Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016

Magic Mike XXL, με τον Τσάνινγκ Τέιτουμ

Magic Mike XXL, με τον Τσάνινγκ Τέιτουμ

Η Tanweer παρουσιάζει στους κινηματογράφους από την Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015 την ταινία MAGIC MIKE XXL με τον Τσάνινγκ Τέιτουμ.

 

Πρωταγωνιστούν:

Τσάνινγκ Τέιτουμ, Ματ Μπόμερ, Τζο Μανγκανιέλο, Κέβιν Νας,

Άνταμ Ροντρίγκεζ, Γκάμπριελ Ινγκλέσιας, Ελίζαμπεθ Μπανκς, Ντόναλντ Γκλόβερ, Άμπερ Χερντ, Άντι ΜακΝτάουελ, Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ

 

Σκηνοθεσία:  Γκρέγκορι Τζέικομπς

Σενάριο: Μάθιου Νιούμαν

Παραγωγή: Νικ Γουέσλερ, Γκρέγκορι Τζέικομπς, Τσάνινγκ Τέιτουμ, Ρέιντ Κάρολιν

Φωτογραφία: Στίβεν Σόντερμπεργκ

Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Χάουαρντ Κάμινγκς

Μοντάζ: Στίβεν Σόντερμπεργκ

Κοστούμια: Κρίστοφερ Πίτερσον

Χορογραφίες: Άλισον Φολκ

Διάρκεια: 115’

Διανομή: Tanweer

 

Σύνοψη

 

Οι πρωταγωνιστές του «Magic Mike», Τσάνινγκ Τέιτουμ, Ματ Μπόμερ, Τζο Μανγκανιέλο, Κέβιν Νας, Άνταμ Ροντρίγκεζ και Γκάμπριελ Ινγκλέσιας ξανασυναντιούνται στη μεγάλη οθόνη στο πολυαναμενόμενο σίκουελ «Magic Mike XXL».

 

Στην ταινία θα δούμε επίσης τους Ελίζαμπεθ Μπανκς («The Hunger Games»), Ντόναλντ Γκλόβερ («Community»), Άμπερ Χερντ («The Rum Diary»), Άντι ΜακΝτάουελ («Footloose»), Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ («Gotham») και Μάικλ Στράχαν («Live with Kelly and Michael»).

 

Το «Magic Mike XXL» ξαναβρίσκει τον Μάικ τρία χρόνια αφότου εγκατέλειψε την καριέρα του στρίπερ, ενώ βρίσκονταν στο απόγειο της. Μόνο που αυτή τη φορά, οι υπόλοιποι «Βασιλιάδες» έχουν αποφασίσει ότι έχει έρθει η ώρα να εγκαταλείψουν και εκείνοι την ενεργό δράση, αλλά με στυλ: κάνοντας μια τελευταία παράσταση στο Μίρτλ Μπιτς με επικεφαλής τον θρυλικό Μάτζικ Μάικ! Στον δρόμο για την τελευταία τους αυλαία , μεταξύ Τζάκσονβιλ και Σαβάνα, μεταξύ νέων φίλων και παλιών γνώριμων, ο Μάικ και η υπόλοιπη παρέα θα μάθουν μερικές νέες φιγούρες αλλά και καινούργιους τρόπους για να απαλλαγούν από το παρελθόν.

 

Πάμε για «ανκόρ»;

 

Η παρέα που ξεσήκωσε το κοινό σε όλο τον κόσμο με την επιτυχία “Magic Mike” επιστρέφει. Αυτή τη φορά, ανεβάζουν ρυθμούς και παίρνουν τους δρόμους – με μια νέα ιστορία, νέα όνειρα και φιλοδοξίες και τις πιο εντυπωσιακές και δυναμικές χορευτικές κινήσεις που έχει αποτυπώσει ποτέ ο κινηματογραφικός φακός.

           

Τρία χρόνια αφότου ο Μάικ Λέιν άφησε την ενεργό δράση επιλέγοντας ένα διαφορετικό τρόπο ζωής , συνειδητοποιεί ότι μάλλον διάλεξε λάθος δρόμο. Η επιχείρηση που έστησε δεν πηγαίνει ιδιαίτερα καλά και η γυναίκα που νόμιζε ότι ήταν η «μία και μοναδική» μάλλον δεν είναι. Και όχι μόνο. Ο Τσάνινγκ Τέιτουμ, που επιστρέφει στον πρωταγωνιστικό ρόλο και στην καρέκλα του παραγωγού της ταινίας “Magic Mike XXL” εξηγεί, «Σου δίνει την αίσθηση ότι κάτι πάρα πολύ ουσιώδες λείπει. Δεν γουστάρει όπως τότε που χόρευε.»

