Ο γνωστός σολίστ, o oποίος έχει παρουσιάσει σε πρώτη εκτέλεση έργα συνθετών του 20ού και 21ου αιώνα και έχει ηχογραφήσει αλλά και ερμηνεύσει σε πρώτη παγκόσμια εκτέλεση συνθέσεις Μητρόπουλου και Ριάδη, προτείνει στους μουσικόφιλους ένα γοητευτικό πανόραμα από πιανιστικές μινιατούρες Ρώσων μουσουργών. Το ρεσιτάλ του τιτλοφορείται «Η μεγάλη τέχνη της μικρής φόρμας» και περιλαμβάνει μικρά κομψοτεχνήματα των Αλεξάντρ και Γιούλιαν Σκριάμπιν, Τσαϊκόφσκι, Μέντνερ και Προκόφιεφ.

Ο Θ. Τζοβανάκης εμφανίζεται στο Μέγαρο στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Κύκλου Μουσική Δωματίου-Πιανόραμα-Από τη Ρωσία με αγάπη.

«Η πατρίδα του Σκριάμπιν και του Προκόφιεφ», όπως γράφει στο σημείωμά του για το έντυπο πρόγραμμα της βραδιάς ο Χάρης Ξανθουδάκης, επιστημονικός σύμβουλος του Μεγάρου, «συνέβαλε τα μέγιστα στον εμπλουτισμό του ρεπερτορίου ενός οργάνου που, αν και μεσουράνησε, στον 19ο αιώνα, διατήρησε ακμή και ενέργεια στον 20ό. Ο Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι (1840-1893) είχε μια σημαντική, αν και λιγότερο γνωστή, παραγωγή πιανιστικών έργων, όπως η «χωριάτικη ρωσική σκηνή», Ντούμκα. Ανάλογα κομμάτια συνέθεσαν Ρώσοι ρομαντικοί, εθνικιστές ή πρώιμοι μοντερνιστές, όπως ο Σεργκέι Λιαπουνόφ (1859-1924), ο Αλεξάντρ Σκριάμπιν (1872-1915) και ο γιος του Γιούλιαν (1908-1919) που πέθανε σε ηλικία μόλις 11 ετών και ο Νικολάι Μέντνερ (1880-1951).»

Το πρόγραμμα του ρεσιτάλ του Θοδωρή Τζοβανάκη περιλαμβάνει τα 4 πρελούδια (1918) του Γιούλιαν Σκριάμπιν, την Ντούμκα (1886) του Τσαϊκόφσκι, αποσπάσματα από τα Έξι παραμύθια, έργο 51 (1928) του Μέντνερ, την Πρώτη Σονάτα του Προκόφιεφ (1891-1953) στην αναθεωρημένη της εκδοχή του 1909 και τα 24 Πρελούδια, έργο 11 του Αλεξάντρ Σκριάμπιν, τα οποία ο συνθέτης επεξεργαζόταν επί σχεδόν τριάντα χρόνια, από το 1888 έως το 1915.