Το πρόγραμμα Ιουνίου απαρτίζουν αγαπημένα αλλά και νέα εργαστήρια και δωρεάν σεμινάρια με βασικούς άξονες το digital marketing, την αντιμετώπιση κρίσεων στην covid-19 εποχή και τη συμπεριφορά καταναλωτή.

Όλα τα workshops θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά, μέσω ZOOM ή live streaming, για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων. Την εισήγηση κάνει ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, πτυχιούχος στην επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή, κάτοχος διδακτορικού στο marketing management και τριών μετα-διδακτορικών τίτλων (συμπεριφορά καταναλωτή, digital branding, personalisation fields in digital campaigns) αλλά και έμπειρος εισηγητής, με χιλιάδες ώρες διαλέξεων σε Ελλάδα, Ευρώπη και Αμερική.

Το πρόγραμμα ξεκινά στις 31 Μαΐου με το 3ήμερο Digital Marketing fast track course που θα παρουσιάσει μέσα σε 12 ώρες πώς χτίζεται μια ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας μέσα από τις ιστοσελίδες, τα κυριότερα social media, τα Google Ad words και Analytics κ.ο.κ. Στις 7 Ιουνίου έρχεται το Facebook-Instagram Marketing για να διδάξει στους υποψήφιους digital marketers πώς να δημιουργούν διαφημιστικές καμπάνιες και να διαχειρίζονται επαγγελματικά προφίλ αποτελεσματικά στα δύο συγκεκριμένα μέσα δικτύωσης ενώ μία μέρα μετά, στις 8 Ιουνίου, οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν πώς φτιάχνεται ένα website… από το μηδέν, μέσα από το πρακτικό εργαστήριο WordPress Websites & SEO.

Από τις 14 έως τις 18 Ιουνίου -για μία ολόκληρη εβδομάδα- θα πραγματοποιηθεί το ολοκαίνουριο Digital Marketing Camp που, μέσα από 9 ενότητες και 25 ώρες, υπόσχεται να δώσει στους ενδιαφερόμενους όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου digital marketing plan. Το εργαστήριο θα εξετάσει, μεταξύ άλλων, τις αναδυόμενες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και το community management ενώ θα μελετηθούν και case studies. Στο τέλος του εργαστηρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης. Για τους επαγγελματίες που διαχειρίζονται websites, e-shops και blogs, το 4ήμερο Professional Digital Marketing στις 22-25 Ιουνίου θα δείξει στην πράξη όλα όσα χρειάζεται ο σύγχρονος επαγγελματίας για να διακριθεί στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Free workshops

Το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα του INNOVATHENS συνεχίζεται και τον Ιούνιο. Έτσι, στις 3 Ιουνίου οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν πώς επιτυγχάνεται η αποτελεσματική αντιμετώπιση κρίσεων στον επαγγελματικό χώρο μέσα από το επίκαιρο σεμινάριο Crisis Management in Covid-19. Το πρόγραμμά έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες των τμημάτων Επικοινωνίας, Marketing, Εξυπηρέτησης Πελατών και Crisis Μanagement. Στις 28 Ιουνίου, το σεμινάριο με θέμα τη Συμπεριφορά Καταναλωτή θα κάνει μια ταχύρρυθμη παρουσίαση τού πώς ο πελάτης/καταναλωτής δέχεται το μήνυμα και την υπηρεσία που του προσφέρονται. Η εισήγηση θα επικεντρωθεί στο marketing mix, τα κριτήρια αγοράς, τους τύπους αγοραστικής συμπεριφοράς και τη διαδικασία αγοραστικής απόφασης.

Αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα εργαστήρια θα βρεις στην επίσημη ιστοσελίδα του INNOVATHENS. Εξασφάλισε τώρα τη θέση σου και μάθε τα πάντα για τον τομέα που σε ενδιαφέρει!

#INNOVATHENSEducation

Πληροφορίες:
Digital Marketing fast track course: 31.05-02.06.2021, 17.30-21.00 | €80
Facebook-Instagram Marketing: 07.06.2021, ώρες 11.00-14.00 | €40
WordPress Websites & SEO (Search Engine Optimization): 08.06.2021, 11.00-14.00 | €40
Digital Marketing Camp: 14-18.06.2021, 11.00-16.00 | €190
Professional Digital Marketing: 22-25.06.2021, 17.30-21.00 | €120

Free Workshops

Crisis Management in Covid-19 Age: 03.06.2021, 17.00-18.30

Συμπεριφορά καταναλωτή: 28.06.2021, 17.00-18.30