Από τις εκδόσεις Key Books, κυκλοφορεί το βιβλίο του George, Lois Έξω Από Τα Δόντια.

Ο κορυφαίος διαφημιστής στον κόσμο είναι Έλληνας και το όνομά του είναι George Lois. Γιος Έλληνα ανθοπώλη, κατέκτησε τη Νέα Υόρκη, πυροδότησε τη ∆ημιουργική Επανάσταση στη ∆ιαφήμιση, o αυθεντικός Mad Man, επιστρέφει στην πατρίδα του για να παρουσιάσει το πρώτο του βιβλίο στα ελληνικά με τίτλο «Έξω Από Τα Δόντια», εμπλουτίζοντας αυτή τη διεθνή έκδοση με συμβουλές που απευθύνονται αποκλειστικά στους Έλληνες.

Στο «Έξω Από Τα ∆όντια» ο σοφός αυτός άνθρωπος μοιράζεται όσα έμαθε στα 60 χρόνια της καριέρας του. Το βιβλίο αυτό είναι ένας απαραίτητος οδηγός για όσους θέλουν να απογειώσουν τη δημιουργικότητά τους, και προσφέρει συμβουλές, μυστικά και μεθόδους, δοσμένα με τολμηρή γραφή και χωρίς ντροπές.

Ο George Lois αποκαλύπτει τι τον κρατάει δημιουργικό στα 82 του, γιατί το να κοιμάσαι τρεις ώρες την ημέρα είναι η καλύτερη συνήθεια στον κόσμο, πώς έκανε τον Τόμι Χίλφιγκερ πλούσιο και διάσημο σε ένα βράδυ, γιατί αρνήθηκε να ανταλλάξει ένα εξώφυλλό του με έναν πίνακα του Γουόρχολ, πώς άλλαξε την ιστορία του MTV και απίστευτες ανέκδοτες ιστορίες με τον Μοχάμεντ Άλι, τον Μπομπ Ντίλαν και άλλους φίλους και συνεργάτες του.

Κάθε σελίδα μπορεί να σου ανοίξει το μυαλό και να αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις τον κόσμο. Βυθίσου στη σοφία του George Lois και επέστρεφε σ’ αυτήν ξανά και ξανά, για να αντλήσεις έμπνευση, να «κλέψεις» ιδέες από τον καλύτερο, να θαυμάσεις τα έργα μιας ιδιοφυΐας που άλλαξε την παγκόσμια κουλτούρα.

Ο George Lois γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1931. Θεωρείται ένας από τους πιο επιδραστικούς ανθρώπους στον χώρο της οπτικής επικοινωνίας και της διαφήμισης τα τελευταία 50 χρόνια.

Γνωστός και ως ο εμπνευστής της Μεγάλης Ιδέας στη διαφήμιση, ο Lois θεωρείται από τους πρωτεργάτες της Δημιουργικής Επανάστασης που συντελέστηκε στη διαφήμιση της Αμερικής τη δεκαετία του ’60. Κατά τη διάρκεια της πολύχρονης καριέρας του, δημιούργησε μια σειρά από επαναστατικές διαφημιστικές καμπάνιες που συνδύαζαν σχεδιασμό υψηλού επιπέδου με εντυπωσιακές πωλήσεις. Σχεδίασε τις καμπάνιες των σημαντικότερων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης των ΗΠΑ όπως το Time, η USA Today, το MTV, το ESPN, καθώς και αρκετών πολυεθνικών εταιρειών όπως η Xerox και η Tommy Hilfiger.

Παράλληλα διετέλεσε καλλιτεχνικός διευθυντής του περιοδικού Esquire από το 1962 έως το 1972, μια συνεργασία που έμελλε να αλλάξει την ιστορία του περιοδικού τύπου. Σε αυτό το διάστημα ο Lois σχεδίασε πολλά από τα πιο εμβληματικά εξώφυλλα όλων των εποχών και το 2008 τριάντα οκτώ από αυτά τα εξώφυλλα ανήκουν στη μόνιμη συλλογή του MoMA, μετά από τη δωδεκάμηνης διάρκειας έκθεση με τίτλο: George Lois: The Esquire Covers @ MoMA

Κατά τη διάρκεια της καριέρας του ανέλαβε να σχεδιάσει τις προεκλογικές καμπάνιες τεσσάρων Αμερικανών γερουσιαστών, μεταξύ των οποίων και ο Ρόμπερτ Κένεντι.

Παράλληλα με την επαγγελματική του σταδιοδρομία, συμμετείχε και διοργάνωσε ακτιβιστικές δράσεις. Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας στην Ελλάδα σχεδίασε και δημοσιοποίησε πολιτικές διαφημίσεις κατά του καθεστώτος στις σημαντικότερες εφημερίδες των ΗΠΑ. Την ίδια περίοδο, πρωτοστάτησε στον αγώνα για την απελευθέρωση του Αμερικανού πυγμάχου Ρούμπιν Κάρτερ, ο οποίος καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη με ρατσιστικά κριτήρια, επιστρατεύοντας γνωστές προσωπικότητες της Αμερικής όπως οι Μπομπ Ντίλαν, Μοχάμεντ Άλι κ.ά.

Ο George Lois είναι ο μόνος που έχει γίνει μέλος του The Art Directors Hall of Fame, The One Club Creative Hall of Fame και έχει βραβευθεί για το έργο ζωής του από τα American Institute of Graphic Arts, CLIO και το Society of Publication Designers.

Έχει συγγράψει συνολικά 10 βιβλία. Κάποια από αυτά διδάσκονται σε τμήματα επικοινωνίας σε πανεπιστήμια ανά τον κόσμο.

Ζει στην Νέα Υόρκη με τη γυναίκα του και, στα 83 του χρόνια, συνεχίζει να εργάζεται καθημερινά.