Αυτή είναι η δεύτερη έκθεση που πραγματοποιεί ο καλλιτέχνης στη γκαλερί. Ο καλλιτέχνης θα είναι παρών στα εγκαίνια.

Στην καινούργια του έκθεση ο Martin Belou (1986), παρουσιάζει ένα σύνολο έργων βασισμένο στο ίδιο μορφικό και υλικό λεξιλόγιο που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια.

Ο καλλιτέχνης χρησιμοποιεί μια συνδυαστική αρχή που συνίσταται στη σύζευξη υλικών σύμφωνα με το νόμο της ισχυρότερης αντίθεσης: το πολύ λεπτό με το πιο ογκώδες, το πιο πολύτιμο με το πιο άγριο, το επιβλητικό με το μικροσκοπικό.

Μέσω της τοποθέτησής τους, σύμφωνα με την κατάσταση των αντικειμένων, της σκηνογραφίας που περιορίζεται σε στοιχειώδεις διατάξεις, τα γλυπτά δίνουν την εντύπωση υπομνήσεων των οποίων το νόημα παραμένει κρυφό.

Κοιτάζοντας τα έργα του Bellou, μαντεύουμε τις μυθολογικές αναφορές, την επίκληση φανταστικών ταξιδιών ή ξεχασμένων τελετουργιών. Όμως η αβεβαιότητα πλανάται πάνω από την προέλευσή τους, η οποία αφήνει ένα πεδίο ανοιχτό στην ερμηνεία.

Το πολιτισμικό υπόβαθρο που διαπερνά το σύνολο των έργων του ανοίγει ένα ευρύ φάσμα σε έναν απέραντο νοητικό ορίζοντα.

Ο θεατής, καλούμενος από τα πολλαπλά μικρογεγονότα που παράγει η συνάντηση των υλικών, τη φύση της τονικότητάς τους και την τυχαία ονειροπόληση που προκύπτει από αυτήν, τελικά πλανάται αβέβαιος μπροστά σε αυτό που μοιάζει να αποτελεί μέρος μιας πρωτότυπης συμφωνίας γεμάτης μυστήριο.

Κεντρική εικόνα θέματος: Demain les chiens, 2019, Fabric, brass, steel, magnets, agave flowers, smoke, lamps, terracotta. Variable dimensions Installation in the frame of «futur ancien fugitif» at palais de Tokyo 2019. Courtesy of the Artist and Palais de Tokyo. Photo Aurélien Mole