Το μεγαλύτερο genre κινηματογραφικό φεστιβάλ στην Ελλάδα θα ανοίξει πανιά, όπως πάντα στην Αθήνα, με τη Θεσσαλονίκη να ακολουθεί κατά πόδας, όμως χάρη στην ανταπόκριση του κοινού, φέτος οι στάσεις μας γίνονται ακόμα περισσότερες, με την Κόρινθο, τη Ρόδο, την Αλεξανδρούπολη, το Ηράκλειο και την Πάτρα να είναι πανέτοιμες και να μας περιμένουν, και δεν θα είναι και οι τελευταίες…

Βασική προτεραιότητα του φεστιβάλ δεν είναι να παρουσιάσει στους θεατές του ταινίες λίγες ημέρες πριν τη κανονική τους διανομή, αλλά ταινίες που στις περισσότερες των περιπτώσεων, δεν θα έχουν άλλη ευκαιρία να δουν στη μεγάλη οθόνη, όλες τους φυσικά σε πρώτη πανελλαδική προβολή, με κάποιες εκ των οποίων σε πρώτη πανευρωπαϊκή ή διεθνή πρεμιέρα.

Το φετινό διαγωνιστικό πρόγραμμα σπάει τα κοντέρ με 25 συνολικά ταινίες από όλο το κόσμο (αριθμός σχεδόν διπλάσιος σε σχέση με τη περσινή διοργάνωση), 12 από τις οποίες αποτελούν την παρθενική δημιουργία του εκάστοτε δημιουργού, και εκτός των βασικών βραβείων Horrorant, θα διεκδικήσουν, για πρώτη φορά φέτος, και το Horrorant First Look award.

Χωρίς ίχνος υπερβολής, το ίδιο υπερήφανοι είμαστε και για τις 8 ελληνικές + 30 ξένες ταινίες μικρού μήκους, τα διαμαντάκια μας, οι οποίες επιλέχτηκαν προσεκτικά ανάμεσα από περίπου 500 υποβολές από νέους κινηματογραφιστές όλο το κόσμο, που αποδεικνύουν ότι το μέλλον του είδους διαφαίνεται λαμπρό.

Όπως κάθε άλλου είδους αγορά, έτσι και η κινηματογραφική έχει τις τάσεις της. Άλλες χρονιές, αυτές μας δείχνουν το δρόμο προς τις ΗΠΑ, άλλες φορές προς την Ευρώπη. Φέτος οι σημαντικότερες ταινίες της χρονιάς είχαν καταγωγή από τη Λατινική Αμερική, και φυσικά δε θα μπορούσαμε να τις αγνοήσουμε, φέρνοντας στις ΝΥΧΤΕΣ ΤΡΟΜΟΥ εξαιρετικές παραγωγές από Αργεντινή και Βραζιλία, Μεξικό και Χιλή.

ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ

Η ευγένεια επιβάλλει να ξεκινήσουμε με τους “νέους”, με τις 12 δηλαδή ταινίες δημιουργών που δοκιμάζουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους, και καταφέρνουν να εντυπωσιάσουν.

Το ταξίδι ξεκινάει από τη κοντινή μας Ρουμανία και το The Wanderers του Dragos Buliga με τους Armand Assante και Lior Ashkenazi να γίνονται reality show ενώ κυνηγούν βρικόλακες στη Τρανσυλβανία! Από τη Ρωσία μας έρχεται το μυστηριακό The Envelope του Vladimir Markov, με έναν μικρό αλλά καταραμένο φάκελο να αποδεικνύεται μεγάλη κατάρα για το νεαρό Igor Lizengevich.

Μικρό αλλά θαυματουργό το Βέλγιο, μας φέρνει το Doubleplusungood, ένα θρίλερ εκδίκησης με γενναίες δόσεις θρησκευτικής φαντασίας σε σκηνοθεσία Marco Laguna. Περνάμε τα σύνορα για Γερμανία, όπου βρίσκουμε δυο ταινίες με μπόλικο αίμα μεν, αλλά με το χιούμορ να κυριαρχεί. Στο Skin Creepers του Ezra Tsegaye (ο οποίος θα βρίσκεται στην Αθήνα για να μας το παρουσιάσει) δυο αποτυχημένοι παραγωγοί προσπαθούν να γυρίσουν πορνό με μια δαιμονισμένη πρωταγωνίστρια, ενώ στο Snowflake των Adolfo J. Kolmerer & William James, δυο μικροκακοποιοί πέφτουν θύματα της φαντασίας ενός ερασιτέχνη σεναριογράφου – οδοντίατρου!

