Μια παράσταση γεμάτη με τραγούδια από την ξεχασμένη ατμόσφαιρα των πρώτων ραδιοφωνικών χρόνων, όπως τα γνώρισαν οι Αθηναίοι, από το 1938 έως το 1960.

22 πολύτιμα τραγούδια (Mamma, Μοναξιά, Historia De Un Amor, Ρωμιά και άλλα) μελετημένα με ακρίβεια που ερμηνεύονται απ’ τον Μπάμπη Βελισσάριο. Τραγούδια του Κώστα Γιαννίδη, του Γρηγόρη Κωνσταντινίδη, του Αττίκ αλλά και των αντίστοιχων Ιταλών συνθετών Cesare Andrea Bixio, Mostazo Morales, Rodolfo Falvo, Bruno Cherubini κ.α.

Το σημείο συνάντησης της Ναπολιτάνικης κανσονέτας με το Ελληνικό τραγούδι του μεσοπολέμου, ο κρίκος που ενώνει τις ανθρώπινες τραγουδιστικές επιτυχίες ενός καιρού που υπογραμμίζεται και αυτοκαταξιώνεται μέσα απ’ τις πνευματικές και καλλιτεχνικές παρακαταθήκες του. Μία απελευθερωτική εξιστόρηση του εσωτερικού τοπίου της λόγιας Ελληνικής ψυχής.

Δαυίδ Ναχμίας:

Ο Δαυίδ Ναχμίας, μουσικός και δημοσιογράφος, ολοκλήρωσε κι έναν κύκλο Πανεπιστημιακών σπουδών, εκτός μουσικής και δημοσιογραφίας (Psychology B.S. University of La Verne). Οι ενασχολήσεις του περιστρέφονται κυρίως γύρω από την λογοτεχνία, την ποίηση, το πιάνο και την ενορχήστρωση.

Απ’ το 2001 έως το 2009 παρουσίασε στην τηλεοπτική εκπομπή «ΙΧΝΗΛΑΤΕΣ» την εκπομπή ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ της ΕΡΤ και στο Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας περί τα 830 πορτραίτα και συνεντεύξεις προσωπικοτήτων. Απόλυτα εστιασμένος στην ενασχόλησή του με το «ελαφρό τραγούδι» του πρώτου μισού του εικοστού αιώνα.

Τα τελευταία 15 χρόνια παρουσιάζει κάθε Κυριακή στο Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ την εκπομπή: «Το Μουσικό Ρολόι Του Εικοστού Αιώνα» (προσεγγίσεις και παρατηρήσεις πάνω στο ελαφρό τραγούδι του εικοστού αιώνα) και κάθε Σάββατο την εκπομπή ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ (πορτραίτα γνωστών και παραγνωρισμένων διαμορφωτικών προσωπικοτήτων της Ελληνικής πραγματικότητας). Παράλληλα κάνει διαλέξεις και ομιλίες ανά την Ελλάδα που αφορούν το ελαφρό τραγούδι του Μεσοπολέμου.

Μπάμπης Βελισσάριος:

Ηθοποιός, τραγουδιστής (τενόρος) και μουσικός, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979.

Σπούδασε υποκριτική στο θεατρικό εργαστήρι του Βασίλη Διαμαντόπουλου και τη δραματική σχολή Μαίρης Τράγκα Βογιατζή. Πήρε τα πρώτα του μαθήματα μονωδίας με το Γιώργο Ζερβάνο, συνέχισε σε επίπεδο δεξιοτεχνίας με τη Μαρίνα Κρίλοβιτς και ολοκλήρωσε τον κύκλο σπουδών (Δίπλωμα Μονωδίας) με τον Γιώργο Σαμαρτζή. Masterclass στη Βιέννη με την Elizabeth Hagedorn.

Στα πρώτα του επαγγελματικά βήματα εμφανίζεται δίπλα στους Θανάση Πολυκανδριώτη, Μίμη Πλέσσα και Βίκυ Μοσχολιού.

Φέτος μετράει ήδη 22 χρόνια μόνιμης συνεργασίας με την Εθνική Λυρική σκηνή, έχοντας συνεργαστεί με παγκοσμίου φήμης σκηνοθέτες όπως οι Franco Zeffirelli, Graham Vick, Hugo De Ana, Stefano Poda, Arnaud Bernard αλλά και σπουδαίους Έλληνες όπως οι Σπύρος Α. Ευαγγελάτος, Βασίλης Παπαβασιλείου, Γιώργος Μιχαηλίδης, Μαριάννα Κάλμπαρη και αρχιμουσικούς όπως οι Λουκάς Καρυτινός, Ηλίας Βουδούρης, Μύρων Μιχαηλίδης, Μίλτος Λογιάδης, Βασίλης Χριστόπουλος, Γιώργος Πέτρου, κ.ά.

Εκτός Ελλάδας εμφανίστηκε το 1998 στην Λισσαβώνα (EXPO’98), ενώ το 2003 πραγματοποίησε περιοδεία στη Γαλλία, μια παραγωγή που φέρει την υπογραφή του Jacques Lacarriere.

Το 2014 εμφανίζεται στη Βαρκελώνη σε ένα ρεσιτάλ τραγουδιού με συνοδεία και επιμέλεια του αρχιμουσικού Αναστάσιου Στρίκου και το 2016 σε ρεσιτάλ τραγουδιού με την Ορχήστρα Νέων Κύπρου στη Musikverein της Βιέννης υπό τη διεύθυνση του Γιώργου Κουντούρη.

Τον Ιούνιο του 2017 ως σολίστ στο Καλλιμάρμαρο, είχε την τιμή να τον διευθύνει ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης. Το 2019 ξεκινά η συνεργασία του με τον Δημήτρη Παπαδημητρίου με αφορμή το τραγούδι «Όταν όλα περάσουν» σε ποίηση Μανόλη Αναγνωστάκη. Στη συνέχεια του ανατίθεται ο πρωταγωνιστικός ρόλος του Φράτε Λεόνε στον «Φτωχούλη του Θεού» του Νίκου Καζαντζάκη. Η συνεργασία τους κορυφώθηκε με την παραγωγή του Onassis Culture “Moby Dick”, το σπουδαίο κλασικό μυθιστόρημα του Herman Melville σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα, αναθέτοντας του τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Καπετάνιου Αχαάβ.

Τον Σεπτέμβριο του 2022, τραγούδησε για πρώτη φορά στο Carnegie Hall της Νέας Υόρκης, σε ένα αφιέρωμα για τον ένα χρόνο απουσίας του Μίκη Θεοδωράκη ενώ το 2023 τραγούδησε για πρώτη φορά ολόκληρους τους κύκλους τραγουδιών του Μίκη Θεοδωράκη Επιτάφιος (ποίηση Γιάννης Ρίτσος) και Άξιον εστί (ποίηση Οδυσσέα Ελύτη) υπό τη συνοδεία της Συμφωνικής ορχήστρας Μίκης Θεοδωράκης στο παλαιό φρούριο της Κέρκυρας.