Ένα πρωτότυπο είδος πολιτιστικών εκδηλώσεων παρουσιάζεται στον πολυχώρο HUB

(Γκάζι, Αλκμήνης 5) το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου. Το πρώτο «ταξίδι» από μια σειρά πολυθεματικών events με την ονομασία CULTUREGRAPH, όρος που περικλείει την «χαρτογράφηση» αλλά και τον συνδυασμό των κυριοτέρων μορφών τέχνης, έχει πια κοινό τόπο προορισμού και μόλις ξεκινάει.

Μια διαδραστική σχέση μεταξύ κοινού, καλλιτεχνών αλλά και των ίδιων των τεχνών που αυτοί αντιπροσωπεύουν δημιουργείται κάτω από την διοργάνωση των πολυμορφικών και πολιτιστικών CULTUREGRAPΗ event…  όπου ο καθένας γίνεται μέρος και βιώνει, κατά ιδίαν βούληση, τα πολιτιστικά δρώμενα που παρουσιάζονται σ’ έναν κοινό χώρο. Ευαισθητοποιείται, συμμετέχει, διασκεδάζει και κυρίως ψυχαγωγείται…

Το event της 18ης Φεβρουαρίου διαμορφώνεται ως εξής.

ΜΟΥΣΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

1. Live Dj set by: MARSHEΑUX
Μετά από τρία πολύ επιτυχημένα albums που απέσπασαν διθυραμβικές κριτικές από τον ελληνικό αλλά και από τον ξένο τύπο, το καθόλα επιτυχημένο ελληνικό electro-pop  «ντουέτο»  βρίσκεται στο στάδιο ηχογράφησης και επιλογής  των τραγουδιών που θα βρίσκονται στο τέταρτο δισκογραφικό τους πόνημα. Η πιο επιτυχημένη ελληνική electro-pop μπάντα στο εξωτερικό επιστρέφει για ένα dj set μετά από απουσία ενός χρόνου και υπόσχεται «τρελό» κέφι και έντονες μουσικές συγκινήσεις.

2. Dj set by: XΡΗΣΤΟΣ ΜΗΛΙΟΣ (fresh and yellow)
ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ (reloaded parties, Indieground radio)
Αμέσως μετά το dj set των Marsheaux τα decks του HUB αναλαμβάνουν δυο από τους πιο δημοφιλείς indie dj’s της πόλης ο Χρήστος Μήλιος και ο Χρήστος Αγγελόπουλος σε ένα indie-electro back to back party μέχρι το πρωί!

ART GALLERY (Διονύσης Πρώιος Ραλλάτος, Έλλη Γρίβα, Νατάσσα Γεωργοπούλου)
Σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο παρουσιάζονται έργα τριών διακεκριμένων Ελλήνων καλλιτεχνών.  Η ιδιαίτερη και προσωπική εξπρεσσιονιστική προσέγγιση των έργων της Έλλης Γρίβα, οι «μαγνητικές διαδραστικές στιγμές» του Διονύση Πρώιου Ραλλάτου (D.P.R.) και η artistic design αισθητική  της Νατάσσας Γεωργοπούλου  συνδυάζονται σε μια προσπάθεια ανάδειξης  του ταλέντου και της έμπνευσης Ελλήνων σύγχρονων καλλιτεχνών.

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ (-10)
Πρώτη παρουσίαση της θεατρικής παράστασης «-10» (σκηνοθεσία: Nίκος Χρηστίδης, ερμηνεύουν:Αθηνά Καραγιώτη, Φλάβια Σγκόιφο, Νίκος Χρηστίδης, κείμενο: Αθηνά Καραγιώτη, Φλάβια Σγκόιφο, Νίκος Χρηστίδης, χορογραφίες: Mαντώ Γκίκα, διάρκεια 60’)

Περιγραφή: Η σύγκρουση δύο τελείως διαφορετικών κόσμων στο καμαρίνι του green monkey. H φαινομενικά υγιής πλευρά της ζωής ενάντια στη φαινομενική βολεμένη βρωμιά ενός strip club. Βασανιστικές εξομολογήσεις, εύθραυστα όνειρα, αναμνήσεις που ξυπνούν….και το συρτάρι ανοίγει….ΜΠΑΜ!

