Τα έργα της έκθεσης Aquascaping παραπέμπουν στον κόσμο του ενυδρείου, ο οποίος όμως υποβόσκει χωρίς να έχει μια περιγραφική παρουσία. Εκείνο που κεντρίζει το ενδιαφέρoν του είναι η διαδικασία του μικρόκοσμου και ότι αυτός εμπεριέχει.

Ο ίδιος ο καλλιτέχνης εμπνέεται για τα έργα του από διαδικτυακές φωτογραφίες, τις οποίες χρησιμοποιεί ως αφετηρία για την δημιουργία του έργου χωρίς να κάνει μιας οποιασδήποτε χρήση αντιγραφής.

Ο εικαστικός Κώστας Εμμανουηλίδης επεξεργάζεται τα περισσότερα έργα αυτής της έκθεσης χωρίς να χρησιμοποιεί τα παραδοσιακά καλλιτεχνικά μέσα. Συνυπάρχουν μικρές παρεμβάσεις με αερογράφο, ακρυλικά και μαρκαδόρους.

Ο Εμμανουηλίδης ανήκει στην γενιά της ψηφιακής επανάστασης που γαλουχήθηκε με τα νέα ηλεκτρονικά πολυμέσα. Κάνει χρήση του ψηφιακού αερογράφου για να σχεδιάσει και ολοκληρώσει τα έργα του και όλες οι εικόνες είναι αποτέλεσμα αυτής της επεξεργασίας. Το ηλεκτρονικό του tablet μεταμορφώνεται σε σύγχρονο πινέλο και παλέτα. Για τον υδάτινο αυτό κόσμο εμπνέεται από τα video games, τα lego, καθώς και την αναζήτηση του ρόλου ενός παιχνιδιού μέσα από τα οποία διαχειρίζεται τις επινοημένες του εικόνες.

Κώστας Εμμανουηλίδης:

Ο Κώστας Εμμανουηλίδης γεννήθηκε στην Κολωνία το 1978. Έχει σπουδάσει νομικά ΔΠΘ (1998-2003) και είναι απόφοιτος της ΑΣΚΤ (2003-2009).

Έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις κάτω από την επιμέλεια του Νίκου Χαραλαμπίδη. Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζουν:

Στο πλαίσιο συμμετοχικών projects με τίτλο: The Arab Guggenheim Museum – Hollow Airport Museum του Νίκου Χαραλαμπίδη Hell as Pavillon, Palais de Tokyo (2013), OPEN Case 303, Αθήνα (2013), Design your House and Furniture in a way that Could Serve the Revolution, Beton 7 (2012), Exercises on Democracy, Lidinos for Syria, Αίγινα (2012), FrankfurtKitchen, γκαλερί Λόλα Νικολάου (2011), Innocent Peasants Missing their Chance to Modernity, γκαλερί Λόλα Νικολάου (2009), Little Black Curly Hair, Kappatos Gallery (2009).

Eπιμελήθηκε τον σχεδιασμό του καταλόγου του εικαστικού Νίκου Χαραλαμπίδη με αφορμή την ατομική έκθεση στο Centre Pompidou (2008), Tupperware Project, Ledra Barricade, Centre Pompidou (2008), κ.ά.

Επιμέλεια έκθεσης: Χριστίνα Πετρηνού

Κεντρική φωτογραφία θέματος: 135 x 75 laboratory, ψηφιακή ζωγραφική (digital painting), εκτύπωση σε χαρτί Hahnemuhle photo rag 300g