Η Kalamata Festival Orchestra συστάθηκε πέρυσι και αποτελείται από Έλληνες και διεθνείς μουσικούς. Η δεύτερη εμφάνιση της Ορχήστρας θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας με έργα Debussy και Mahler. Στις 29 Ιουλίου, θα πραγματοποιηθεί η συναυλία των σπουδαστών του masterclass διεύθυνσης με τον Joshua Weilerstein, στην αίθουσα συναυλιών του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας.

Με έργα Debussy και Mahler

Πρόγραμμα

Claude Debussy (1862 – 1918): Πρελούδιο στο απομεσήμερο ενός φαύνου (1891-94)
Υπό τη διεύθυνση ενός συμμετέχοντα ή μιας συμμετέχουσας στο masterclass διεύθυνσης

Gustav Mahler (1860 – 1911): Συμφωνία No.4 (1899-1901/1902–1910) – Σε μεταγραφή για ορχήστρα δωματίου
-Bedächtig, nicht eilen
-In gemächlicher Bewegung, ohne Hast
-Ruhevoll, poco adagio
-Wir geniessen die Himmlischen Freuden. Sehr behaglich

Elisabeth Freyhoff, σοπράνο
Joshua Weilerstein, διεύθυνση

Η Kalamata Festival Orchestra:

André Cebrián Garea, φλάουτο
María Alba Carmona Tobella, όμποε
Miquel Ramos Salvadó, κλαρινέτο
María José García Zamora, φαγκότο
Antonio Lagares Abeal, κόρνο
Θοδωρής Βαζάκας, κρουστά
Κώστας Σερεμέτης, κρουστά
Lidia Nochovska, πιάνο
Γιάννης Σύμκο, αρμόνιο
Pablo Hernán Benedí, βιολί
Verena Chen, βιολί
Ηλίας Σδούκος, βιόλα
Indira Rahmatulla, βιολοντσέλο
Rodrigo Moro, κοντραμπάσο

Λίγα λόγια για τη σοπράνο Elisabeth Freyhof

Η σοπράνο Elisabeth Freyhof γεννήθηκε στην Τιφλίδα της Γεωργίας. Ενώ ήταν ακόμη παιδί, η οικογένειά της μετακόμισε στο Kehl, μία μικρή πόλη που συνορεύει με το Στρασβούργο, όπου έλαβε γαλλογερμανική εκπαίδευση. Κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων σχολικών της ετών, η Freyhoff ξεκίνησε για πρώτη φορά τις σπουδές της στο τραγούδι στο Freiburg Musikhochschule στη «Freiburg Academy for Young Musicians» με την καθηγήτρια Angela Nick. Μετά την αποφοίτησή της το 2017, ξεκίνησε το πτυχίο της με την KS Prof. Christiane Iven στο HMT Munich, ολοκληρώνοντας και ένα μεταπτυχιακό στο συναυλιακό τραγούδι με την καθηγήτρια Iven, καθώς και με τη Sabine Lahm. Η Freyhoff έχει ήδη εμφανιστεί σε δύο καλοκαιρινές παραγωγές της Όπερας Δωματίου του Μονάχου: 2019 στο ρόλο του «Stars Otis» στην όπερα απομίμησης «The Canterville Ghost» και το 2020 στον πρωταγωνιστικό ρόλο της «Καρολίνα» στον «Μυστικό γάμο» του Domenico Cimarosa (“Il matrimonio segreto”). Την ίδια χρονιά, έκανε το ντεμπούτο της στο ρόλο της «Σερπέτα» στο «La finta giardiniera» του Mozart και τον επόμενο χρόνο εμφανίστηκε ξανά στη σκηνή ως «Παμίνα» στον «Μαγικό Αυλό», στο Reaktorhalle του Μονάχου. Έχει συνεργαστεί με διάσημες ορχήστρες, όπως η Φιλαρμονική της Βρέμης και η Deutsche Kammerphilharmonie Bremen, υπό τη μουσική διεύθυνση του Joshua Weilerstein. Έχει εμφανιστεί σε χώρους υψηλού κύρους, όπως η αίθουσα συναυλιών της Βρέμης “Die Glocke” το 2017, το φεστιβάλ της Βαϊμάρης “MelosLogos” και το “Château de Pourtalès” στο Στρασβούργο το 2019, καθώς και στην κατοικία και ίδρυμα Μότσαρτ στο Σάλτσμπουργκ και στη Philharmonie im Gasteig στο Μόναχο το 2021. Η Freyhoff έχει συμμετάσχει σε masterclasses με καταξιωμένους τραγουδιστές, όπως οι Julian Prégardien, Okka von der Damerau, Daniel Behle και Ian Bostridge και είναι υπότροφος του «Studienstiftung des Deutschen Volkes» από το 2020.

Το Φεστιβάλ διοργανώνεται από τον Δήμο Καλαμάτας, την Κοινωφελή Επιχείρηση ΦΑΡΙΣ του Δήμου Καλαμάτας και το Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας και τελεί υπό τη χορηγία και αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Οι Διεθνείς Μουσικές Ημέρες Καλαμάτας είναι επιπλέον διακεκριμένες με την αναγνώριση ποιοτικών φεστιβάλ τέχνης EFFE LABEL 2022-2023.

Διαβάστε επίσης:

Διεθνείς Μουσικές Ημέρες Καλαμάτας 2022: Το πρόγραμμα των συναυλιών