Ανηφορίζουμε στη Φινλανδία με τον Roope Olenius να ρίχνει τη Veera W. Vilo (τους οποίους θα έχουμε τη χαρά να υποδεχτούμε στην Αθήνα) στα νύχια των κατοίκων ενός χωριού με… περίεργες παραδόσεις και συνήθειες, στο Tuftland. Στη ταινία του Fabien Delage, Cold Ground, δύο νεαροί δημοσιογράφοι ερευνούν μια περίεργη υπόθεση στα παγωμένα βουνά της Γαλλίας και καταλήγουν να εύχονται αυτό που θα τους σκοτώσει να είναι το κρύο!

Η περιοδεία στην Ευρώπη ολοκληρώνεται, που αλλού, στην βασίλισσα του τρόμου Ισπανία, απ’ όπου σας φέρνουμε δύο πολύ ενδιαφέρουσες ταινίες, το ψυχολογικό θρίλερ Compulsión του Ángel González και το κατάμαυρο, σαδιστικό Framed του Marc Martínez, που μας παρουσιάζει μια όχι και τόσο μακρινή δυστοπική πραγματικότητα όπου ένα like έχει μεγαλύτερη αξία από μια ζωή.

Ώρα να περάσουμε τον Ατλαντικό, να περάσουμε και τον Ισημερινό και να ρίξουμε άγκυρα στη Βραζιλία, με τον Samuel Galli να παρουσιάζει μία από τις πιο άγριες ταινίες του φετινού φεστιβάλ, το εξορκιστικό Our Evil. Το ταξίδι των first look παραγωγών ολοκληρώνεται στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, με το πολυσυζητημένο θρίλερ The Evil Within του αδικοχαμένου Andrew Getty να έρχεται για να αποδείξει ότι τα χρόνια που χρειάστηκαν για να ολοκληρωθεί δε πήγαν χαμένα, και τελειώνουμε φυσικά με το The Ranger της Jenn Wexler σε ευρωπαϊκή πρεμιέρα, που θα ρίξει και την αυλαία στο 5ο Horrorant Film Festival με τον πιο punk slash τρόπο.

Οι νέοι είναι ωραίοι, αλλά οι παλιοί είναι… ακόμα καλύτεροι. Συνεχίζουμε τα ταξίδι μας ακολουθώντας αντίστροφη γεωγραφικά πορεία ξεκινώντας από εκεί που είχαμε μείνει, τις ΗΠΑ, με το τρομακτικά διασκεδαστικό Living Among Us του Brian A. Metcalf να μας μαθαίνει ότι δε πρέπει να εμπιστευόμαστε τους γείτονές μας… ειδικά αν αυτοί είναι βρικόλακες, ενώ ο Bobby Roe συνεχίζει το road trip στα στοιχειωμένα σπίτια με το The Houses October Built 2.

Περνάμε τα σύνορα για Μεξικό, εκεί όπου βρίσκουμε ακόμα ένα sequel, με τον Lex Ortega να παρουσιάζει τους τρομακτικούς μύθους της χώρας του μέσα από το México Bárbaro II, και το The Inhabitant του Guillermo Amoedo, ένα εξαιρετικό υβρίδιο ταινίας εξορκισμού, εισβολής και ληστείας.

Πάμε ακόμα πιο νότια και φτάνουμε στην Αργεντινή, τη χώρα που αν συνεχίσει με αυτό το ρυθμό και αυτή τη ποιότητα, δεν αργεί η ώρα που θα πάρει το στέμμα στο είδος. Από εκεί θα δούμε πέντε ταινίες, το What The Waters Left Behind των αδερφών Onetti που αναβιώνει με απόλυτη επιτυχία το αγαπημένο είδος των survival slasher, το θρίλερ παραφυσικού μυστηρίου Terrified του Demián Rugna για μια γειτονιά που δέχεται την επίσκεψη σκοτεινών δυνάμεων, το giallo Crystal Eyes (σε διεθνή πρεμιέρα) των Ezequiel Endelman & Leandro Montejano που μας μεταφέρει στο σκοτεινό κόσμο της μόδας, και το Luciferina του Gonzalo Calzada, μια “διαφορετική” ταινία εξορκισμού με άρωμα μυθολογίας. Δεν ήταν δυνατό να αφήσουμε τη Λατινική Αμερική χωρίς να σας φέρουμε το Trauma του Lucio A. Rojas, ένα σοκαριστικά βίαιο φιλμ για τη κακοποίηση και την εκδίκηση.

