Tα Μπαλέτα C de la B συγκαταλέγονται μαζί με την Ultima Vez του Wim Vandekeybus, την Troubleyn του Jan Fabre  και την Rosas της Anna Terese de Keersmaeker στις τρεις σημαντικότερες ομάδες χορού του Βελγίου.

Τα Μπαλέτα C de la B είναι δημιούργημα μια μεγάλης προσωπικότητας της παγκόσμιας σκηνής του χορού, του Alain Platel. Οι C De la B με έδρα τη Γάνδη, δε μπορούν να θεωρηθούν απλώς μια μεγάλη χορευτική ομάδα. Είναι μια καλλιτεχνική κολεκτίβα που γεννά και αναζητά συνεχώς καλλιτέχνες από όλες τις τέχνες για να δημιουργήσει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μωσαϊκά κίνησης και ήχου που έχουμε ποτέ συναντήσει.

Η μοναδική εικόνα αυτής της ομάδας, το αναρχικό και συγχρόνως εκλεκτικό στιλ της, ο πολιτικός της προβληματισμός, είναι το αποτέλεσμα μιας δημιουργικής διαδικασίας που αντλεί τη δυναμική της από τη συνάντηση και την ανταλλαγή ιδεών των νέων αλλά και των παλαιότερων καλλιτεχνών που στεγάζει και φιλοξενεί. Μότο τους: «Ο χορός είναι του κόσμου και ο κόσμος ανήκει σε όλους»
Το καινούριο έργο των C de la B «Aphasiadisiac» ανεβαίνει σε συμπαραγωγή με την Ελληνική Θεαμάτων.

Το «» συνθέτουν οι λέξεις αφασία (αδυναμία έκφρασης ή κατανόησης του προφορικού ή του γραπτού λόγου) και αφροδισιακό (αφύπνιση της σεξουαλικής επιθυμίας).
Στο «Aphasiadesiac» μιλά για την πολιτική της αγάπης, την ελπίδα, τις ματαιώσεις, τις ψευδαισθήσεις και τις ρομαντικές μας ιδέες για τις ανθρώπινες σχέσεις. Οι έννοιες της αποπλάνησης, της συμφιλίωσης, της εισβολής, της επιβολής, της ψευδαίσθησης, δάνειες από το λεξιλόγιο των σχέσεων και της ανθρώπινης επαφής κυριαρχούν.

Το «Aphasiadesiac» είναι το τρίτο μέρος της τριλογίας του Στόφερ (έχουν προηγηθεί τα έργα  I Enigma και Dear Elizabeth) εμπνευσμένα από τις συνθήκες και τη μεταβλητή φύση της επικοινωνίας). Αυτό το τρίτο μέρος είναι εμπνευσμένο από τις παιδικές του μνήμες και την προσωπική διαδρομή μέσα από τις σχέσεις του.

Με πέντε ερμηνευτές επί σκηνής και ένα μουσικό χαρμάνι από σλάβικες μελωδίες και μπόσα νόβα  η παράσταση κατορθώνει να περνά τη συγκίνηση, την ένταση και τη σύνδεση προσώπων και συναισθημάτων σε μια κυνική εποχή.