Τον Σεπτέμβρη του 2018 οι Shira Turbowicz και Camille Roded διερεύνησαν τη σύγχρονη τέχνη της Αθήνας μέσα από συνομιλίες που διοργάνωσαν με διάφορους καλλιτέχνες και συνεργαζόμενους πολιτιστικούς οργανισμούς.

Για την έρευνα αυτή χρησιμοποιήθηκε το φιλμ και ο ήχος με την αλληλεπίδραση της παρατήρησης και της άμεσης παρέμβασης. Σήμερα, οι δυο καλλιτέχνες επιστρέφουν στην Αθήνα για να δημιουργήσουν με το Snehta μια περαιτέρω εκδοχή για τις ταινίες τους. Συνέλεξαν αντικείμενα και παλιά οικιστικά αντικείμενα του οικιστικού χώρου για να μεταφέρουν το βαθύτερο περιεχόμενο της Αθήνας μέσα από τη μορφοποίηση/σύνθεση αυτού του υλικού με μορφή μιας εικαστικής εγκατάστασης.

Το έργο τους αποβλέπει στην ενεργή συμμετοχή του θεατή, ενθαρρύνοντάς τον να περπατήσει και να εξερευνήσει την εγκατάσταση, να επιδράσει σε αυτήν, αγγίζοντας διαφορετικά στοιχεία της ενώ παρακολουθεί αποσπάσματα απο τα φιλμ.

Το έργο τους φέρνει τον θεατή σε διάδραση με το αντικείμενο και το θέμα του έργου, και έτσι παράγεται ο επιθυμητός διάλογος με την Αθήνα και τους ανθρώπους της, που ευνοεί την κατανόηση του δεσμού που υφίσταται μεταξύ τους.

Βιογραφικά

Shira Turbowicz

Η Shira Turbowicz γεννήθηκε στο Ισραήλ και διαμένει στο Λονδίνο, διανύει τον τελευταιο χρόνο σπουδών της στο Central Saint Martins.
Στο έργο της προσπαθεί να επιτύχει κοινωνικά σχόλια με μη λεκτικά μέσα επικοινωνίας, όπως το φιλμ και ο σχεδιασμός σκηνικών. Στο παρελθόν συμμετείχε σε προγράμματα που προωθούν την ενίσχυση των γυναικών στην αγροτική Ουγκάντα, καθώς και σε ένα πρόγραμμα στο Τελ Αβίβ, για την ευαισθητοποίηση των σχολείων σε θεματα περιβαλλοντικά, σχετικά με την υπερθέρμανση του πλανήτη. Είναι ιδρυτικό μέλος της «Ouroots Africa”.

Camille Roded

Η Camille Roded, Ισραήλ-Νορβηγία – είναι εικαστικός και σκηνοθέτης. απόφοιτος του Central Saint Martins. Χρησιμοποιώντας το φιλμ διερευνά προσωπικές ιστορίες, όπως βλέπουμε στις πρόσφατες ταινίες της όπου εκπροσωπείται ο εσωτερικός κόσμος του Συλλέκτη. Ενδιαφέρεται να επεκτείνει τους τρόπους που βιώνουμε το φιλμ ως μέσον και δοκιμάζει πιο απτά μέσα, συχνά επεκτείνοντας την οθόνη σε ένα φυσικό περιβάλλον που βοηθάει τους θεατές να κατανοήσουν το φιλμ.