Το πέρασμα του Ειρηνικού μπορεί να είναι επικίνδυνο, όμως για μια ταινία σαν το Mon Mon Mon Monsters, σίγουρα αξίζει να το επιχειρήσουμε. Το καταπληκτικό φιλμ του Giddens Ko, καταφέρνει να προκαλέσει όχι μόνο το μάτι αλλά και το αίσθημα των θεατών, αξιοποιώντας ένα σοβαρό θέμα όπως το bullying με έναν άκρως πρωτότυπο τρόπο, ανακατεύοντας το horror exploitation με τον ασιατικό σουρεαλισμό, και το χιούμορ! Φυσικά δε θα μπορούσαμε να επιλέξουμε άλλη ταινία για να κηρύξει και την έναρξη του φεστιβάλ.

Φτάσαμε αισίως και στη δικιά μας πλευρά του χάρτη, με τον Ισπανό Víctor Matellano που πριν δυο χρόνια μας έδωσε το μεγάλο νικητή του φεστιβάλ, Vampyres, να επιστρέφει με κάτι αρκετά διαφορετικό, το Stop Over in Hell, ένα γουέστερν με γραφική βία και μοντέρνα κινηματογράφηση. Το ταξίδι ολοκληρώνεται στη γειτονιά μας, με τον Ιταλό Giordano Giulivi να μας παρουσιάζει το πολυβραβευμένο εγκεφαλικό θρίλερ μυστηρίου The Laplace’s Demon.

Αναλυτικές πληροφορίες και οπτικοακουστικό υλικό για όλες τις ταινίες, μπορείτε να βρείτε στο www.horrorantfilmfestival.com.

ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ – ΛΗΞΗΣ

Tο 5ο What’s Up Horrorant Film Festival «ΝΥΧΤΕΣ ΤΡΟΜΟΥ» θα πρέπει να υποδεχτεί τους παλιούς αλλά και τους νέους του φίλους του, όσο πιο δυναμικά μπορεί, με μια ταινία που θα αντικατοπτρίζει το ύφος και τη νοοτροπία του, μια ταινία που θα μπορέσει να τρομάξει, να προβληματίσει, να διασκεδάσει, να συγκινήσει, να προσφέρει μια όχι απλά ολοκληρωμένη αλλά μια απολαυστική κινηματογραφική εμπειρία.

Επιλέχτηκε ως ταινία λήξης του αρχαιότερου ασιατικού κινηματογραφικού φεστιβάλ, Hong Kong International Film Festival. Κέρδισε το βραβείο κοινού στο Bucheon International Fantastic Film Festival. Ήταν υποψήφιο για τρία Asian Film Awards, ενώ κέρδισε και το Golden Horse award καλύτερων ηχητικών εφέ.

Με ιδιαίτερη υπερηφάνεια, σας ανακοινώνουμε ότι η επίσημη έναρξη θα γίνει με το συγκλονιστικό φιλμ του Giddens Ko, Mon Mon Mon Monsters!

Είναι η πρώτη φορά που οι Νύχτες Τρόμου ανοίγουν με μια Ασιατική ταινία, αλλά η ποιότητα της συγκεκριμένης δεν μας έκανε να διστάσουμε καθόλου. Πρόκειται για ένα συγκλονιστικό φιλμ τρόμου, όπου το bullying στα σχολεία αναμιγνύεται με το μεταφυσικό τρόμο, για να μας δείξει μία ανησυχητική εικόνα της σύγχρονης νεανικής κουλτούρας που φοβόμαστε να παραδεχτούμε ότι υπάρχει. Ταυτόχρονα, με το στιλιστικά άψογο αποτέλεσμά του, ο Giddens Ko παραδίδει ένα αριστουργηματικό horror με σκηνές ανθολογίας όπως η αιματοβαμμένη σκηνή στο σχολικό (υπό τους ήχους διασκευής του My Way του Frank Sinatra!) ή εκείνη μέσα στη τάξη που σε πολλούς θα θυμίσει Battle Royale!

Για εμάς στο Horrorant Film Festival, είναι καλύτερη Ασιατική ταινία τρόμου της τελευταίας δεκαετίας …μία από τις συγκλονιστικότερες ταινίες τρόμου που έχετε δει ποτέ …το καλύτερο opening στα 5 χρόνια του HFF!

