Αν θέλεις κάποιος να σε φιλήσει, αλλά όχι τώρα και σίγουρα όχι ο σύζυγός  σου, όπως η Κλαιρ… Αν θέλεις να γιορτάσεις τη νέα σου δουλειά με όλη την οικογένεια στο αυτοκίνητο οδηγώντας στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, όπως ο Κρις…

Κι αν έρχεσαι να παραπονεθείς για τις φωνές των παιδιών των γειτόνων, αλλά ο κήπος είναι άδειος και το κλειδί του παιδικού δωματίου έχει εξαφανιστεί, όπως η Τζένυ… Ε τότε, κάτι  παράξενο συμβαίνει σ΄ αυτή την ιστορία και σίγουρα είσαι στην Πόλη του Μάρτιν Κριμπ.

Στο έργο «Η Πόλη», ο Μάρτιν Κριμπ, ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους Άγγλους συγγραφείς, αποτυπώνει τη διαρκή ανησυχία και το βουβό φόβο στο δημόσιο και ιδιωτικό τοπίο μιας σύγχρονης μεγαλούπολης.

Τρία πρόσωπα αγωνίζονται να δώσουν νόημα σε ένα σουρεαλιστικό και υπό κατάρρευση κόσμο. Ζουν σε μια Πόλη που κυριαρχεί η ανασφάλεια, η αποξένωση, μια γενικευμένη καταδίωξη όλων. Ο Μάρτιν Κριμπ επισημαίνει με την αντισυμβατική γραφή του πως το  τέλος της Πόλης που είχαμε ονειρευτεί, φανταστεί ή γνωρίσει έχει έρθει.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Μετάφραση: Χριστίνα Μπάμπου – Παγκουρέλη
Σκηνοθεσία: Χρίστος Λύγκας
Εικαστική Επιμέλεια- Φωτισμοί: ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
Μουσική Επιμέλεια: Νίκος Τριβουλίδης
Βίντεο: Χρήστος Δήμας
Φωτογραφίες: Αλεξάνδρα Χατζηορδάνη

ΠΑΙΖΟΥΝ:

Κρις: Θοδωρής Οικονομίδης
Κλαίρ: Ανδριανή Κυλάφη
Τζένυ: Σταυρούλα Καρτσακλή

Διάρκεια: 90′


Σεμινάριο υποκριτικής από τον Χριστο λύγκα: 

Παράλληλα, ο σκηνοθέτης της παράστασης, Χρίστος Λύγκας, ξεκινάει στο Θέατρο Δημήτρης Ροντήρης στα μέσα Μαρτίου σεμινάριο υποκριτικής σχετικά με τη αμερικανικη μέθοδο υποκριτικής του Σάνφορντ Μάισνερ, όπου σύμφωνα με αυτή  έχει σκηνοθετηθεί και η παράσταση «Η ΠΟΛΗ».

Λίγα λόγια για τη μέθοδο υποκριτικής του Σάνφορντ Μάισνερ:

Διαθεσιμότητα, αυθορμητισμός, απελευθέρωση, φυσικότητα, αυθεντικότητα!

Ενδιαφέρουσες λέξεις για  έναν ηθοποιό, τι λέτε;

Έχετε νιώσει συχνά ότι τίποτα πραγματικό δεν συμβαίνει στη σκηνή!

Κουραστήκατε να αναπαράγετε την νεκρή  αλήθεια της χτεσινής πρόβας!

Ποιο είναι το κλειδί  ώστε  αυτό που συμβαίνει στο παίξιμο μας να συμβαίνει αυτή τη στιγμή; Είναι η υποκριτική μια τάξη θεραπείας των συναισθηματικών προβλημάτων μας με  απρόβλεπτες συνέπειες ή θα ήταν καλύτερα  να τη  σκεφτούμε σαν την  ικανότητα να είμαστε  σε επαφή  με την συναισθηματική μας ζωή αλλά με  ένα οργανικό τρόπο  και μέσα από το πως συνδέεται αυτό που κάνουμε  επί σκηνής με ένα  ουσιαστικό για μας νόημα;

Ελάτε να  γνωρίσουμε  μαζί την αμερικάνικη μέθοδο υποκριτικής του Σάνφορντ Μάισνερ και να θυμηθούμε πόσο θαυμάσιοι και μοναδικοί είμαστε!

Παραδείγματα από την δραματουργία του σύγχρονου θεάτρου θα είναι το υλικό για  την εφαρμογή των βημάτων της μεθόδου πάνω σε σκηνές από έργα.

Πληροφορίες για το σεμινάριο του Χρίστου Λύγκα στα 6937755764 και [email protected]