           

Για τον Μάικ το θέμα δεν ήταν ποτέ τα χρήματα. Ούτε οι γυναίκες, τα πάρτι ή η δόξα. Το θέμα πάντα ήταν το πάθος. Όσο για αυτούς που άφησε πίσω; Αυτοί ήταν οι καλύτεροι φίλοι που είχε ποτέ.

           

Εξηγώντας την πλοκή της νέας ταινίας, ο Τέιτουμ λέει, «Στην πρώτη ταινία τον είδαμε να απορρίπτει αυτόν τον τρόπο ζωής επειδή ήθελε να ανακαλύψει τι άλλο μπορούσε να κάνει. Τώρα όμως, που έχει φύγει από την ενεργό δράση και έχει περάσει και κάποιος καιρός, σκέφτεται όλα τα καλά και διασκεδαστικά πράγματα που του συνέβαιναν τότε και κυρίως τους ανθρώπους  που ζούσαν εκείνη την τρελή περιπέτεια μαζί του. Σίγουρα κανείς του δεν ήταν τέλειος, αλλά τους αγαπούσε και πέρασαν ωραίες στιγμές μαζί. Τον Μάικ, τον συναντάμε σε μια στιγμή που συνειδητοποιεί ότι χρειάζεται κάτι από την παλιά ζωή του. Χρειάζεται κάτι από εκείνη την τρέλα για να ανανεώσει τη ζωή του.»

           

Και κάπως έτσι έρχεται η ώρα που αποφασίζει να κάνει και πάλι αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα από κάθε άλλο. Έτσι, όταν οι πρώην Βασιλιάδες της Τάμπα πηγαίνουν να τον βρουν καθοδόν προς το συνέδριο των στρίπερ στο Myrtle Beach – ένα event που είναι όσο προκλητικό ακούγεται – ο Μάικ δεν μπορεί να αντισταθεί και λέει το μεγάλο ναι.           

           

Ο σκηνοθέτης της ταινίας είναι σαν να μιλά εκ μέρους όλων όσοι αγάπησαν την πρώτη ταινία όταν λέει «Ήθελα να μάθω τι απέγιναν όλοι αυτοί οι τύποι. Τους λάτρεψα σαν χαρακτήρες και με ενθουσίασε η προοπτική να παρακολουθήσω την ιστορία τους. Εξάλλου, το γεγονός ότι ο Μάικ θα προσπαθήσει να αναθερμάνει τη φιλία τους, συνειδητοποιώντας ότι του έλειψαν είναι κάτι το συναρπαστικό.»

           

Παρά το γεγονός ότι η ιστορία είναι εξολοκλήρου μυθοπλασία, κάποια από τα στοιχεία της ατμόσφαιρας του κόσμου του Μάικ προέρχονται από τα βιώματα του Τέιτουμ από τα πρώτα του βήματα, όταν ακόμα δούλευε ως χορευτής. «Ένα από τα πρώτα πράγματα που μας είπε ο Τσάνινγκ ήταν ένα ταξίδι που είχε κάνει για ένα συνέδριο στρίπερ», λέει ο σεναριογράφος Ράιντ Κάρολιν, που μαζί με τους Νικ Γουέτσλερ, Τζέικομπς και Τέιτουμ υπογράφει και πάλι την παραγωγή του σίκουελ. «Προσπαθήσαμε να το βάλουμε στην πρώτη ταινία, αλλά ήταν μια ολόκληρη ιστορία από μόνη της.»

           

Ο Τζο Μανγκανιέλο, επιστρέφει στο ρόλο του Μπιγκ Ντικ Ρίτσι, μαζί με τον Ματ Μπόμερ στο ρόλο του τέλειου Κεν, τον Άνταμ Ροντρίγκεζ στο ρόλο του λατίνου Τίτο, τον Κέβιν Νας στο ρόλο του τρελού Ταρζάν και τον Γκάμπριελ Ινγκλέσιας στο ρόλο του ντι-τζέι Τομπάιας. «Όταν μας επέλεξαν για την πρώτη ταινία, δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι θα υπήρχε τέτοια χημεία μεταξύ μας. Ταιριάξαμε από την πρώτη στιγμή. Ο Γκρεγκ είναι καταπληκτικός άνθρωπος και πιστεύω ότι αυτή η ευαισθησία του περνάει στην ταινία, μιας και μιλάει για αδελφικούς φίλους που ο ένας βγάζει τον καλύτερο εαυτό του άλλου.»

