Η Orchestra of the Age of Enlightenment θα ερμηνεύσει «τραγούδια της καρδιάς» με τη mezzo-soprano Magdalena Kožená υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Giovanni Antonini.

Η OAE ιδρύθηκε το 1986 ως αυτοδιοικούμενο σύνολο. Αποτελεί το κορυφαίο βρετανικό σύνολο με όργανα εποχής και είναι η μόνιμη ορχήστρα στο Southbank Centre του Λονδίνου, ενώ συνεργάζεται και με το Φεστιβάλ Όπερας Glyndebourne. Στη συναυλία της στο ΚΠΙΣΝ, η ΟΑΕ θα παρουσιάσει, μαζί με τη Magdalena Kožená, μια επιλογή από άριες από αγαπημένες όπερες των Μότσαρτ, Χάιντν και Γκλουκ.

Τρυφερές ερωτικές μελωδίες από τους Γάμους του Φίγκαρο αντιπαραβάλλονται με γλυκόπικρες ιστορίες για τις προκλήσεις που επιβάλλει το καθήκον από τη Μεγαλοψυχία του Τίτου, το επικό κύκνειο άσμα του Μότσαρτ. Το πρόγραμμα εμπλουτίζουν άριες από τη Σκηνή της Βερενίκης του Χάιντν και τα λυρικά έργα Πάρις και Ελένη και Il Parnaso Confuso του Γκλουκ, ενώ συνδετικός κρίκος για όλα τα παραπάνω είναι η δραματικά φορτισμένη Συμφωνία αρ. 40 του Μότσαρτ.

Η mezzo-soprano Magdalena Kožená έχει συνεργαστεί με πολλούς από τους μεγαλύτερους μαέστρους του κόσμου (Claudio Abbado, Pierre Boulez, Gustavo Dudamel, Sir John Eliot Gardiner, Bernard Haitink, Nikolaus Harnoncourt, Mariss Jansons, Sir Charles Mackerras, Sir Roger Norrington) και με διακεκριμένους πιανίστες όπως οι Daniel Barenboim, Yefim Bronfman, Malcolm Martineau, András Schiff και Mitsuko Uchida. Έχει, επίσης, εμφανιστεί σε μεγάλες αίθουσες συναυλιών, όπως τα Carnegie Hall, Wigmore Hall, Alice Tully Hall, Concertgebouw του Άμστερνταμ, καθώς και στα φεστιβάλ μουσικής Άλντεμπεργκ, Εδιμβούργου και Σάλτσμπουργκ.

Είναι περιζήτητη ως σολίστ από τις φιλαρμονικές του Βερολίνου, της Βιέννης και της Τσεχίας, καθώς και τις ορχήστρες του Κλίβελαντ, της Φιλαδέλφειας και τη Βασιλική Ορχήστρα του Concertgebouw.

Έχει ερμηνεύσει την Τσερλίνα στον Ντον Τζοβάννι στο Φεστιβάλ Σάλτσμπουργκ το 2002, όπου και επέστρεψε το 2013 ως Ιδάμανθης, ρόλο που ερμήνευσε και για το φεστιβάλ του Γκλάιντεμπορν. Η Kožená έκανε το ντεμπούτο της στη Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης το 2003 ως Κερουμπίνο στους Γάμους του Φίγκαρο του Μότσαρτ· έκτοτε, αποτελεί τακτική προσκεκλημένη, όπως για τον ομώνυμο ρόλο στην όπερα του Ντεμπυσσύ Πελλέας και Μελισσάνθη σε παραγωγή Τζόναθαν Μίλλερ τη σεζόν 2010/11. Άλλοι της ρόλοι: Οκτάβιος στην όπερα του Ρίχαρντ Στράους Ο Ιππότης με το Ρόδο (Κρατική Όπερα Βερολίνου 2009 και Πασχαλινό Φεστιβάλ Μπάντεν Μπάντεν 2015), ομώνυμος ρόλος στις όπερες Κάρμεν του Μπιζέ (Πασχαλινό και Θερινό Φεστιβάλ Σάλτσμπουργκ 2012), Μήδεια του Σαρπαντιέ (Βασιλεία 2015) και Ιουλιέττα του Μαρτίνου (Κρατική Όπερα Βερολίνου 2016).

Το πρόγραμμα της συναυλίας

Wolfgang Amadeus Mozart: Συμφωνία αρ. 40 σε σολ ελάσσονα KV 550 I: Molto allegro

Christoph Willibald Gluck: «O del mio dolce ardor» (από την όπερα Πάρις και Ελένη)

Christoph Willibald Gluck: «Ο χορός των Ερινύων» (από την όπερα Ορφέας και Ευρυδίκη)

Wolfgang Amadeus Mozart: «Giunse alfin il momento… Deh vieni, non tardar» / «Al desìo di chi t’adora» (από την όπερα Οι Γάμοι του Φίγκαρο)

Wolfgang Amadeus Mozart: Συμφωνία αρ. 40 σε σολ ελάσσονα KV 550 IΙ: Andante

Joseph Haydn: Recitativo: «Berenice, che fai?» (από τη Σκηνή της Βερενίκης, Hob XXIVa)

Wolfgang Amadeus Mozart: Συμφωνία αρ. 40 σε σολ ελάσσονα KV 550 IΙΙ: Menuetto. Allegretto

Christoph Willibald Gluck: «Di questa cetra» (από την όπερα Il Parnaso Confusο)

Wolfgang Amadeus Mozart: «Den, per questo istante solo» (από την όπερα Η Μεγαλοψυχία του Τίτου)

Wolfgang Amadeus Mozart: Συμφωνία αρ. 40 σε σολ ελάσσονα KV 550 IV: Finale. Allegro assai

Wolfgang Amadeus Mozart: «Parto, parto» (από την όπερα Η Μεγαλοψυχία του Τίτου)