Πρόγραμμα

Οι πόρτες ανοίγουν στις 20:00
Θεατρικό ‘-10’   21:00-22:00
MARSHEΑUX   22:15- 00:45
Μήλιος- Αγγελόπουλος 1:00- 5:00
HUB- ΑΛΚΜΗΝΗΣ 5, ΚΑΤΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ, ΤΗΛ. 2103411009
Τιμή εισόδου: 9 ευρώ
Τηλ. Επικοινωνίας 213- 0222473


ΘΕΑΤΡΟ
ΜΕΙΟΝ ΔΕΚΑ ( – 10)


Βρισκόμαστε στο miami και συγκεκριμένα στο strip club green monkey!Oι κεντρικές ηρωίδες είναι η Aby και η Irina,χορεύτριες που η καθεμία για τους δικούς της λόγους έχει επιλέξει ή καταντήσει στο club αυτό. Βαλτωμένες στη ζωή τους και στη βολεμένη βρωμιά τους κάθε βράδυ εν μέσω ποτών και τσιγάρων εξομολογούνται η μία στην άλλη στο καμαρίνι τους τις βασανιστικές ίσως και….αποτρόπαιες αλήθειες τους.Ένα φαινομενικά συνηθισμένο βράδυ όμως τις επισκέπτεται ο bob,δημοσιογράφος από την τοπική εφημερίδα ο οποίος συλλέγει στοιχεία για το άρθρο του το οποίο βασίζεται στη ζωή τέτοιου είδους γυναικών. Ο bob που εκπροσωπεί το σύστημα, την υγιή πλευρά της ζωής και την απλή καθημερινότητα μέσα από τη διαδικασία της συνέντευξης δείχνει στα κορίτσια την άλλη πλευρά..τις κάνει να σπάσουν, να εξομολογηθούν και το συρτάρι που βρίσκονται δύο όπλα ανοίγει…μπάμ…μεσολαβεί ένα όνειρο…τί υπήρξε τελικά απ όλα αυτα…;
Αν αντέχετε κοιτάξτε μέσα από την κλειδαρότρυπα του green monkey…..από το 0 στο -10….όλα επιτρέπονται…

Στους τρείς ρόλους βρίσκουμε την Αθηνά Καραγιώτη(Aby) η οποία φοίτησε στο RADA έχει συμμετάσχει στη θεατρική μεταφορά του the bug στο Λονδίνο  όπως και σε πληθώρα ταινίων μικρού μήκους,την Irina υποδύεται η Φλάβια Σγκόιφο η οποία προέρχεται από τη δραματική σχολή της Μαίρης Βογιατζή-Τράγκα κ συμμετείχε στην επιτυχημένη θεατρική παράσταση ΔΕΣΤΕ ΤΕΣ καθώς και σε δημοφιλή τηλεοπτικά σήριαλ.

Στο ρόλο του Βob  είναι ο Νίκος Χρηστίδης ο οπόίος εχει συμμετασχει σε αρκετες θεατρικες και τηλεοπτικες παραγωγες. Είναι επισης και σκηνοθέτης της παράστασης απόφοιτος με υποτροφία υπόκριτικης και σκηνοθεσίας από το Empire State College of New York .Η ιδέα γι αυτή την παράσταση γεννήθηκε και πραγματώθηκε από τους τρείς τους με αφορμή τη συμμετοχή τους στο φεστιβάλ  παρουσιάζεται πρώτη φορά στο κοινό και μετά το φεστιβάλ θα παρουσιάζεται προγραμματισμένα σε διάφορα θέατρα της Αθήνας.

Διάρκεια
έργου¨60\’
Διανομή
Aby Αθηνά Καραγιώτη
Irina Φλάβια Σγκόιφο
Bob Νίκος Χρηστίδης
Κείμενο Αθηνά Καραγιώτη, Φλάβια Σγκόιφο, Νίκος Χρηστίδης
Σκηνοθεσία Νίκος Χρηστίδης
Μουσική
επιμέλεια Αθηνά Καραγιώτη
Χορογραφίες Μαντώ Γκίκα

ΜΟΥΣΙΚΗ
MARSHEAUX biography

Οι MARSHEAUX  δημιουργήθηκαν το 2003 στην Αθήνα αν και η καταγωγή τους είναι από τη Θεσσαλονίκη.