 

«Όλοι κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε,» λέει ο Μπόμερ, ο οποίος στην ταινία κάνει και το κινηματογραφικό του ντεμπούτο στο τραγούδι. «Δώσαμε το είναι μας γιατί ουσιαστικά η ταινία αποτελεί το αποκορύφωμα της πορείας αυτών των τύπων. Θέλουν να κάνουν ένα θεαματικό φινάλε, ώστε ό,τι και να γίνει μετά να μπορούν να πουν ‘εμείς κλείσαμε αυτό το κεφάλαιο της ζωής μας θεαματικά’.»

           

Οι δημιουργοί ανέβασαν κι άλλο τους τόνους εντάσσοντας στην πλοκή νέους χαρακτήρες που θέτουν καινούργιες προκλήσεις και δίνουν άλλες διαστάσεις. Η Άμπερ Χερντ υποδύεται την Ζόι, μια φωτογράφο που κεντρίζει το ενδιαφέρον του Μάικ. Η Άντι ΜακΝτάουελ ενσαρκώνει την Νάνσι, μια χωρίς αναστολές γυναίκα του Νότου που μπορεί να προσφέρει στον Μπιγκ Ντικ Ρίτσι κάτι που πίστευε ότι δεν θα βρει ποτέ. Η Ελίζαμπεθ Μπανκς είναι η Πάρις, που πρέπει να πειστεί να τους βάλει στο συνέδριο και η Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ είναι η Ρόουμ, μια γυναίκα από το παρελθόν του Μάικ.          

Η Ρόουμ είναι πλέον ιμπρεσάριος ενός πρωτότυπου κλαμπ, που θα τους ανοίξει νέες προοπτικές και θα δώσει άλλον αέρα στις ερμηνείες τους. «Το κλαμπ της Ρόουμ είναι εντελώς διαφορετικό απ’ ό,τι ξέρουν και τους κάνει να συνειδητοποιήσουν ότι μπορούν να προσφέρουν στο κοινό κάτι μοναδικό,» λέει ο Άνταμ Ροντρίγκεζ.

           

Το «οπλοστάσιο» ταλέντων της Ρόουμ περιλαμβάνει τον Ντόναλντ Γκλόβερ που υποδύεται τον ρομαντικό γόη Αντρέ, τον πρώην σούπερ-σταρ τoυ NFL, Μάικλ Στράχαν στο ρόλο του Ογκούστους και το θεαματικό χορευτή Στίβεν ‘tWitch’ Μπος στον ρόλο του Μαλίκ. «Έχουν περάσει τρία χρόνια, άρα πρέπει να κάνεις κάτι περισσότερο, κάτι καλύτερο,» λέει ο tWitch. «Όλοι έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους.»

 

Ο Στίβεν Σόντερμπεργκ, που σκηνοθέτησε την πρώτη ταινία και ανέλαβε την εκτέλεση παραγωγής του “Magic Mike XXL”, ανέλαβε και πάλι τόσο τη διεύθυνση φωτογραφίας όσο και το μοντάζ.

 

Welcome back, Brother  

 

Ένα εξαιρετικό κομμάτι της ταινίας είναι οι χορογραφίες, οι οποίες εκτός από πρωτότυπες, σέξι και δυναμικές έπρεπε να ταιριάζουν και με τους βασικούς χαρακτήρες και την πλοκή. Ο Τζέικομπς λέει χαρακτηριστικά, «Θέλαμε να συνδέονται θεματικά με τον κάθε ένα ξεχωριστά και να αντανακλούν την εξέλιξη του κάθε ήρωα.»

 

Η Άλισον Φολκ και η βοηθός χορογράφος Τερέζα Εσπινόζα συζήτησαν διεξοδικά τόσο με το καστ όσο και με τον υπεύθυνο μουσικής επένδυσης Σίζον Κεντ για να «χτίσουν» την κάθε χορογραφία , βήμα-βήμα, προσαρμόζοντάς την στον κάθε χαρακτήρα και στις ικανότητες του κάθε ηθοποιού. «Ο Τσάνινγκ είχε απίστευτες ιδέες. Έχει εκπληκτικό ένστικτο,» λέει η Φολκ.

