Τα δύο πρώτα απογεύματα του Δεκεμβρίου, μέσα από δύο online συναντήσεις που θα πραγματοποιηθούν σε συνεργασία με αναγνωρισμένους φορείς και επιτυχημένους επαγγελματίες του πεδίου, θα γνωρίσουμε χώρους («ατμόσφαιρες») συγκέντρωσης, διάχυσης, ανταλλαγής και συνύπαρξης πολιτισμού, δημιουργίας και νέων τεχνολογιών αλλά και τους τρόπους λειτουργίας τους.

Την Τρίτη 1 Δεκεμβρίου θα παρουσιαστεί αναλυτικά από τον Αντώνη Οικονόμου, διευθυντή του INNOVATHENS, σαν ένας τέτοιος χώρος η ελληνική creative nest, η δημιουργική «φωλιά» που αναπτύχθηκε στην Τεχνόπολη, μία από τις συνολικά 8 που αναπτύχθηκαν σε 6 χώρες της Μεσογείου, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου SMATH , σε συνεργασία με την KiNNO Consultants Ltd .

Μαζί μας διαδικτυακά, θα βρίσκονται επίσης ο αντιπρύτανης της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) Γιάννης Σκαλτσάς, με μια ομιλία για το «φυτώριο» που διαμορφώνει και λειτουργεί η Σχολή, όπως επίσης και ο Χρίστος Ρίγγας, υπεύθυνος ερευνητικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΠΙΟΠ (Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς) με την εισήγησή του «R-innovation: Mουσεί@ και τοπικές κοινωνίες 2.1».

Ακόμη, ο Γιάννης Γεραγωτέλλης, διευθύνων σύμβουλος της KiNNO Consultants Ltd., θα μας παρουσιάσει τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν στον τελευταίο κύκλο του Επιχειρηματικού Επιταχυντή του INNOVATHENS, Creative Industries Vol. 4: The SM-art edition.

Τέλος, θα γνωρίσουμε δύο από τα σχήματα που συμμετείχαν στο πρόγραμμα για να μοιραστούν μαζί μας την εμπειρία τους και θα μας μιλήσουν για την εξέλιξή τους. Κι αυτοί δεν είναι άλλοι από τους Creators of Cosmos S.M.P.C , την πρώτη ελληνική εταιρία που σχεδιάζει και παράγει σενάρια για Παιχνίδια Ρόλων Φυσικής Κλίμακας (LARP), και την ομάδα που δημιούργησε το Script-Up , το social network που δίνει τη δυνατότητα σε σεναριογράφους απ’ όλο τον κόσμο να διαφημίσουν τη δουλειά τους σε κοινό και παραγωγούς. Την επόμενη μέρα, Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου, ο λόγος θα δοθεί στους… ειδικούς! Δημιουργικοί επαγγελματίες και νέοι επιχειρηματίες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σεμινάρια που αφορούν στον βασικό πυρήνα των επιχειρησιακών λειτουργιών.

Πιο συγκεκριμένα, ο Γιώργος Χρυσικός, μέλος του ΚΕΜΕΛ (Κέντρο Εθελοντών Μάνατζερ Ελλάδος), θα μας εξηγήσει πώς να πείσουμε ότι η επιχειρηματική μας ιδέα είναι εφικτή και οικονομικά βιώσιμη μέσα από την σύνταξη ενός business plan, θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε βασικές έννοιες και εργαλεία που σχετίζονται μ’ αυτό και θα μας λύσει όλες μας τις απορίες. Αμέσως μετά, τη σκυτάλη θα αναλάβει ο βραβευμένος Δημοσθένης Μπρούσαλης ( DASC Branding ) για να μας μιλήσει –όπως μόνο αυτός ξέρει- για το χτίσιμο εικόνας και ταυτότητας, το γνωστό μας… branding, ενώ, για το τέλος, ο guru του digital marketing, Γεράσιμος Τζαμαρέλος, θα μας φτιάξει τον απόλυτο «ψηφιακό οδηγό» συνδυάζοντας θεωρία, πρακτικά παραδείγματα αλλά και… hot tips!

Σε περιμένουμε! Μάθε περισσότερα και κάνε την εγγραφή σου εδώ