Ο Philip Tsiaras, πρωτοπόρος και πολυδιάστατος καλλιτέχνης της διασποράς,  θεωρούμενος από πολλούς ως “Καλτ φιγούρα” της σύγχρονης τέχνης, επιστρέφει για άλλη μια φορά από τη Νέα Υόρκη στην Ελλάδα, αυτή τη φορά στο κοσμοπολίτικο νησί της Μυκόνου, για να παρουσιάσει τη διάσημη σειρά των γλυπτικών του έργων από γυαλί (“Glass Guns”), καθώς και επιλογές από το σύνολο της δουλειάς του, όπως μπρούτζινα γλυπτά, ζωγραφικά έργα και μορφολογικές εκτυπώσεις του Παρθενώνα.

Ο Τσιάρας εργάστηκε στη Βενετία και στο Μουράνο για περισσότερο από μια δεκαετία, ενώ συνεργάστηκε με τους σημαντικότερους τεχνίτες του είδους, όπως και άλλοι σύγχρονοί του, Wei Wei, Jeff Koons, Gio Pomodoro, Dale Chilhuly.

Οι διάφανοι κόσμοι του Τσιάρα είναι πολλοί: τα “Κρυστάλλινα όπλα” του είναι μεταμφιεσμένες αλληγορίες με έντονο συμβολισμό. Ένα σουρεαλιστικό σύμπαν που με χιούμορ και σαρκασμό φέρνει τον θεατή αντιμέτωπο με την ευθραυστότητα της ίδιας του της ύπαρξης.

Ταυτόχρονα, αποτελούν και μια σαφή πολιτική δήλωση για την σημερινή κοινωνία, μια εικαστική τοποθέτηση ενάντια στη βία και την οπλοκατοχή, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα στο επίκεντρο της αμερικανικής ζωής.

Όπως ο ίδιος αναφέρει σε συνέντευξη του στη Μπιενάλε της Βενετίας:

«…Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο από την ευθραυστότητα ή τη δύναμη του γυαλιού είναι η αμεσότητα και η διαφάνειά του. Ολόκληρη η πραγματοποίηση ενός γυάλινου έργου, μια επίπονη τεχνική, πραγματοποιείται από τρεις ή τέσσερις τεχνίτες που συνεργάζονται σαν ορχήστρα σε συναυλία, ή σαν να ήταν χειρουργική αίθουσα. Αυτό σημαίνει ότι κάθε λεπτό είναι μια πρόκληση να μετατραπεί το λιωμένο γυαλί σε κάτι μοναδικό. Το γυαλί είναι καθαρό, ανέγγιχτο, σαφές, όχι μόνο λόγω της διαφάνειας, αλλά και του τρόπου που οι διάφορες μορφές συνενώνονται μεταξύ τους. Η ακραία υψηλή θερμοκρασία λιώνει τα ίχνη των παρατιθέμενων στοιχείων και τα καθιστά λεία, οργανικά ενοποιημένα, σαν να γεννήθηκαν έτσι, τέλεια στον κόσμο».