Και αφού περάσουμε μαζί 7 ημέρες γεμάτες με καλό σινεμά τρόμου, θα φτάσει και η ώρα του αποχαιρετισμού και της ταινίας λήξης. Σε μια ταινία που θα αναλάβει να σας αποφορτίσει, με τη διασκέδαση να αποτελεί πρωταρχικό της στόχο. Μια ταινία λήξης για να πούμε το… “εις το επανιδείν”. Και αυτή φέτος θα είναι το The Ranger.

Έχοντας κερδίσει τις εντυπώσεις στο πρόσφατο φεστιβάλ SXSW, η ταινία της πρωτοεμφανιζόμενης Jenn Wexler είναι ένα -κυριολεκτικά και μεταφορικά- old-school θρίλερ τρόμου που κλείνει το μάτι στα teen slashers των 80s, βάζοντας μια παρέα νεαρών πανκς αντιμέτωπους με έναν δασονόμο με… υπερβάλλοντα ζήλο και καλοακονισμένο τσεκούρι!

Η καραμελένια comic-book αισθητική του έρχεται σε ακραία αντίθεση με τη βιαιότητα των εικόνων του και της μουσικής του επένδυσης, όπως ακριβώς άλλωστε συμβαίνει και στην ίδια την εφηβεία.

Με τη βοήθεια του παραγωγού Andrew van den Houten (All Cheerleaders Die, The Woman), η Jenn Wexler κατάφερε να βάλει το όνομά της ανάμεσα στους πολλά υποσχόμενους νέους horror σκηνοθέτες και σίγουρα θα ασχοληθούμε μαζί της πολλές φορές στο μέλλον.

ΑΦΙΕΡΩΜΑ H. P. LOVECRAFT

Το 5ο What’s Up Horrorant Film Festival επέλεξε τη φετινή χρονιά να θυμηθεί και να τιμήσει τον μεγάλο συγγραφέα H.P. Lovecraft που με τις κλασσικές ιστορίες του, ενέπνευσε τόσους σεναριογράφους και σκηνοθέτες.
Πάμε να δούμε χρονολογικά τις ταινίες που θα προβληθούν στο πλαίσιο του αφιερώματος…

The Haunted Palace – Το Στοιχειωμένο Παλάτι (1963)
Μία από τις κορυφαίες κινηματογραφικές διασκευές έργου του H.P. Lovecraft (παρότι διαφημίστηκε ως βασισμένο σε ποιήματα του E.A. Poe) με τον Roger Corman να παρουσιάζει ένα αποπνικτικό γοτθικό θρίλερ με τον Vincent Price να παραδίδει μαθήματα υποκριτικής και να αποδεικνύει γιατί ακόμα και σήμερα θεωρείται ο βασιλιάς του τρόμου.

From Beyond – Η Έκτη Αίσθηση της Κολάσεως (1986)
Η τριπλέτα Stuart Gordon – H.P. Lovecraft – Jeffrey Combs, κάνει και πάλι το θαύμα της, και την αμέσως επόμενη χρονιά μετά το Re-Animator, μας έδωσαν ένα εξαιρετικό body horror με γκροτέσκα γοητεία και εντυπωσιακά εφέ.

Bride of Re-Animator – Ζωντανός Νεκρός Νο 2 (1989)
Η επιτυχία του πρώτου Re-Animator, που είχατε την ευκαιρία να δείτε στο περσινό Horrorant Film Festival, ήταν λογικό και αναμενόμενο να οδηγήσει στην υλοποίηση ενός sequel με τους σεναριογράφους να αντλούν έμπνευση από τα τεύχη 5 και 6 της σειράς Herbert West–Reanimator του H. P. Lovecraft, και να παρουσιάζουν μια ταινία αντάξια της πρωτότυπης.

In the Mouth of Madness – Στο Στόμα της Τρέλας (1995)
Το 1994 ο τεράστιος John Carpenter καταπιάνεται με ένα πρωτότυπο αλλά απόλυτα επηρεασμένο από το έργο του H.P. Lovecraft σενάριο, που ολοκληρώνει την Apocalypse τριλογία του με τον καλύτερο τρόπο. Ένα ψυχολογικό θρίλερ τρόμου που έχει χαραχτεί στις μνήμες μας, με έναν Sam Neill στο πρωταγωνιστικό ρόλο να δίνει το καλύτερό του εαυτό.