           

Η Φολκ πήρε λεπτομερείς περιγραφές για τις περισσότερες σκηνές, αλλά όχι για όλες, όπως θυμάται γελώντας. «Υπήρχαν σκηνές για τις οποίες ο Ράιντ έγραφε απίστευτες λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, για τη σκηνή του Τζο στο μίνι-μάρκετ έγραφε ‘Ρίχνει νερό πάνω του και σκίζει τη μπλούζα του‘. Υπήρχαν όμως και άλλες που δεν ήταν τόσο σαφής. Ας πούμε για το μεγάλο νούμερο του Τσάνινγκ έγραψε «και ξεκινάει το πιο εντυπωσιακό χορευτικό που έχει γράψει ποτέ ο κινηματογραφικός φακός.»

           

Ο Τέιτουμ συνεργάστηκε στενά με τις δύο χορογράφους για να φτιάξουν όχι μόνο τις δικές του, αλλά όλες τις χορογραφίες – μια διαδικασία που τους έκανε να περάσουν πολλές ώρες μαζί κατά τις οποίες αντάλλαξαν και «παρεξηγήσιμες» ατάκες. «Περάσαμε ατελείωτες ώρες μέσα σε ένα στούντιο προσπαθώντας να βρούμε τις κατάλληλες φιγούρες,» λέει ο ηθοποιός και συνεχίζει γελώντας, «λέγαμε ατάκες τύπου ‘ο καβάλος σου δεν πρέπει να είναι εκεί, αλλά εδώ’,  ήταν πραγματικά αστείο.»

           

Η αφοσίωση που έδειξαν είναι έκδηλη από την πρώτη κιόλας χορογραφία του Τέιτουμ – ένα εκπληκτικό freestyle σόλο που χορεύει ο Μάικ στο εργαστήριό του, ακούγοντας το τραγούδι «Pony» στο ραδιόφωνο. «Ο Τσάνινγκ είναι καταπληκτικός χορευτής,» λέει ο Τζέικομπς. «Από τη στιγμή που αρχίζει να χορεύει, σου είναι αδύνατο να πάρεις το βλέμμα σου από πάνω του.»

 

Η περιπέτεια της παρέας ξεκινάει επίσημα όταν πηγαίνουν σε μια βραδιά ντραγκ-κουίν στο φανταστικό Mad Mary’s στο Τζάκσονβιλ. Η Βίκι Βοξ, μια πραγματική ντραγκ-κουίν περφόρμερ εμφανίζεται στην ταινία υποδυόμενη την Μις Τόρι Σνατς. Πρόκειται για ένα event όπου όλοι μπορούν να ανέβουν στη σκηνή, και το κάνουν – μεταξύ αυτών και ο Τομπάιας, φορώντας πλατφόρμες, μπλούζα με βολάν κι ένα καπέλο στολισμένο με φρούτα που θα έκανε ακόμα και την Κάρμεν Μιράντα να σκάσει από τη ζήλια της. «Το θέμα είναι ότι ο νικητής έπαιρνε χρηματικό έπαθλο, οπότε ο Τομπάιας αποφασίζει να το κάνει,» εξηγεί ο κωμικός Γκάμπριελ Ινγκλέσιας. «Μετά την πρώτη ταινία τους είπα ‘θα κάνω ό,τι θέλετε σε αυτή, αρκεί να με έχετε προειδοποιήσει... Και να μου δώσετε ένα φύλλο συκής ή κάτι άλλο τέλος πάντων’. Μην τα βγάλουμε και όλα στη φόρα.»

 

Ο Χάουαρντ Κάμινγκς που ανέλαβε το σχεδιασμό παραγωγής, χρησιμοποίησε ένα πραγματικό στριπ-κλαμπ, που όμως ο ιδιοκτήτης του δεν ήθελε να το παραχωρήσει τις ώρες αιχμής. Έτσι, η ομάδα παραγωγής κάθε πρωί ‘έστηνε’ και κάθε βράδυ ‘ξέστηνε’ το Mad Mary’s.