“Γνωριστήκαμε σε ένα  convention του ελληνικού DEPECHE MODE fan club, Hysterika  στη Θεσσαλονίκη το 1998,και συγκυρίες μας ανάγκασαν και τις δύο να μετακομίσουμε στην Αθήνα .Τις Marsheaux  τις δημιουργήσαμε για πλάκα σε στιγμή που είχαμε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα κρασιού”

Το όνομα τους το πήραν από τα αρχικά των ονομάτων τους (Μαριάνθη και Σόφη).

Πρώτη τους δισκογραφική απόπειρα το Popcorn (διασκευή στο κλασσικό track των HOT BUTTER ) και συμπεριλήφθηκε στη συλλογή ΝU ROMANTIX που κυκλοφόρησε το Σεπτεμβριο 2003 από την ΚLIK Records και έγινε αμέσως επιτυχία στα ραδιόφωνα.

Η φήμη για τα δύο  μυστηριώδη κορίτσια που δεν φωτογραφίζονται ποτέ άρχισε να εξαπλώνεται.

Πρώτη τους δημόσια εμφάνιση είναι support  στη συναυλία του ΚARL BARTOS των KRAFTWERK όπου αφήνουν πολύ καλές εντυπώσεις.

Ακολούθησαν κάποια επιλεκτικά dj sets  και τον Ιούνιο 2004 κυκλοφόρησαν το debut album τους με τίτλο E-Bay Queen. To album παίρνει διθυραμβικές κριτικές από τα ραδιόφωνα και τον τύπο.

Οι MARSHEAUX συνεχίζουν να μην φωτογραφίζονται και να μην παραχωρούν συνεντεύξεις κάτι που αντί να μειώνει την δημοτικότητα την αυξάνει κατακόρυφα.

“Είναι πολύ περίεργο να βλέπεις το cd σου στα δισκοπωλεία. Το cd είχε κυκλοφορήσει και εμείς ήμασταν κυριολεκτικά στον κόσμο μας. Ούτε κάναμε promo ούτε φωτογραφήσεις, τίποτα.”

Στα δύο επόμενα χρόνια που μεσολάβησαν, οι ΜARSHEAUX έκαναν πολύ λίγα επιλεκτικά Lives και DJ SETS και αρκετά remixes για διάφορους καλλιτέχνες συμπεριλαμβανομένων των MOBY,GWEN STEFANI,MESH,CAMOUFLAGE,BERTINE ZETLITZ,CAPSIZE,TIGER BABY και DEPECHE MODE

Το remix στο “Paint That I’m Used To” των DEPECHE MODE μπορεί να μην πήρε ποτέ την έγκριση από τη MUTE για να κυκλοφορήσει (οι ΜARSHEAUX το έστειλαν πολύ αργά στην εταιρία για έγκριση)  αλλά  ανήκει πλέον στην official δισκογραφία του group και  έγινε αμέσως collectable μεταξύ των fans  των Depeche Mode.

Το καλοκαίρι του 2006 οι ΜARSHEAUX  μπαίνουν στο studio και ηχογραφούν το δεύτερο  τους album με τον τίτλο Peek A Boo. Το όνομα το πήραν από το ομώνυμο τραγούδι από τις SIOUXSIE AND THE BANSHEES.

To Peek A Boo αν και είναι έτοιμο από τα τέλη Οκτωβρίου 2006 κυκλοφορεί επίσημα το Δεκέμβριο γιατί η  τελική του συσκευασία αλλάχτηκε 2 φορές μέχρι οι Μarsheaux  να καταλήξουν στην τελική του μορφή.

“Oταν ξεκινήσαμε να γράφουμε το Peek A Boo θέλαμε να φτιάξουμε ένα  album που θα ακουγόταν σαν  να είχε κυκλοφορήσει το 1982.Ακούσαμε το “Love And Dancing  των HUMAN LEAGUE και το “Upstairs At Eric’s” των  YAZOO απειρες φορές,ξαναθυμηθήκαμε το “Ηappy Families” των BLANCMANGE των  και το “Architecture And Morality” των OMD ,γεμίσαμε τα μυαλά μας με νέες ιδέες από κλασικές πετυχημένες συνταγές  και το αποτέλεσμα είναι το Peek A Boo.

