Από τις εκδόσεις Νεφέλη κυκλοφορεί το βιβλίο  με τίτλο «Beethoven. Μια συμβολή στη φιλοσοφία της μουσικής» του Richard Wagner σε μετάφραση του  Ιωάννη Φούλια και σε επιμέλεια του Μάρκου Τσέτσου.

Παρά τον μονολεκτικό της τίτλο, η μικρή αυτή πραγματεία, που ολοκληρώθηκε από τον Wagner (1813-1883) τον Σεπτέμβριο του 1870 με αφορμή την εκατοστή επέτειο από τη γέννηση του Beethoven, δεν είναι μόνο για τον μεγάλο αυτό συνθέτη. Είναι εξίσου για τον Schopenhauer και τη μεταφυσική της βούλησης, της μουσικής, των ονείρων και της θέασης φαντασμάτων· είναι για το θέατρο, τον Shakespeare, τον Goethe και τον Schiller· είναι για την όπερα, τη μόδα, την κοινή γνώμη, τη μοντέρνα κουλτούρα με άλλα λόγια· είναι για τον εθνικό πολιτι σμό των Γερμανών και των Γάλλων, στο σκηνικό τής μεταξύ τους εμπόλεμης σύρραξης και στο πλαίσιο της επικείμενης πολιτικής ολοκλήρωσης του γερμανικού έθνους· είναι για την Τέχνη στην αντίθεσή της με το καλλιτεχνικό εμπόρευμα· είναι όμως, κατά

βάθος και πρωτίστως, για τον ίδιο τον Wagner και τη φιλοσοφική υπεράσπιση του μουσικού δράματος. Πρόκειται για το πιο σημαντικό θεωρητικό γραπτό του

Wagner μετά το Όπερα και δράμα και συμπυκνώνει τις φιλοσοφικές και αισθητικές απόψεις του μεγάλου μουσουργού στην ύστερη περίοδο του έργου και του βίου του. Η πρώτη αυτή ελληνική μετάφραση γίνεται με αφορμή την επέτειο των διακοσίων χρόνων από τη γέννησή του.

Ο Ιωάννης Φούλιας (γενν. 1976) είναι Λέκτορας Συστηματικής Μουσικολογίας στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει δημοσιεύσει το βιβλίο Οι δύο σονάτες για πιάνο του Δημήτρη Μητρόπουλου: Από τον ύστερο ρομαντισμό στην Εθνική Σχολή Μουσικής (2011) και πολυάριθμες μελέτες σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά. Είναι μέλος της συντακτικής επιτροπής των περιοδικών

Μουσικολογία και Πολυφωνία.

Ο Μάρκος Τσέτσος (γενν. 1968) είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Αισθητικής της Μουσικής στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει δημοσιεύσει τα βιβλία: Η μουσική στη νεότερη φιλοσοφία. Από τον Καντ στον Αντόρνο (2012), Στοιχεία και περιβάλλοντα της μουσικής. Μια φιλοσοφική εισαγωγή στη μουσικολογία (2012), Εθνικισμός και λαϊκισμός στη νεοελληνική μουσική. Πολιτικές όψεις μιας πολιτισμικής απόκλισης (2011), Βασικές μέθοδοι ενορχήστρωσης (2006), Βούληση και ήχος. Η μεταφυσική της μουσικής στη φιλοσοφία του Σοπενχάουερ (2004). Από το 1981 δραστηριοποιείται καλλιτεχνικά

ως αρχιμουσικός, απόφοιτος του Κρατικού Ωδείου «Ρίμσκι-Κόρσακοφ»

Σχεδιασμός βιβλίου: Π. Δουβίτσας