 

Domina: Επαναπροσδιορίζοντας τις ευκαιρίες

 

Αν η παρέα αναζητά μια αλλαγή, τότε η απρογραμμάτιστη επίσκεψή τους στο Domina, το στέκι του Μάικ πριν την Τάμπα, είναι το σωστό μέρος. Το Domina δεν θυμίζει σε τίποτα αυτό που ήξερε ο Μάικ. Πλέον έχει γίνει ένα πριβέ κλαμπ, στεγάζεται σε μια βικτωριανή έπαυλη με αρχαιοελληνικές πινελιές και φέρει ένα κομψό «Ρ» προς τιμή της ιδιοκτήτριάς του, της Ρόουμ. Το εσωτερικό του αποκαλύπτει έναν διαφορετικό κόσμο, αισθησιακό, συναρπαστικό και ταυτόχρονα κομψό και γήινο.

 

Το κλαμπ αποτελείται από δύο κτίρια που ενώ εμφανίζονται το ένα δίπλα στο άλλο, στην πραγματικότητα τα χωρίζουν οκτώ τετράγωνα: το ένα είναι η μόνιμη κατοικία μιας οικογένειας που παραχώρησε στην παραγωγή τον πρώτο όροφο, και το δεύτερο είναι ένα ακατοίκητο κτίριο στην αγορά, που χρειάστηκε να ανακαινιστεί και να διαμορφωθεί κατάλληλα. Το εστιατόριο Elizabeth, το οποίο είναι μεσοτοιχία με το ακατοίκητο κτίριο, επέτρεψε στην παραγωγή να γκρεμίσει τον τοίχο ώστε να κατασκευάσει την εντυπωσιακή αψιδωτή είσοδο, στην οποία η Ρόουμ υποδέχεται τους καλεσμένους της. Το εσωτερικό είναι διακοσμημένο με εκλεπτυσμένο γούστο και πολυτέλεια, με εντυπωσιακές ταπετσαρίες, πλούσια υφάσματα και ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, ενώ το εξωτερικό αποπνέει μια αισθησιακή γοητεία χάρη στις φωτοσκιάσεις που προσφέρει η πυκνή βλάστηση του κήπου.

 

«Κάπως έτσι φαντάζεται τον κόσμο η Ρόουμ – ένα στίβο όπου η ανδρική και η γυναικεία ενέργεια είναι ισότιμες, ένα χώρο όπου οι άνδρες και οι γυναίκες μπορούν να εξερευνήσουν και να απολαύσουν μαζί αυτές τις ενέργειες,» εξηγεί η Πίνκετ Σμιθ. «Δεν πουλάει σεξ. Αποτίει φόρο τιμής στην ομορφιά. Είναι ένα χώρος όπου αυτό που κρύβεται στο σκοτάδι έρχεται στο φως. Κανείς δεν παθαίνει κακό, κανείς δεν πέφτει θύμα εκμετάλλευσης. Είναι ένας χώρος όπου όλοι μπορούν να απολαύσουν την ενέργεια και να περάσουν καλά.»

 

Η νοοτροπία της Ρόουμ αντανακλά κι ένα από τα βασικά θέματα της ταινίας. Ο Τέιτουμ εξηγεί «αυτοί οι πέντε τύποι ουσιαστικά δεν κάνουν αυτό που κάνουν τόσοι πολλοί στον χώρο του ανδρικού στριπτίζ. Η βασική ιδέα της ταινίας είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι ανακαλύπτουν τους εαυτούς τους, ανακαλύπτουν τι είναι σέξι και διασκεδαστικό και αυτό κατά ένα μεγάλο μέρος το καταφέρνουν ρωτώντας τις γυναίκες τι θέλουν. Η ομορφιά στον χώρο της Ρόουμ είναι ότι έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία. Πηγαίνοντας από το ένα δωμάτιο στο άλλο δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις.»

 

Η Πίνκετ Σμιθ λέει «Όταν μου τηλεφώνησαν οι μάνατζέρ μου, μου είπαν ότι υπήρχε ένας ρόλος στο “Magic Mike XXL” που είχε γραφτεί για άντρα, αλλά ο Γκρέγκ και ο Τσάνινγκ ήθελαν να τον συζητήσουν μαζί μου. Στο σενάριο , η Ρόουμ αρχικά ήταν άνδρας και μάλιστα ένας πολύ ενδιαφέρον τύπος. Είδα πολλές δυνατότητες στο χαρακτήρα και είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ στενά με τον Ράιντ και τον Γκρεγκ και να ‘χτίσουμε’ μαζί την προσωπικότητα αυτής της γυναίκας. Ήταν κάτι που κέντρισε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον μου.»