“  Οταν ανεβάσαμε τα πρώτα τραγούδια στο myspace  ,μας έστειλε μια κοπέλα ένα μηνυμα που μας έλεγε¨ Καλή η μουσική αλλα ακούγεστε σαν Belinda Carlisle το 1983 στο “Mad About You”. Κοιταχτήκαμε και καταλάβαμε ότι είμαστε σε πολύ καλό δρόμο….”

Το Peek A Boo κυκλοφόρησε στην Ευρώπη από την Οut Of Line και πούλησε 26000 κόπιες ,νουμερο εξωπραγματικό για ελληνικό συγκρότημα ,κανοντας τις Μarsheaux το πιο πετυχημένο ποπ ελληνικό συγκρότημα στο εξωτερικό.

Το 2009  οι Μarsheaux κυκλοφόρησαν τον τριτο προσωπικό τους δίσκο με τίτλο Lumineux Noir 
“Η αλήθεια είναι ότι το Lumineux Noir  είναι αρκετα πιο σκοτεινό από τα 2 προηγούμενα album μας. Μας πήρε επίσης περισσότερο χρόνο για να το ετοιμάσουμε. Εκτός από τον ήχο που αλλάξαμε αρκετά στο Lumineux Noir , αλλάξαμε και μερικές από τις αρχές που είχαμε να  μην κάνουμε lives και φωτογραφήσεις”

Στο αγγλικό site Electronically Yours(www.league-online.com) στο review για το Lumineux Noir έγραψαν ότι πρόκειται για το καλύτερο album των τελευταίων 25 ετών!

“Εντάξει! Είναι λίγο έως πολύ υπερβολικό αλλά από την άλλη είναι πολύ ωραίο να το διαβάζεις και να το ξαναδιαβάζεις……”

Το περιοδικό FUTURE MUSIC στο review του του έδωσε ένα μεγαλοπρεπέστατο 9/10.
Η παρουσίαση του Lumineux Noir έγινε με ένα SOLD OUT event στο  SCALA του Λονδίνου.

Σήμερα 2 χρόνια μετά το Lumineux Noir οι Marsheaux βρίσκονται πάλι στο studio όπου ηχογραφούν το 4 studio album τους το οποίο θα κυκλοφορήσει το Απρίλιο του 2012.

“Από τον Οκτωβριο του 11 έχουμε αρχίσει να ανταλλάσουμε ιδέες με emails και απο τον Νοέμβριο ειμαστε στο και  ηχογραφούμε το νέο μας album .Ετοιμάσαμε 24 demos και τωρα ειμαστε στην διαδικασία της επιλογής των 14ρων που θα βρίσκονται στο album και στο single”

FACTS!!!

1.Οταν οι MARSHEAUX είχαν δώσει το Ebay Queen  στην WARNER για να το ακούσουν και να το κυκλοφορήσουν ,η επίσημη απάντηση της WARNER ήταν :”Συγνώμη αλλά δεν ασχολούμαστε με βλακείες”
 Ένα χρόνο ακριβώς μετά ο marketing director  της WARNER που μόλις είχε αποχωρήσει και ετοίμαζε την δική του δισκογραφική εταιρία, τους πρότεινε να υπογράψουν στη  νέα του εταιρία.

2. Το καλοκαίρι του 2005 εμφανίζονται στο Synch Festival μόνο που στη σκηνή αντί για τις MARSHEAUX  έχουν εμφανιστεί δύο άλλες κοπέλες στη θέση τους με τα κορίτσια  να είναι ανάμεσα στο κοινό. Κανείς δεν κατάλαβε ότι στο stage  δεν ήταν οι Μarsheaux  μέχρι να το ανακοινώσουν οι ίδιες στο site τους το ίδιο βράδυ.

“…φυσικά και δεν διεκδικούμε την πρωτιά της ιδέας αυτής αφού πριν από εμάς το έχουν κάνει αρκετοί άλλοι μεταξύ των οποίων οι KRAFTWERK  οι OMD  και ο FAD GADGET.

Αυτό φυσικά δεν άρεσε σε κάποιους δημοσιογράφους που χαρακτήρισαν το group FARSHEAUX και όχι MARSHEAUX.