Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016

Amstel και Heineken έλαμψαν και φέτος στα Social Media Awards

Amstel και Heineken έλαμψαν και φέτος στα Social Media Awards

Νέες διακρίσεις περίμεναν την Αθηναϊκή Ζυθοποιία στη διοργάνωση των Social Media Awards για το 2015 καθώς τόσο η Heineken όσο και η Amstel απέσπασαν σημαντικά βραβεία για τις καινοτόμες καμπάνιες που χρησιμοποίησαν ώστε να αλληλεπιδράσουν καλύτερα και περισσότερο με τους φίλους τους στα Social Media.

 

Η Heineken τιμήθηκε για την καμπάνια της “City Ride”, με Gold βραβείο στις κατηγορίες «Corporate Communications and Public Relations» και «Best use of Twitter in a campaign». Ως μέρος της διεθνούς καμπάνιας  Heineken Cities, το «City Ride» ανέλαβε να αναδείξει με έναν πρωτοποριακό τρόπο τα μυστικά της Αθήνας στους φίλους της Heineken στα Social Media. Καλώντας απλά ένα ταξί, έκανε την εμφάνιση του αναπάντεχα ένα αυτοκίνητο της Heineken που μετέφερε τους επιβάτες του σε έναν προορισμό έκπληξη στην πόλη, παρέα φυσικά με την αγαπημένη «Πράσινη»!

 

Για το ίδιο έργο η Heineken και η «Isobar iProspect» -που ανέπτυξε τα πρoγράμματα για λογαριασμό του brand- βραβεύθηκαν και με τα, πολύ σημαντικά, Platinum βραβεία των ενοτήτων «Best use of social media for PR» και «Twitter», τα οποία λαμβάνουν οι υποψηφιότητες εκείνες που συγκεντρώνουν την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των έργων που υποβλήθηκαν στην κάθε ενότητα.

 

Η Amstel κατέκτησε το βραβείο silver στην κατηγορία «Best use of social media for a consumer brand», για την καμπάνια «Amstel Harvest», που είχε στόχο την ανάδειξη της χρήσης 100% ελληνικού κριθαριού στην αγαπημένη μπίρα της Ελλάδας.

Σχετικές ειδήσεις
«BELIEVE.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε σένα! Εσύ;
05.09.2016 10:45
«Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά πίστεψέ το!»… Με αυτό το σλόγκαν ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ, που φέτος γιορτάζει τα 60 χρόνια δυναμικής παρουσίας και σημαίνουσας προσφοράς του στην εκπαίδευση, λανσάρει νέα διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει να ταράξει τα εκπαιδευτικά… «νερά»!
Sales Excellence Awards 2016: 8 βραβεία για τον Όμιλο ΟΤΕ
07.04.2016 11:39
Οκτώ βραβεία, εκ των οποίων τέσσερα χρυσά, απέσπασε ο Όμιλος ΟΤΕ στο θεσμό Sales Excellence Awards 2016. Διακρίσεις που επιβεβαιώνουν για μια ακόμη φορά την προσήλωση του Ομίλου ΟΤΕ στην άριστη Εμπειρία Πελάτη, στην ποιοτική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, μέσα από προηγμένες υπηρεσίες πωλήσεων.
Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»
01.04.2016 14:59
Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια «There’s more behind the star».
Heineken: η μπίρα που διψά για δημιουργικότητα, πρωταγωνίστησε στα φετινά Ermis Awards!
16.03.2016 15:17
Πολύπλευρο «παρών» δόθηκε από τη Heineken στα Ermis Awards, τον μεγαλύτερο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία, στην Ελλάδα, που φέτος, εξελίχθηκε σε ένα διήμερο φεστιβάλ με σημαντικά workshops και σεμινάρια Ελλήνων και ξένων προσκεκλημένων.
#poiaAmstel?: Στον «αέρα» η νέα ανατρεπτική καμπάνια της Amstel!
02.02.2016 10:50
#poiaAmstel? Τολμάει να ρωτήσει η Amstel στη νέα της καμπάνια, δίνοντας το βήμα σε δυο νέους που αγαπούν τη μπίρα και φιλοδοξούν να φτιάξουν τη δική τους.