Το εξειδικευμένο αυτό πρόγραμμα που στην ηλεκτρονική του φετινή μορφή περιλαμβάνει 8 δίωρες συναντήσεις, θα προσφέρει στους συμμετέχοντες τα απαραίτητα εργαλεία ώστε να ανταποκριθούν με μεγαλύτερή επάρκεια στις απαιτήσεις του μαθήματος των εικαστικών.

Μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα και εφαρμογές, οι εκπαιδευτικοί θα έρθουν σε επαφή με τη σύγχρονη τέχνη και σημαντικούς διεθνείς εκπροσώπους της, αποκτώντας πρακτικές γνώσεις και κατάλληλη τεχνογνωσία ώστε να εμπλουτίσουν τη διδασκαλία τους με τις πολυσχιδείς δυνατότητες που προσφέρουν οι εικαστικές τέχνες, εστιάζοντας μεταξύ άλλων σε πιλοτικά δείγματα ευφάνταστων και αισιόδοξων εργαστηρίων για παιδιά, υπό τις τρέχουσες συνθήκες του εγκλεισμού.

Ο κύκλος σεμιναρίων απευθύνεται σε: Νηπιαγωγούς, Δασκάλους, Καθηγητές καλλιτεχνικών μαθημάτων, φοιτητές και σε όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν τα εικαστικά στην εκπαιδευτική διαδικασία.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

– Τετάρτη 17 Μαρτίου 19:00-21.00
Το πλήθος στα έργα του Γιάννη Γαΐτη
– Τετάρτη 24 Μαρτίου 19:00-21.00
Έλληνες και ξένοι καλλιτέχνες για το 1821
– Τετάρτη 31 Μαρτίου 19:00-21.00
Τοπία στην εξοχή του David Hockney
– Τετάρτη 7 Απριλίου 19:00-21.00
Η Yayoi Kusama είδε ένα όνειρο…
– Τετάρτη 14 Απριλίου 19:00-21.00
Εξερευνώντας τη ζούγκλα του Henri Rousseau
– Τετάρτη 21 Απριλίου 19:00-21.00
Ζωγραφίζοντας παρέα με τον Gustav Klimt

Υλοποίηση σεμιναρίου: Αθανασία Σκληρού, Εικαστικός-Μουσειοπαιδαγωγός

Μετά το Πάσχα θα πραγματοποιηθούν ως θεωρητική κατακλείδα του προγράμματος 2 εκπαιδευτικές ομιλίες για όσους παρακολουθήσουν το πρακτικό σεμινάριο.

Εισηγήτριες ομιλιών:
Λουΐζα Καραπιδάκη, Ιστορικός Τέχνης – Μουσειολόγος
Ίρις Κρητικού, Ιστορικός Τέχνης- Ανεξάρτητη Επιμελήτρια