Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Έναστρον το βιβλίο της Μάρως Κερασιώτη “Η Μπουγάδα”.

«Εκείνα τα πρώτα χρόνια μετά τον πόλεμο, είχαμε όλοι μια αισιοδοξία. Γιατί με την Κατοχή και τον Εμφύλιο τα ’χαμε δει όλα. Εννοώ όλα τα φριχτά, τα φοβερά και τ’ ανάποδα. Είχαμε δει ανθρώπους, χειρότερα κι από ζώα, να ψοφάνε από την πείνα. Χαφιέδες να κάνουνε λεφτά και να γίνονται από λίγδες αφεντικά. Αδερφούς να σκοτώνονται μεταξύ τους. Τους Φρίτσιδες να φεύγουνε σα δαρμένοι σκύλοι. Και τελευταίο και καλύτερο τους Συμμάχους να κάνουνε κουμάντο στην Ελλάδα. Σ’ εμάς που δεν είμαστε αριστοκράτες για να φοβόμαστε τον ξεπεσμό, «πατριώτες» για να μας τιμήσει η δόλια πατρίδα, αριστεροί να μας στείλουνε διακοπές στα ξερονήσια, πλούσιοι να μας υπολογίσουνε αλλά ούτε και «μορφωμένοι για να φιλοσοφήσουμε» έφτανε κάτι μικρό όπως ένα φράγκο στην τσέπη κι ένα γεμάτο στομάχι για να φαίνονται όλα ρόδινα. Είχαμε μάθει από τη μάνα μας να τη βγάζουμε αόρατοι, να λουφάζουμε μέχρι να περάσει η μπόρα και μετά, με το σπίτι μας στην πλάτη, να σερνόμαστε σαν τα σαλιγκάρια μέχρι εκεί που έφτανε το σάλιο μας. Όμως οι καταστάσεις γινήκανε πιο μεγάλες απ’ τα κότσια μας κι αν εμείς -από σκέτη τύχη- την είχαμε βγάλει καθαρή, τώρα τα πράγματα φαινόσαντε να ’χουν αλλάξει».

Η Αλεξάντρα, πλύστρα μιας ολόκληρης γειτονιάς στη Μεταπολεμική Αθήνα που αλλάζει πρόσωπο, χτίζει τη ζωή της παίρνοντας υλικά από κάθε μέρα που τη βρίσκει ζωντανή.

H Mάρω Κερασιώτη γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα. Σπούδασε κεραμική στην Αθήνα και με υποτροφία στην Φλωρεντία. Από το 1962 μέχρι το 2001 δίδαξε εθελοντικά κεραμική σε αναμορφωτήρια και φυλακές. Από το1994 έως το 2000 στο Campus arts and sciences college.
Έχει πραγματοποιήσει δεκαπέντε ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές καθώς και σε Ελληνικά και Διεθνή συμπόσια όπου έχει δώσει διαλέξεις σχετικές με την Κεραμική.
Έχει τιμηθεί με δέκα τέσσερα Ελληνικά και διεθνή βραβεία.
Είναι μέλος του Eικαστικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και της Διεθνούς Γυναικείας Mορφωτικής Ομοσπονδίας.
Έργα της βρίσκονται σε μουσεία και συλλογές σ’ όλο τον κόσμο. 
Εμφανίστηκε στα γράμματα το 1980 με την ποιητική συλλογή «Ρευστός Καθρέφτης», κι από τότε δεν έπαψε να γράφει. Συνεργάζεται με Ελληνικά και Διεθνή περιοδικά δημοσιεύοντας διηγήματα και άρθρα σχετικά με την Ελληνική Κεραμική και πραγματοποιεί διαλέξεις σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού, τόσο για τη δουλειά της όσο και για την εμπειρία που απέκτησε δουλεύοντας με κρατούμενους.


Η Τέσυ Μπάιλα γράφει κριτική για το βιβλίο.