείας. Την ίδια περίοδο, παρακολούθησε σεμινάρια και εργαστήρια με θέμα τη μουσική τεχνολογία, τη μουσική πληροφορική, την ακουστική οικολογία κ.α.

Στη συνέχεια ακολούθησε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα της σχολής  Άκτο, επιλέγοντας ως θεματική τη δημιουργία ενός χώρου διαδραστικής αναπαράστασης και σύνθεσης ηχητικών περιβαλλόντων, διερευνώντας τη ανταποκριτική σχέση μεταξύ αρχιτεκτονικού χώρου, ηχοτοπίου και ατόμων.

Το 2008 συνεργάστηκε με την ομάδα χορού  “Πρόσχημα”, ως υπεύθηνος για τον ήχο και την παρουσίαση της μουσικής, αλλά και ως υποστήριξη για σκηνογραφικά ζητήματα. Το 2009 και 2010 εργάστηκε στην Ολλανδία, όπου παρακολούθησε εργαστήρια στο Steim (Amsterdam) και το Institute of Sonology (DenHaag).

Το 2010 ξεκίνησε τη συνεργασία με τους “Eekuipoiz”, ομάδα χοροθεάτρου και χειρισμού αντικειμένων, ως υπεύθηνος για τον ήχο, τη μουσική και τον ηχητικό σχεδιασμό. Η τρέχουσα ερευνητική του απασχόληση περιλαμβάνει τη σχέση του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού με τις ηχητικές τέχνες ( υλικό, αντικείμενο, υφή, απτικότητα, χωρική διανομή του ήχου, κ.α.), τον ηχητικό σχεδιασμό για παραστάσεις χοροθεάτρου – εγκαταστάσεις, και τη μουσική σύνθεση.