Τι καλύτερο από μία βραδιά στις Κάννες, χαζεύοντας να περνούν μπροστά από τον κοινό ο Κλιντ Ίστγουντ, ο Μαραντόνα και ο Εμίρ Κουστουρίτσα! Οι ταινίες τους «The Changeling» και «Ο Μαραντόνα του Κουστουρίτσα» κυριάρχησαν την Τρίτη στο 61o Κινηματογραφικό Φεστιβάλ των Καννών.

Τι καλύτερο από μία βραδιά στις Κάννες, χαζεύοντας να περνούν μπροστά από το κοινό ο Κλιντ Ίστγουντ, ο Μαραντόνα και ο Εμίρ Κουστουρίτσα! Οι ταινίες τους «The Changeling» και «Ο Μαραντόνα του Κουστουρίτσα» κυριάρχησαν την Τρίτη στο 61o Κινηματογραφικό Φεστιβάλ των Καννών.

«Ο Μαραντόνα του Κουστουρίτσα» τράβηξε όλα τα βλέμματα στο Φεστιβάλ των Καννών και ο ίδιος ο Μαραντόνα έκανε ενδιαφέρουσες δηλώσεις. Όπως για παράδειγμα:

«Έχουν γυριστεί πολλές ταινίες για μένα χωρίς όμως να με ρωτήσουν. Καμιά τους όμως δεν με έχει δώσει όπως ο Εμίρ Κουστουρίτσα. Με τον Εμίρ είμαστε φίλοι, είμαστε ανοιχτοί στον κόσμο. Λέμε μεταξύ μας τις ιστορίες μας. Και κατάφερε να διεισδύσει μέσα στην καρδιά μου, μιλήσαμε για τα καλά και τα κακά στη ζωή, για την ελευθερία να μπορούμε να λέμε αυτά που θέλουμε. Στην ταινία του Εμίρ καταλαβαίνεις τον Ντιέγκο. Αυτή είναι η δική μου ταινία, οι άλλες δεν με ενδιαφέρουν».

Η ταινία «Μαραντόνα», μοιάζει περισσότερο με ντοκιμαντέρ και έχει ως επίκεντρο την πολυσχιδή προσωπικότητα του 47χρονου βασιλιά των γηπέδων. Ο φακός του Κουστουρίτσα εισάγει τον θεατή στις φτωχογειτονιές της Βίγια Φιορίτα στα περίχωρα του Μπουένος Αϊρες, όπου ο Μαραντόνα γεννήθηκε και άρχισε τα πρώτα ποδοσφαιρικά βήματά του, που λίγα χρόνια αργότερα τον ανέβασαν στην κορυφή. Η ταινία αναφέρεται και στην χρήση κοκαΐνης που έκανε παλαιότερα ο ποδοσφαιριστής, στη σχέση του με τις δύο κόρες του και στις πολιτικές του θέσεις.

Από την άλλη ο Κλινυ Ίστγουντ τράβηξε και αυτός πολλά βλέμματα με την ταινία «The Changeling», θέμα της οποίας είναι η διαφθορά στο αστυνομικό τμήμα του Λος Αντζελες το 1928 μέσα από την ιστορία μιας γυναίκας που απάγουν το παιδί της και που ψάχνει απεγνωσμένα να το βρει, με τη βοήθεια ενός πάστορα, ενώ η αστυνομία, για να καλύψει την ανικανότητά της, φτάνει στο σημείο να την κλείσει σε ψυχιατρείο.

«Το 1928, όπου εκτυλίσσεται η ιστορία, ήταν μια από αυτές τις περιόδους που αγώνας της γυναίκας, για εκείνες τις μέρες, δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερα εύκολο… Με τη βοήθεια του πάστορα της περιοχής, που ερμηνεύει ο Τζον Μάλκοβιτς, κατάφερε να συνεχίσει και τελικά να πάρει κάποιες απαντήσεις στα ερωτήματά της. Ήταν κάτι που με τράβηξε μόλις διάβασα το σενάριο. Είχε όλα τα στοιχεία μιας καλής δραματουργίας και των συγκρούσεων που απαιτεί μια καλή ταινία γι’ αυτό και αποφάσισα να το γυρίσω», δήλωσε ο Ίστγουντ.