The Whisperer in Darkness – Εκείνος που Ψιθύριζε στα Σκοτάδια (2011)
Στην πιο πρόσφατη και πιο εναλλακτική ταινία του αφιερώματος, ο Sean Branney, έχοντας την υποστήριξη της φανμποϋκής H. P. Lovecraft Historical Society, διασκευάζει μία από τις περιφερειακές ιστορίες του Cthulhu Mythos που αποτυπώνει τη στροφή του συγγραφέα προς την επιστημονική φαντασία.

ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ

Φέτος θα έχουμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε δύο ζευγάρια, όχι φυσικά στη ζωή αλλά κινηματογραφικά και μάλιστα ιδιαιτέρως ταλαντούχα.

Το πρώτο μας έρχεται από το βορρά, και συγκεκριμένα τη Φινλανδία, για να παρουσιάσουν το Tuftland.

Η Veera W. Vilo ξεκίνησε τη καριέρα της ως αθλήτρια της γυμναστικής, όμως στη συνέχεια στράφηκε στην υποκριτική. Ολοκληρώνοντας τις σπουδές της στην Ουαλία, επέστρεψε στη πατρίδα, κερδίζοντας ρόλους σε κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές. Έγινε ευρέως γνωστή από τη κωμωδία τρόμου Bunny the Killer Thing και η εξαιρετική της ερμηνεία ως Irina στο Tuftland την έχει ήδη καθιερώσει ως ένα από τα μεγαλύτερα νέα ταλέντα.

Ο Roope Olenius είναι ένας από σημαντικότερους ηθοποιούς του νέου κύματος του Φινλανδικού σινεμά. Ταυτόχρονα βοηθούσε ως παραγωγός στην υλοποίηση ταινιών μικρού μήκους. Το Tuftland είναι η πρώτη του δημιουργική απόπειρα, έχοντας γράψει το σενάριο ενώ ταυτόχρονα κάθεται και στη καρέκλα του σκηνοθέτη, αποδεικνύοντας με τη πρώτη, το ταλέντο του και πίσω από τη κάμερα.

Το δεύτερο δίδυμο θα μας έρθει από την άλλη πλευρά του πλανήτη και συγκεκριμένα την Αργεντινή, για να μας παρουσιάσουν τη δική τους ταινία, Necronomicon.

Ο Marcelo Schapces βρίσκεται στο χώρο του κινηματογράφου από τα τέλη της δεκαετίας του ’80, ως παραγωγός και αργότερα και ως σκηνοθέτης ταινιών μυθοπλασίας και τεκμηρίωσης. Αυτοχαρακτηρίζεται ως ο πιο πολυδιαβασμένος Αργεντίνος όσον αφορά σε λογοτεχνία και κόμικς φανταστικού. Λατρεύει το είδος του τρόμου από παιδί και επιτέλους κατάφερε να υλοποιήσει το όνειρο να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το έργο του αγαπημένου του Lovecraft.

Η Maria Laura Fernandez, έχοντας μαθητεύσει δίπλα σε τέρατα του αργεντίνικου θεάτρου όπως ο Carlos Gandolfo και ο Agustín Alezzo, ξεκίνησε τη καριέρα της στις αρχές της δεκαετίας του ’90, έχοντας συμμετάσχει σε 16 θεατρικές παραστάσεις, 14 τηλεοπτικές παραγωγές και πάνω από 20 κινηματογραφικές ταινίες, μεταξύ των οποίων και το πολυβραβευμένο Juan y Eva.

Το ίδιο θερμά θα υποδεχτούμε και τους Έλληνες δημιουργούς που θα βρεθούν στις αίθουσες του HFF για να μας συστήσουν τις μικρού μήκους ταινίες τους που θα έχετε την ευκαιρία να δείτε, καθώς και να σχολιάσετε μαζί τους.

Αυτοί θα είναι οι:

Πάνος Ηλιακόπουλος για το The Child Outside
Λεωνίδας Φουντούλης για το The Dot
Κωνσταντίνος Γουργιώτης & Γιώργος Λεοντακιανάκος για το After Dark
Κώστας Μπακούρης για το Heimlich
Δημήτρης Πέμμας για το Erinyes
Θωμάς Γιαννάκης για το The Elected
Σωτήρης Πετρίδης & Τάνια Ναναυράκη για το 9023

ΒΡΑΒΕΙΑ & ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Horrorant Film Festival χωρίς Horrorant awards δεν γίνονται! Έτσι λοιπόν και φέτος, η κριτική επιτροπή του Διεθνούς Διαγωνιστικού θα δώσει συνολικά 10 βραβεία.