 

Πρόσεχε τι ζητάς

 

Μια ακόμα απρογραμμάτιστη αλλά εξίσου συναρπαστική παράκαμψη τους οδηγεί σε μια πολύ ‘καθωσπρέπει’ φυτεία που ανήκει σε μια καθόλου καθωσπρέπει γυναίκα: την Νάνσι, την οποία ενσαρκώνει με μια μοναδικά αυθεντική γοητεία του Νότου η Άντι ΜαΝτάουελ, που γνώρισε την κινηματογραφική αναγνώριση με την κλασική ταινία του Σόντερμπεργκ “Sex, Lies and Videotapes”. Ο Τζέικομπς λέει ότι ήταν η πρώτη που σκέφτηκε όταν γράφτηκε ο συγκεκριμένος ρόλος.

 

Πρόσφατα χωρισμένη, απροκάλυπτα ερωτότροπη και ελαφρώς μεθυσμένη, η Νάνσι γιορτάζει τη νεοαποκτηθείσα ελευθερία της με τις φίλες της, και υποδέχονται με ιδιαίτερη χαρά τους πέντε κούκλους που σκάνε μύτη στην έπαυλη με τις φλοράλ ταπετσαρίες ως νέοι μονομάχοι στην αρένα. Για την ΜακΝτάουελ, «ήταν μια εντελώς διαφορετική εμπειρία στη μέχρι τώρα καριέρα μου. Υπήρχε πολλή έντονη, τρελή και ταλαντούχα ανδρική ενέργεια στο πλατό.»

 

Όταν αναγκάζονται να συστηθούν στις υπέροχες κυρίες, τα παιδιά μπαίνουν σε λεπτομέρειες, αποκαλύπτοντας πράγματα που δεν ήξερε καν ο ένας για τον άλλο και τα οποία ουσιαστικά αντανακλώνται στις περσόνες που υιοθετούν στη σκηνή χωρίς καν να το καταλαβαίνουν. Ο Μάικ έχει μια ακόμα τυχαία συνάντηση με τη Ζόι, αλλά ο πραγματικός νικητής της βραδιάς θα αναδειχθεί μάλλον ο Μπικ Ντικ Ρίτσι.

 

Ο Μανγκανιέλο εξηγεί τον αινιγματικό χαρακτήρα του λέγοντας, «έχει αντιμετωπίσει κάποιες δυσκολίες στην προσωπική του ζωή και γενικά ανησυχεί λίγο. Ας πούμε ότι κάποιος σαν τον Μπιγκ Ντικ Ρίτσι χρειάζεται έναν συγκεκριμένο τύπο γυναίκας δίπλα του.»

 

«Και η Νάνσι δέχεται την πρόκληση,» λέει με ενθουσιασμό η ΜακΝτάουελ. «Είναι έτοιμη να περάσει καλά και ίσως επιτέλους να έχει βρει τον κατάλληλο άνδρα.»

 

Σπάσ’ τα!

 

Η μεγάλη κλιμάκωση έρχεται στο συνέδριο των στρίπερ.

 

Σε έναν χώρο όπου πολλοί δρόμοι διασταυρώνονται, ο Μάικ και η Ζόι συναντιούνται ξανά. «Τρίτη και τυχερή» θα πουν κάποιοι... Εκτός της Ζόι, ο Μάικ συναντά και μια παλιά του φίλη, την Πάρις (Ελίζαμπεθ Μπανκς), η οποία συντονίζει τις εργασίες του συνεδρίου και αμφιβάλει αν ο Μάικ έχει ακόμα αυτό το κάτι μαγικό... Η ίδια πάντως, αποδεικνύει στον Μάικ ότι μπορεί ακόμα να τον εκπλήξει, όταν θα ανακαλύψει ότι εκτός από την παρέα υπάρχουν κι άλλοι συμμετέχοντες στο συνέδριο με ενδιαφέρον παρελθόν.

 

Το συνέδριο αποτελεί την τέλεια ευκαιρία για κάθε μέλος της παρέας να επιδείξει το ταλέντο του, εκτελώντας μοναδικά σόλο σε διάφορες σκηνές με αποκορύφωμα το ντουέτο που όλοι περίμεναν: του Τσάνινγκ Τέιτουμ και του tWitch, που ξεδιπλώνουν τη χορευτική τους ενέργεια, ο ένας δίπλα στον άλλο με μια τεράστια κορνίζα να χωρίζει στη μέση την κεντρική σκηνή.

