Η Μεγάλη Ρήξη

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Κατρίν Κορσινί

Η Ραφ και η Ζουλί, ένα ζευγάρι στα πρόθυρα του χωρισμού, δοκιμάζουν τα όριά τους στα Επείγοντα ενός νοσοκομείου που γεμίζει ασφυκτικά το βράδυ μιας μεγάλης διαδήλωσης στο Παρίσι. Οι γιατροί και οι νοσηλευτές έχουν φτάσει στα όριά τους, όπως και οι τραυματισμένοι και οργισμένοι διαδηλωτές που «καταλαμβάνουν» τη μονάδα υγείας, κάνοντας ακόμα πιο δύσκολη την κατάσταση… Καθώς η ένταση, έξω, κορυφώνεται, το νοσοκομείο βρίσκεται σε πολιορκία. Η νύχτα θα είναι μεγάλη…

Κάποια Μίλησε

Σκηνοθεσία: Μαρία Σρέιντερ

Η δυο φορές υποψήφια για Όσκαρ Κάρεϊ Μάλιγκαν (Promising Young Woman, An Education) και η Ζόι Καζάν (The Plot Against American, The Big Sick) συμπρωταγωνιστούν στους ρόλους δυο δημοσιογράφων των New York Times που μαζί πετυχαίνουν να φέρουν στο φως μια από τις πιο σημαντικές αποκαλύψεις αυτής της γενιάς. Οι δύο γυναίκες ρεπόρτερ με πολύ κόπο και προσπάθεια κατάφεραν να κάνουν ένα ιστορικό πλέον ρεπορτάζ που γέννησε το κίνημα του #Metoo και που έσπασε δεκαετίες σιωπής γύρω από το θέμα της σεξουαλικής επίθεσης στο Χόλιγουντ, αλλάζοντας μια για πάντα τη σύγχρονη κοινωνία.

Ο Τζογαδόρος

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Ράσελ Κρόου

Ένας δισεκατομμυριούχος προσκαλεί κάποιους παιδικούς του φίλους για μια βραδιά Poker. Μεταξύ τους υπάρχει μια σχέση αγάπης αλλά και ανταγωνισμού που πολλές φορές φτάνει σε οριακό σημείο ίσως αυτή τη φορά και επικίνδυνο.

Η Νύχτα της 12ης

Σκηνοθεσία: Ντομινίκ Μολ

Μπορεί άραγε ποτέ ένας «μεγάλος» να καταλάβει τις «μυστικές ζωές» των εφήβων; Και τι γίνεται όταν αυτές οι ζωές διαμορφώνονται εν μέσω μιας ατέρμονης οικονομικής κρίσης και μιας πρωτόγνωρης πανδημίας; Πώς χτίζεις τον κόσμο και την προσωπικότητά σου όταν όλα γύρω σου μοιάζουν να καταρρέουν; Η Σοφία, ο Λορντ, ο Αλέξανδρος και ο Νίκος είναι μαθητές Λυκείου στην Αθήνα. Ενός λυκείου όπως τόσα άλλα, ταλαιπωρημένου από τα χρόνια και από τις παθογένειες ενός εκπαιδευτικού συστήματος που τους αγνοεί. Στην τελική ευθεία προς τις Πανελλήνιες μια κατάληψη και η πανδημία βάζουν τις ζωές τους σε αναμονή. Γυρισμένο κατά τη διάρκεια 2 χρόνων, το «Τέλος Χρόνου» είναι ένα ντοκιμαντέρ ενηλικίωσης στον σημερινό κόσμο. Η κάμερα, σιωπηλός παρατηρητής, παρακολουθεί τα παιδιά να ζουν, να μαθαίνουν, να θυμώνουν, να απογοητεύονται, να ελπίζουν ότι θα βρουν τη θέση τους στα κοινά, μέσα από ένα τραγούδι, μια φιλία ή έναν έρωτα, να μεγαλώνουν.

Devotion

Σκηνοθεσία: Τζ. Ντ. Ντίλαρντ

Η ταινία “Devotion” αφηγείται την αληθινή ιστορία δύο κορυφαίων Αμερικανών πιλότων που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης όταν βοήθησαν να ανατραπεί η ήττα των Αμερικανών στην σκληρότερη μάχη του Κορεάτικου Πολέμου. Οι ηρωικές θυσίες του Τζέσι Μπράουν, του πρώτου μαύρου πιλότου στην ιστορία της Ναυτικής Αεροπορίας, και του Τομ Χάντνερ, αλλά και η ισχυρή φιλίας που αναπτύχθηκε μεταξύ τους θα τούς μετέτρεπε στο πιο διάσημο δίδυμο της Ναυτικής Αεροπορίας.