Στα καθιερωμένα πια 8 βραβεία, φέτος προσθέσαμε ακόμα δύο, εξίσου σημαντικά. Το ένα είναι το Βραβείο Horrorant Καλύτερης Πρωτότυπης Μουσικής, το οποίο θα χορηγήσει φέτος η βρετανική επαναστατική εταιρεία αδειοδότησης μουσικής, Scapetune, προσφέροντας σε κάθε νικητή όλων κατηγοριών του φεστιβάλ, από 15 μουσικά κομμάτια υψηλής ποιότητας μέσα από τον τεράστιο κατάλογό της.

Η ανάγκη για το δεύτερο νέο βραβείο ήρθε απολύτως φυσικά μέσα από τις ίδιες τις υποψήφιες ταινίες. Ως γνωστόν, το horror genre, λόγω των ιδιαιτεροτήτων του, αποτελεί αγαπημένο είδος για πάρα πολλούς νέους κινηματογραφιστές που τώρα κάνουν τα πρώτα τους βήματα. Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι από τις 25 ταινίες που επιλέχτηκαν φέτος, χωρίς να το επιδιώκουμε, οι 12 είναι από πρωτοεμφανιζόμενους δημιουργούς. Έτσι λοιπόν, από φέτος, στα βραβεία προστίθεται και το Horrorant First Look award.

Συνολικά τα βραβεία που θα διεκδικήσουν οι υποψήφιες ταινίες του Διεθνούς Διαγωνιστικού τμήματος είναι τα:

Βραβείο Horrorant Καλύτερης Ταινίας
Βραβείο Horrorant Καλύτερης Σκηνοθεσίας
Βραβείο Horrorant Καλύτερου Σεναρίου
Βραβείο Horrorant Καλύτερης Ανδρικής Ερμηνείας
Βραβείο Horrorant Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας
Βραβείο Horrorant Καλύτερης Φωτογραφίας
Βραβείο Horrorant Καλύτερων Ειδικών Εφέ
Βραβείο Horrorant Καλύτερης Πρωτότυπης Μουσικής Scapetune
Βραβείο Horrorant First Look
Βραβείο Horrorant Κοινού

Φυσικά δε πρόκειται να αφήσουμε παραπονεμένα και τα μικρού μήκους διαμαντάκια μας, με δύο ξεχωριστές κριτικές επιτροπές να δίνουν τα:

Βραβείο Horrorant Καλύτερης Ελληνικής Ταινίας Μικρού Μήκους
Βραβείο Horrorant Καλύτερης Ξένης Ταινίας Μικρού Μήκους

Τις κριτικές επιτροπές θα απαρτίζουν οι:

Διεθνές Διαγωνιστικό: Δημήτρης Κολιοδήμος (σεναριογράφος, σκηνοθέτης, συγγραφέας), Δημήτρης Παναγιωτάτος (σκηνοθέτης, συγγραφέας), Γιώργος Αλαχούζος (special effects artist)

Ελληνικές ταινίες Μικρού μήκους: Κατερίνα Δημητρόγλου (ηθοποιός), Γιώργος Ξουλόγκης (συνθέτης κινηματογραφικής μουσικής), Χρήστος Μουρούκης (σκηνοθέτης, κριτικός κινηματογράφου)

Ξένες ταινίες Μικρού μήκους: Θάνος Κερμίτσης (σκηνοθέτης), Θέμης Κατσιμίχας (σκηνοθέτης, σεναριογράφος, φωτογράφος), Πάνος Ηλιακόπουλος (σκηνοθέτης)


Το Horrorant Film Festival ‘ΝΥΧΤΕΣ ΤΡΟΜΟΥ’ διοργανώνεται από το κινηματογραφικό δίκτυο FilmBoy (το κινηματογραφικό site Filmboy.gr, το θεματικό site Horrorant.com και την εταιρεία διανομής FilmBoy Pictures) και τελεί υπό την αιγίδα του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων.

Το αναλυτικό πρόγραμμα προβολών, καθώς επίσης πληροφορίες για τις ταινίες και τους χώρους του φεστιβάλ μπορείτε να δείτε στο επίσημο site του φεστιβάλ http://www.horrorantfilmfestival.com/ αλλά και στο παρακάτω link: 5ου What’s Up Horrorant Film Festival – ΝΥΧΤΕΣ ΤΡΟΜΟΥ: Πρόγραμμα προβολών


Κεντρική φωτογραφία άρθρου: Από την ταινία Luciferina του Gonzalo Calzada