 

Το συγκεκριμένο νούμερο ήταν ιδέα του Τέιτουμ. Δεδομένου ότι οι δύο άνδρες έχουν εξίσου καλή φυσική κατάσταση αλλά διαφορετική κίνηση, το αποτέλεσμα θα ήταν εντυπωσιακό. Για τους δύο χαρακτήρες, τον Μάικ και τον Μαλίκ, είναι η τέλεια μίξη συνεργασίας και συναγωνισμού.

 

«Δεν το έχω ξανακάνει αυτό. Δεν έχω χορέψει ποτέ παριστάνοντας την αντανάκλαση κάποιου άλλου, πολλώ δε μάλλον του Τσάνινγκ Τέιτουμ» λέει ο tWitch. «Όταν ο άλλος πηγαίνει δεξιά, εσύ πας αριστερά και πρέπει να μιμηθείς τόσο την ταχύτητα όσο και την εκφραστικότητά του.» Ο χορευτής υποδεικνύει και κάτι ακόμα που τον δυσκόλεψε «είναι η πρώτη φορά που χόρεψα με τόσο λίγα ρούχα. Έτσι, είχα να σκεφτώ και τα βήματα και το μέτρημα και τη γωνία λήψης και το γεγονός ότι στο τέλος θα στεκόμουν ακίνητος με γυμνό τον πισινό μου. Αυτό που με βοήθησε στην όλη υπόθεση ήταν ότι κοιτάζοντας γύρω μου έβλεπα φίλους, δικούς μου ανθρώπους.»

           

Όλοι οι ήρωες ανέβηκαν στη σκηνή με μια διαφορετική αυτοπεποίθηση, με άλλη δύναμη, γιατί αυτή τη φορά έκαναν αυτό που εκείνοι ήθελαν. Τις παλιές χορογραφίες τις είχαν αφήσει πίσω τους – κυριολεκτικά και μεταφορικά – και ο καθένας μπορούσε να δείξει στη σκηνή το στυλ, την εμπειρία και τη φαντασία του, ντύνοντάς την με αισθησιασμό και πάθος.

           

Σε αυτή τη σκηνή, ο Κεν θα διεκδικήσει το όνειρό του να κάνει καριέρα ως τραγουδιστής, ερμηνεύοντας με ψυχή το  “Untitled (How Does it Feel),” του D’Angelo. Αυτή η σκηνή αποτελεί και το κινηματογραφικό ντεμπούτο του Ματ Μπόμερ στο τραγούδι. «Ήταν ένα όνειρο που έγινε αλήθεια,» λέει πριν εξηγήσει πώς προέκυψε η ιδέα. «Κάπου ανάμεσα στα γυρίσματα της πρώτης ταινίας, βγαίναμε για διασκέδαση με τους κομπάρσους. Ένα βράδυ, μου έδωσε ο Τσάνινγκ το μικρόφωνο και με ρώτησε ‘Τι θα κάνεις;’ Τότε, ο Τζο, που με ξέρει από τότε που ήμουν 18 χρονών μου είπε ‘Τραγούδα κάτι’ και τραγούδησα. Αυτό το περιστατικό το θυμόταν ο Τσάνινγκ, οπότε όταν ξεκινήσαμε τα γυρίσματα του σίκουελ, ένιωθε ότι έπρεπε να τραγουδήσω στην ταινία. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία και είμαι ευγνώμων που ο Γκρεγκ επέτρεψε σε όλους μας να δείξουμε και άλλες πτυχές του εαυτού μας.»

 

Παρόλο που το συνέδριο στρίπερ που είχε παρακολουθήσει ο  Τέιτουμ έμοιαζε με 24ωρο μαραθώνιο χορού σε ένα μεγάλο στριπ-κλαμπ, ο σκηνοθέτης αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ένα συνεδριακό κέντρο στην Σαβάνα. Αναζητώντας μια πιο θεατρική προσέγγιση, η ομάδα σχεδιασμού παραγωγής κατασκεύασε πολλές μικρότερες σκηνές περιμετρικά της κεντρικής, απ’ όπου ο ντι-τζέι θα συντόνιζε το θέαμα πηγαίνοντας από σκηνή σε σκηνή.