Δεν Είσαι η Μητέρα Μου

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Κέιτ Ντόλαν

Η μητέρα της Σαρ, η Άντζελα, εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Απομένει μόνο το εγκαταλελειμμένο αμάξι της στη μέση ενός χωραφιού. Όταν το επόμενο βράδυ επιστρέφει στο σπίτι χωρίς καμία εξήγηση, είναι ξεκάθαρο για τη Σαρ και τη γιαγιά της, τη Ρίτα, ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά. Η μητέρα της μπορεί να φαίνεται και να ακούγεται η ίδια, αλλά η συμπεριφορά της είναι αλλοπρόσαλλη και τρομακτική, σαν να έχει αντικατασταθεί από μια μοχθηρή δύναμη. Καθώς πλησιάζει το Χάλογουιν, μια νύχτα διαποτισμένη με αρχαίους μύθους και θρύλους, η Σαρ πρέπει να ξεθάψει τα σκοτεινά μυστικά της οικογένειάς της για να ανακαλύψει την αλήθεια και να σώσει τη μητέρα της.

Λάιλ, Ο Φίλος Μου Ο Κροκόδειλος

Σκηνοθεσία: Γουίλ Σπεκ & Τζος Γκόρντον

Βασισμένη στα παιδικά βιβλία “Lyle, Lyle Crocodile” του Μπέρναρντ Γουέιμπερ, η νέα live – action μουσική κωμωδία «Λάιλ, Ο Φίλος Μου Ο Κροκόδειλος», συστήνει τον αγαπημένο χαρακτήρα στο κοινό. Όταν η Οικογένεια Primm (Κόνστανς Γου, Ουίνσλοου Φέγκλεϊ, Σκουτ ΜακΝέρι) μετακομίζει στη Νέα Υόρκη, ο μικρός γιός Josh δυσκολεύεται να βρει τα πατήματά του στο νέο σχολείο και τους νέους φίλους. Όλα όμως αλλάζουν όταν ανακαλύψει στη σοφίτα του νέου σπιτιού, τον Λάιλ (με τη φωνή του Σον Μέντες), έναν κροκόδειλο που αγαπά το τραγούδι, τα αφρόλουτρα, το χαβιάρι και την καλή μουσική.

Σώσε το Δέντρο

Σκηνοθεσία: Haizea Pastor & Iker Álvarez

Σε έναν κόσμο που απομακρύνεται όλο και περισσότερο από το φυσικό περιβάλλον, εξακολουθούν να υπάρχουν εκείνοι που λένε ιστορίες για δέντρα, φανταστικά όντα με δυνάμεις πέρα από τη φαντασία μας. Και μαζί τους, από τη στιγμή που θα φυτρώσει ο σπόρος, ένα ξωτικό είναι ο αχώριστος σύντροφός τους, μαζί θα μεγαλώσουν, θα ανθίσουν, θα υποφέρουν. Οι μοίρες τους συνδέονται για πάντα. Γεννιούνται και πεθαίνουν ταυτόχρονα, ή τουλάχιστον έτσι λένε οι παλιοί θρύλοι, αλλά τι γίνεται με τα δέντρα της πόλης; Τώρα κινδυνεύουν. Τα δέντρα πεθαίνουν και μαζί τους και τα ξωτικά Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να τους βοηθήσετε… Σώστε τα δέντρα!

Η Παγίδα του Διαβόλου (Επανέκδοση)

Σκηνοθεσία: Φράντισεκ Βλάτσιλ

Το ιστορικό έπος του Φράντισεκ Βλάτσιλ, ενός από τους πιο καινοτόμους σκηνοθέτες του ‘60. Την εποχή της Αντιμεταρρύθμισης, ένας μυλωνάς και ο γιος βρίσκονται αντιμέτωποι με έναν Ιεροεξεταστή, καθώς φήμες θέλουν την ευημερία τους να οφείλεται σε μια συμφωνία με το Διάβολο. Μια εντυπωσιακή αλληγορία για τη σχέση της επιστήμης με τη θρησκεία. Μια ταινία γεμάτη εκθαμβωτικές εικόνες και αψεγάδιαστο ρυθμό.

Μέρες του ’36 (Επανέκδοση)

Σκηνοθεσία / Σενάριο: Θόδωρος Αγγελόπουλος

Σε μια πλατεία γεμάτη κόσμο δολοφονείται ένας συνδικαλιστής. Οι υποψίες στρέφονται στον Σοφιανό, έναν πρώην συνεργάτη της αστυνομίας που έχει πέσει σε δυσμένεια. Ο Σοφιανός αγωνίζεται μάταια ν’ αποδείξει την αθωότητά του. Απελπισμένος, κρατάει όμηρο στο κελί του ένα φίλο βουλευτή που έχει έρθει να τον επισκεφτεί στη φυλακή, και απειλεί να τον σκοτώσει αν δεν τον ελευθερώσουν. Είμαστε στις παραμονές των εκλογών του 1936, και η κυβέρνηση Μεταξά, που μόλις στέκεται όρθια χάρη σ’ έναν δύσκολο συμβιβασμό ανάμεσα στις δυνάμεις της Δεξιάς και του Κέντρου, βρίσκεται σε μια πολύ λεπτή θέση: αν αντισταθεί στον εκβιασμό του Σοφιανού, προκαλώντας το θάνατο του βουλευτή, θα χάσει τη στήριξη της Δεξιάς αν, αντίθετα, υποκύψει στον εκβιασμό κι αφήσει ελεύθερο τον κρατούμενο, θα χάσει τη στήριξη του Κέντρου.