Το Μουσείο Γουναρόπουλου θα φιλοξενήσει τα έργα των μαθητών και μαθητριών του 6ου Γυμνασίου Ζωγράφου που

συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Οι Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες μέσα από την τέχνη των παιδιών» και εργάστηκαν υπό την καθοδήγηση του καθηγητή καλλιτεχνικών κ. Τάσου Τριανταφύλλου, της καθηγήτριας αγγλικής γλώσσας κ. Αλεξάνδρας Κανελλοπούλου και τη γενική επίβλεψη της διευθύντριας κ. Χρυσούλας Καραμάτσιου

Η έκθεση θα παρουσιαστεί από τις 11 και έως τις 25 Μαΐου 2011.

Η έκθεση θα παρουσιαστεί .

Πρόκειται για ζωγραφικά έργα με μολύβι και τέμπερες, για κατασκευές από πηλό και άλλα υλικά, καθώς και  βιντεοπροβολές για τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Συμμετέχουν με έργα τους από το 6ο Γυμνάσιο Ζωγράφου οι μαθητές/μαθήτριες:

Αυγουστίνου Άρτεμις, Κωνσταντινίδη Αλεξάνδρα-Θηρεσία, Λιάκου Αγγελική, Μάινα Μαργαρίτα, Μαρκεσίνης Πέτρος, Μπάρκα Παταργιά Δανάη, Νεοφυτίδου Αντωνίνα-Μαρία, Πανταζής Παναγιώτης, Παπακωνσταντίνου Αλεξάνδρα, Παππά Λυδία, Πήττας Αθανάσιος, Ροδοπούλου Ιωάννα, Ρούσσος Ευστράτιος, Σιδηρά Αικατερίνη, Σπηλιώτη Γεωργία, Στασινού Ζηνοβία, Σωτηρίου Μαρία

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα


Στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων «Διά Βίου Μάθηση» και της πολυμερούς σύμπραξης Comenius Regio, η Περιφερειακή Διεύθυνση …

Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Επιθεώρησης της Σόφιας (RIO), εκπονεί το διετές πρόγραμμα: «Οι Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες μέσα από την τέχνη των παιδιών»

Συνεργαζόμενοι φορείς από την Ελλάδα: 6o Γυμνάσιο Ζωγράφου, Μουσείο Γ. Γουναρόπουλου

Από την Βουλγαρία: 2ο Σχολείο «Αιμίλιος Στάνεφ», Εθνικό Ιστορικό Μουσείο Σόφιας

Τον γενικό συντονισμό του προγράμματος έχουν η ομότιμος σχολική σύμβουλος  Ζωή Μπέλλα και ο τέως περιφεριακός διευθυντής και σχολικός σύμβουλος Παρασκευάς Γιαλούρης.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει ως στόχους αφενός να στρέψει διδάσκοντες και μαθητές σε αναζήτηση πληροφοριών για την ιστορία, τον πολιτισμό και τη σημερινή κοινωνική κατάσταση των πρωτευουσών της Ευρώπης, αφετέρου μέσα από τις εργασίες και τα εικαστικά έργα τους να αναδειχθούν οι κοινοί δεσμοί και οι δυνατότητες συνεργασίας ανάμεσα στους πολίτες τους.