 

Η χωρητικότητα της αίθουσας που επιλέχθηκε επέτρεψε να δημιουργηθεί ένα κοινό περίπου 900 ατόμων, που όπως λένε ομόφωνα καστ και συνεργείο «ήταν εξαιρετική πηγή θετικής ενέργειας. Μας έκαναν να νιώθουμε σαν ροκ σταρ,» λέει ο Ροντρίγκεζ.

 

«Ήταν συγκλονιστικό, εκκωφαντικό, με έκανε να ανατριχιάσω,» λέει ο Μανγκανιέλο. «Πρώτη φορά έζησα κάτι τέτοιο. Ήταν συγκλονιστικό να βλέπεις όλες αυτές τις γυναίκες να σε επευφημούν. Οφείλω να αποδώσω τα εύσημα στις χορογράφους. Έκαναν τόσο δυναμικές χορογραφίες που ήταν αδύνατο να μην αντιδράσει το κοινό. Και βέβαια, οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γκρεγκ, ο οποίος τα ταίριαξε όλα τόσο μοναδικά που μας έκανε να νιώθουμε ότι ήμασταν πραγματικά σε ένα live show.»

 

Για τον Τέιτουμ, το βασικό θέμα της ταινίας «είναι τα παιδιά, αυτά που κάνουν σαν παρέα, που προσπαθούν να καταλάβουν τι ακριβώς θέλουν οι γυναίκες. Αυτή τη φορά τους γνωρίζεις καλύτερα σαν ανθρώπους, καταλαβαίνεις λίγο περισσότερο ποιοι πραγματικά είναι. Ναι, είναι όλοι τους λίγο τρελοί, αλλά προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα στη ζωή και να περάσουν καλά. Μπορεί να γίνονται αστείοι ή και γελοίοι κάποιες φορές, αλλά έτσι είναι οι φιλίες.»

 

«Θέλω να πιστεύω ότι το κοινό θα ταυτιστεί με τα παιδιά και θα θεωρήσει την ταινία ένα διασκεδαστικό και αστείο road trip με φίλους,» λέει ο Τζέικομπς. «Πάνω απ’ όλα όμως, ελπίζω να το απολαύσουν όσο το απολαύσαμε κι εμείς.»

Σχετικές ειδήσεις
Δύο σεφ για μια γυναίκα, του Φλορέν Σιρί
24.06.2016 14:44
Η Spentzos Films παρουσιάζει στους κινηματογράφους από τις 30 Ιουνίου 2016 την ταινία Δύο σεφ για μια γυναίκα (FRENCH CUISINE - PENSION COMPLÉTE).
Ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα της ταινίας
24.06.2016 11:52
Μετά από 3 χρόνια προεργασιών, ολοκληρώθηκαν επιτυχώς τα γυρίσματα της παραγωγής της μεγάλου μήκους ιστορικής ταινίας «Έξοδος 1826», στην περιοχή των Γιαννιτσών και στη Θεσσαλονίκη που διήρκησαν από τις αρχές Μαΐου ως τις αρχές Ιουνίου.
23.03.2016 11:42
Με αφορμή την προβολή της Ιρανικής ταινίας «Ταξί στην Τεχεράνη» του Τζαφάρ Παναχί, στο Αλκυονίς New star art cinema, από Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016, σας δίνουμε την ευκαιρία να συνδυάσετε την προβολή με περσικό φαγητό από το Περσέπολις.
Scopophilia: Κινηματογραφιστές από τη Θεσσαλονίκη ζητούν τη βοήθειά σας!
07.03.2016 13:34
Η κινηματογραφική ομάδα που δημιούργησε τις βραβευμένες ταινίες μικρού μήκους Το Μπαλόνι, e-Social και White Collar βρίσκεται στο στάδιο προ-παραγωγής της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας της με τίτλο “Scopophilia” και ζητά τη βοήθειά σας!
Ένας άλλος κόσμος: Στην 1η θέση του box office ελληνικής και ξένης ταινίας των τελευταίων χρόνων
29.01.2016 14:14
Μπαίνοντας στην 7η εβδομάδα προβολής και έχοντας σπάσει κάθε ρεκόρ εισιτηρίων ελληνικής και ξένης ταινίας από την εποχή του «Avatar» (2009), η ταινία «Ένας άλλος κόσμος» ξεπέρασε τα 600.000 εισιτήρια και βρίσκεται στην 1η θέση του box office ελληνικής και ξένης ταινίας των τελευταίων χρόνων.